quote:Op donderdag 31 december 2015 15:12 schreef Stickertje het volgende:
Goedemiddag![]()
Laatste dag![]()
Ik ben nog even met wat dingen bezig voordat ik echt mee kan posten maar probeer voor House of the rising sun klaar te zijn want daar heb ik op gestemd
Een keurige 45e plek voor jouquote:Op donderdag 31 december 2015 15:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gelukkig, ik sta er niet in, anders zou ik me zorgen maken
Daar ga ik ook heenquote:Op donderdag 31 december 2015 15:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben bij beide geweest. En in juni ook nog een keer Coldplay
Maar wel mooiquote:Op donderdag 31 december 2015 15:12 schreef Cassius het volgende:
Dat is toch geen drumsolo mensen. Alleen maar padum-padum-padum-tsh en that's it.
Ik heb deze post even doorgestuurd naar Danny.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zou wel erg zijn hè
Twan keek gisteren even mee en vond dit forum maar ouderwets en moest hard lachen om de smileys. Die waren echt niet meer van deze tijd.
Tja, dat eeeh... ja.quote:
Dit verklaart een hoopquote:Op donderdag 31 december 2015 15:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben bij beide geweest. En in juni ook nog een keer Coldplay
ik zie je er voor aanquote:Op donderdag 31 december 2015 15:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met Radio 2 top 2000 app in mijn eentje volposten
quote:Op donderdag 31 december 2015 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb deze post even doorgestuurd naar Danny.
Misschien kan 'ie er wat mee...
iets zegt me dat Danny niks gaat investerenquote:Op donderdag 31 december 2015 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet overdrijven...quote:Op donderdag 31 december 2015 15:13 schreef Szura het volgende:
Ik blijf erbij: een 'solo' van niks qua techniek. Ringo zou het kunnen.
Ik ook. En Something Happen On The Way To Heaven.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind Against The Odds en Another Day In Paradise veel beter.
Dit dusquote:Op donderdag 31 december 2015 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze smilies vele malen beter dan die zooi op Whatsapp om eerlijk te zijn...
Het is denk ik wel de reden waarom "de jeugd" dit forum links laat liggen denk ik. Het moet allemaal sneller en hipper.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stil met mij ...nee dat kent ook niemandquote:Op donderdag 31 december 2015 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Straks Zo Stil in Mij. Daar heb ik dus nooit last van.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |