SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
Nooit iets aantrekken van de haters!quote:Op donderdag 31 december 2015 14:38 schreef wolfrolf het volgende:
Chasing Cars![]()
Haters zullen haten maar ik geef geen neukReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Stomme vuurwerk knallen, ik schrik er steeds van.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Niets mis met Grey's Anatomyquote:Op donderdag 31 december 2015 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Snow Patrol, voor eeuwig verpest door vrouwen die Grey's Anatomy kijken.![]()
Make love, not war ☮![]()
moet wel zeggen dat ze mooie puntjes heeftOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
*haatquote:Op donderdag 31 december 2015 14:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nooit iets aantrekken van de haters!![]()
![]()
Moet je naar een optreden van ons komen, dan zullen we eens zien wat minder krachtig is. Tssss..quote:Op donderdag 31 december 2015 14:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook lekker, maar minder krachtig toch.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Hoe hoog staat Taylor Swift eigenlijk?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nooit iets aantrekken van de haters!Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Niet met de Stromae gaan!!quote:Op donderdag 31 december 2015 14:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nooit iets aantrekken van de haters!Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Kudt, geen toastjes meer?
Maar de heks'nkaas moet nog op voor 1 januari..
gelukkig heb ik nog Bugles liggenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
841 dacht ikquote:Op donderdag 31 december 2015 14:40 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hoe hoog staat Taylor Swift eigenlijk?
Trotste mama van Ambar
Nee, bij deze maakt het geen ruk uit, blijf het hele 'liedje' er maar doorheen tetteren"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Oh deze staat lager dan ik verwacht had, hij gaat niet echt met de Stromae[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Je gaat ze toch niet voor niets achternaquote:Op donderdag 31 december 2015 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
Het is chasing cars niet catching cars![]()
![]()
en staat Justin Bieber er ook in?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:40 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hoe hoog staat Taylor Swift eigenlijk?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
![]()
![]()
Echt he.quote:
Mooi Duits liedje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit vind ik dan ook weer mooi.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Microfoon staat nog op standje GijsWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mensen stemmen hier alleen op omdat ze een natte la krijgen van alles wat Frans klinkt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jij hebt duidelijk geen hondquote:Op donderdag 31 december 2015 14:40 schreef D. het volgende:
[..]
Je gaat ze toch niet voor niets achterna
-XOXO-![]()
Top 100 dit. Royal sadness. Komt door jeugd van tegenwoordig die de goede muziek van vroeger niet kennen. Ouders, voed toch eens op
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Zo erg vind ik Stromae niet. Het kan erger, bijvoorbeeld Blaf.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Te laat Hansquote:Op donderdag 31 december 2015 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh deze staat lager dan ik verwacht had, hij gaat niet echt met de StromaeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Striae
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Kloptquote:Op donderdag 31 december 2015 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen hond
Katten![]()
![]()
Coldplay is nog erger.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo erg vind ik Stromae niet. Het kan erger, bijvoorbeeld Blaf.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Of Kotspleequote:Op donderdag 31 december 2015 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo erg vind ik Stromae niet. Het kan erger, bijvoorbeeld Blaf.Un dann rettet kein Kavallerie,
Hoogste Taylor was 810quote:Op donderdag 31 december 2015 14:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en staat Justin Bieber er ook in?
Justin 1151![]()
Ik hou hier wel van...mooi performer ookFitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Al vind ik zijn andere liedjes een stuk minder boeiend.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De leegheid van die levens schokt me.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja, maar ze verwachten het van mij. Ik strijd met Mani om de prijs van de slechtste smaak.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook
volgens mij zijn we uitzonderingen hierOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
En terecht. Werkelijk niks is goed aan die bandquote:
In lelijkheidquote:Op donderdag 31 december 2015 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets kan Coldplay overtreffen.
QFTI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
damn, ik maakte een geintje, staat dat gedrocht er echt inquote:Op donderdag 31 december 2015 14:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoogste Taylor was 810
Justin 1151
(Bieber dan, Taylor is wel
Same shit, different day
SC hopper present![]()
[Teeuwen]NOG ZOIETS!!![/Teeuwen]quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Tous les memes, Quand c'est zijn toch ook wel mooie platen hoor..quote:Op donderdag 31 december 2015 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al vind ik zijn andere liedjes een stuk minder boeiend.Fitter. Happier. More productive
Ik vind dit toch wel een nummer wat heel terecht hoog staat.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik vind je smaak prima hoorquote:Op donderdag 31 december 2015 14:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar ze verwachten het van mij. Ik strijd met Mani om de prijs van de slechtste smaak.![]()
![]()
Ik ga er met gestrekt been in.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar ze verwachten het van mij. Ik strijd met Mani om de prijs van de slechtste smaak.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Live is Stromae wel goed vind ik. Maar als je een show hebt gezien, dan alle shows.Make love, not war ☮![]()
Taylorquote:Op donderdag 31 december 2015 14:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn, ik maakte een geintje, staat dat gedrocht er echt in
(Bieber dan, Taylor is wel
-XOXO-![]()
Prima nummerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
![]()
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
James Taylor of Roger Taylor?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
damn, ik maakte een geintje, staat dat gedrocht er echt in
(Bieber dan, Taylor is wel![]()
Deze wil ik op mijn begrafenis.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hou je kop!Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja maar Adele komt nogquote:
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
hier klinkt Stromae nogquote:Op donderdag 31 december 2015 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, doen!quote:Op donderdag 31 december 2015 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze wil ik op mijn begrafenis.![]()
AC/DC![]()
![]()
![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
En dan welke Roger?? Die van Queen of die van Duran Duranquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Na 26 jaar weet ik nog steeds niet wat ik van de stem vindLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat was ook ietwat overdrevenquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze wil ik op mijn begrafenis.![]()
\m/
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]I love music |Ajax forever
Die laatste leek me meer Koen's typequote:Op donderdag 31 december 2015 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan welke Roger?? Die van Queen of die van Duran Duran![]()
![]()
![]()
je hebt wel RATM gemistquote:Op donderdag 31 december 2015 14:43 schreef Grutsk het volgende:
Ik schakel weer in... met goeie muziek hoor ikI love music |Ajax forever
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:44 schreef D. het volgende:
[..]
Die laatste leek me meer Koen's type
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oeh, daar wil ik echt wel een hele highway 66 to hell voor afrijden.quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Nee ik ga vol voor dequote:
Zeker, deze staat op mijn lijstje als de kist weggaatquote:Op donderdag 31 december 2015 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed nummer voor op je uitvaart.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind Sjoek me all night long leuker.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Daar had nu RATM moeten staan.. of nog hoger natuurlijkquote:Op donderdag 31 december 2015 14:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat was ook ietwat overdrevenI love music |Ajax forever
Cool. Ik bedoel heet.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, deze staat op mijn lijstje als de kist weggaatTrotste mama van Ambar
quote:
Fitter. Happier. More productive
quote:
Alles waar de gitaar de boventoon voert heb jij niets meequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vast omdat Caroline het shirt aanheeftquote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Of course.. Ess kende het nietquote:
I love music |Ajax forever
Komt hun concert vannacht weer op tv?
#nieuwjaarstraditieTrotste mama van Ambar
Ik ben blij dat de nummers die ik het liefste luister er in ieder geval niet om vragen om dat café mee te laten blèren.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Dat klopt grotendeels wel ja.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles waar de gitaar de boventoon voert heb jij niets mee
Zeg dat mag ik alleenquote:
Wat een gezegend mens.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of course.. Ess kende het nietReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit jaar alleen Queen, Bowie, Leonard Cohen en Brucequote:Op donderdag 31 december 2015 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Komt hun concert vannacht weer op tv?
#nieuwjaarstraditie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vast omdat Caroline het shirt aanheeft
-XOXO-![]()
quote:oops
Bowiequote:Op donderdag 31 december 2015 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit jaar alleen Queen, Bowie, Leonard Cohen en Bruce
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Owh jammer.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit jaar alleen Queen, Bowie, Leonard Cohen en BruceTrotste mama van Ambar
Dit staat een beetje te hoog.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vreesde al dat ze hem daarom aan had.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vast omdat Caroline het shirt aanheeftMake love, not war ☮![]()
Wel een leuk plaatje. Voor plaats 1202[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Getrouwd, 2 kinderen, jij mag niks meerquote:
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Armand, bahFitter. Happier. More productive
Dat moet uit?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vast omdat Caroline het shirt aanheeft![]()
ben ik te minBen ik te min omdat je pa in een grotere kar rijdt, dan de mijne
Ja hij kan 10x doodgaan, ik ga dit niet goed vinden.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Haha, dat is knap.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of course.. Ess kende het niet
Ik werd vanochtend wakker met Slayer en zat vervolgens 23 minuten naar Pink Floyd te luisteren. Was ook een bijzondere ochtend![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een leuk plaatje. Voor plaats 1202I love music |Ajax forever
Dit staat bestwel highWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Met andere woorden, wat ben jij een boer
R.I.P. Armand
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar ze verwachten het van mij. Ik strijd met Mani om de prijs van de slechtste smaak.Vechten twee honden om één been, gaat de derde er mee heenquote:![]()
![]()
Tot volgend jaarquote:Op donderdag 31 december 2015 14:47 schreef zorro28 het volgende:
Nou ik ga maarGoede jaarwisseling iedereen
Het was leuk
Fijne jaarwisseling
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Van het zelfdequote:Op donderdag 31 december 2015 14:47 schreef zorro28 het volgende:
Het was leuk
Trotste mama van Ambar
dag zorro28. Veel plezierquote:Op donderdag 31 december 2015 14:47 schreef zorro28 het volgende:
Het was leuk
Oh jij was er ook nogquote:Op donderdag 31 december 2015 14:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Vechten twee honden om één been, gaat de derde er mee heen
Goede jaarwisseling! Veel plezier!quote:Op donderdag 31 december 2015 14:47 schreef zorro28 het volgende:
Het was leuk
![]()
Was wel een slimme marketingstunt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij ookquote:Op donderdag 31 december 2015 14:47 schreef zorro28 het volgende:
Het was leuk
![]()
![]()
Mensen die haten op dit nummer![]()
Ik dacht het ook even.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Was wel heel ver gezakt. Nu is het in elk geval de komende jaren weer in de hogere regionen te vinden."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:47 schreef zorro28 het volgende:
Het was leuk
![]()
quote:
Overmorgen blijkt hij springlevend te zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was wel een slimme marketingstunt.Trotste mama van Ambar
Ben ik te min.....uh ja.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat deed Armand sowieso alquote:Op donderdag 31 december 2015 14:48 schreef Ferdo het volgende:
Was wel heel ver gezakt. Nu is het in elk geval de komende jaren weer in de hogere regionen te vinden.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Genot, was ie al overleden tijdens het stemmen?Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat deed Armand sowieso al
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat deed Armand sowieso al
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
is ie niet voor niks gaan hemelenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:48 schreef Ferdo het volgende:
Was wel heel ver gezakt. Nu is het in elk geval de komende jaren weer in de hogere regionen te vinden.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ben Ik Te Min, niet verkeerd, maar ik had liever Red Mij Niet (van Maarten van Roozendaal) zo hoog zien staan.![]()
Ik kan er mee leven als hij volgend jaar gewoon weer 1189 plekken daalt. Dan staat hij weer op de plek waar hij ongeveer thuishoort.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:47 schreef Uccie het volgende:
Ja hij kan 10x doodgaan, ik ga dit niet goed vinden.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ja.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:49 schreef Dos37 het volgende:
Genot, was ie al overleden tijdens het stemmen?Your beauty never ever scared me.![]()
The Verve staat veel en veel te hoog.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ja.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:49 schreef Dos37 het volgende:
Genot, was ie al overleden tijdens het stemmen?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ligt ie nu niet diep onder de grond dan?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat deed Armand sowieso al[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
hippiefestival > dancefeestquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Daar voor al, hij heeft niet gestemdquote:Op donderdag 31 december 2015 14:49 schreef Dos37 het volgende:
Genot, was ie al overleden tijdens het stemmen?![]()
![]()
De gecensureerde versie is het overigens."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
The Verve staat veel en veel te hoog.![]()
![]()
Armand overleed op de dag dat het stemmen begon volgens mij of echt een dag ervoor
Zeg wil je wel duidelijk zijn ja!quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Dag ervoor.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Armand overleed op de dag dat het stemmen begon volgens mij of echt een dag ervoorTrotste mama van Ambar
In de lijst, dus te hoogquote:Op donderdag 31 december 2015 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
The Verve staat veel en veel te hoog.![]()
![]()
Fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2015 14:47 schreef zorro28 het volgende:
Het was leuk
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
The Verve staat veel en veel te hoog.
Nog 20 minuutje tot het jaarlijkse 'drumsolo' gezeverLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Armand is niet dood, komt nog geregeld langs in De SlimsteWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
John Miles gemist
Waarom staat dat niet top100.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Klopt ja.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Armand overleed op de dag dat het stemmen begon volgens mij of echt een dag ervoor"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Armand is niet dood, komt nog geregeld langs in De Slimste![]()
Kitschquote:Op donderdag 31 december 2015 14:50 schreef SiIk het volgende:
John Miles gemist
Waarom staat dat niet top100.I love music |Ajax forever
Met de mededeling: dit is opgenomen voor t overlijden van Armand. Johquote:Op donderdag 31 december 2015 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Armand is niet dood, komt nog geregeld langs in De Slimste
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Over kitsch gesproken...quote:Op donderdag 31 december 2015 14:50 schreef SiIk het volgende:
John Miles gemist
Waarom staat dat niet top100.![]()
Te weinig stemmen.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:50 schreef SiIk het volgende:
John Miles gemist
Waarom staat dat niet top100.Make love, not war ☮![]()
Stenders kan leven met de notering."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
pas na de 3e keer ofzoquote:Op donderdag 31 december 2015 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met de mededeling: dit is opgenomen voor t overlijden van Armand. Joh
quote:Ik vind mooiquote:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Geen Verve-fans hier
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Armand is niet dood, komt nog geregeld langs in De Slimste
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Met meer dan een miljoen kijkers moet er duidelijkheid zijn hequote:Op donderdag 31 december 2015 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met de mededeling: dit is opgenomen voor t overlijden van Armand. Joh![]()
![]()
Schandalig iddquote:Op donderdag 31 december 2015 14:50 schreef SiIk het volgende:
John Miles gemist
Waarom staat dat niet top100.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:50 schreef SiIk het volgende:
John Miles gemist
Waarom staat dat niet top100.![]()
![]()
Tja, voor je het weet is er een nieuwe religie ontstaan omdat hij is opgestaan uit het graf.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met de mededeling: dit is opgenomen voor t overlijden van Armand. Joh"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Met en zonder nummer.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
GenotWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
![]()
![]()
Bittersweet symphony niet kunnen waarderenquote:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
dat mag gewoon van de PVVquote:I love music |Ajax forever
Mick Jagger vindt dit leuk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
BSS![]()
VioluuhJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Geen fan, maar dit vind ik prima...staat wel erg hoog.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja precies. Het zou een beetje raar zijn als het opgenomen is terwijl hij al dood was.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
Met meer dan een miljoen kijkers moet er duidelijkheid zijn he![]()
Hier schijnt een anekdote over de Rolling Stones bij te horen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dit is gejat van de Stones, wisten jullie dat?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Cashen voor Jagger/Richards."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Mijn huillach was voor de niet-fans he, laat dat duidelijk zijnquote:Op donderdag 31 december 2015 14:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bittersweet symphony niet kunnen waarderenFitter. Happier. More productive
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen fan, maar dit vind ik prima...staat wel erg hoog.Make love, not war ☮![]()
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:52 schreef Zorro het volgende:
Hier schijnt een anekdote over de Rolling Stones bij te horen.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is gejat van de Stones, wisten jullie dat?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Voor het eerst dat ik Wilders kan waarderen.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik draai het alle 3 vrijwillig, ik vind het mooi.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:52 schreef Max23 het volgende:
In totaal drie binnenkomers in de top 100
Adele (23)
Paolo Nutini (47)
Kensington (73)Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
nee, vertelquote:Op donderdag 31 december 2015 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is gejat van de Stones, wisten jullie dat?I love music |Ajax forever
die 'vertaling' van gielquote:Op donderdag 31 december 2015 14:52 schreef Max23 het volgende:
In totaal drie binnenkomers in de top 100
Paolo Nutini (47)![]()
![]()
De rookmagiërs!quote:Op donderdag 31 december 2015 14:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja, voor je het weet is er een nieuwe religie ontstaan omdat hij is opgestaan uit het graf.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Waarom verbaast me dat nou niks?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik draai het alle 3 vrijwillig, ik vind het mooi.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dat jij dat niet weet valt me tegen, pacequote:
iedereen heeft zijn of haar mankementenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik draai het alle 3 vrijwillig, ik vind het mooi.I love music |Ajax forever
Mooi is het wel
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Die chick die ie echt omver liep was wel lekkerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
klinkt als een titel van een Suske en Wiskequote:
Omdat jij heel slim bentquote:
Zijn we al bijna bij 69en 67
?
Maar hij gaf geen neuk en liep gewoon door als een baas.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die chick die ie echt omver liep was wel lekkerReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
pace? wat zeg je vrouwe?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat jij dat niet weet valt me tegen, paceI love music |Ajax forever
Vroeger hardop lachen bij dat momentquote:Op donderdag 31 december 2015 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die chick die ie echt omver liep was wel lekker![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 14:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
iedereen heeft zijn of haar mankementen
mn ma zat destijds helemaal in shock te kijkenquote:Op donderdag 31 december 2015 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
![]()
Zo doe je dat, Dan willen ze je des te meerquote:Op donderdag 31 december 2015 14:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar hij gaf geen neuk en liep gewoon door als een baas.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Was meer een huisvrouw met een tasje.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze hebben alles wat ze verdiend hebben met dit liedje moeten terugbetalen aan The Rolling Stones, i.v.m. copy/pastequote:
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Beste nummers uit de lijstquote:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |