Mijn moeder ook, tranen met tuiten. En Rita Hovink, maar goed dat snap ik wel, dat kwam uit net toen hun kindje dood was gegaan.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
oww nee wanneer ik mn vader nog gezien had. Geen kind meer is het nr wel idd waar mijn lief op huilt....
Ook eens.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens met deze man.
Wel allebei mooi hoor
Ik kan het nog niet vindenquote:Op donderdag 31 december 2015 13:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Hm kut. Ik weet wel dat er iemand dood ging.
Zoiets kan ik niet hebben, nu wil ik het weten
ja dat zijn dan idd wel emoties.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder ook, tranen met tuiten. En Rita Hovink, maar goed dat snap ik wel, dat kwam uit net toen hun kindje dood was gegaan.
Ow heftig zeg.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder ook, tranen met tuiten. En Rita Hovink, maar goed dat snap ik wel, dat kwam uit net toen hun kindje dood was gegaan.
Yepquote:Op donderdag 31 december 2015 13:21 schreef SureD1 het volgende:
De kat hier is op zoek naar de vogels...
Here comes the sunVan Harrison deze toch?
wat moet je nu nog kopen?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:22 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga mijzelf even martelen en richting de winkels, uiteraard weer met oordopjes in
Geen internet op mijn mobielquote:Op donderdag 31 december 2015 13:22 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga mijzelf even martelen en richting de winkels, uiteraard weer met oordopjes in
Dat was genot. Jammer van het DJ-praatje bij 2 perfect in elkaar overlopende platenquote:Op donderdag 31 december 2015 13:22 schreef Strani het volgende:
Mensen die de Beatles niks vinden hebben maar mazzel, twee liedjes in slechts een minuut of zes. Dit in tegenstelling tot de 2-uur durende lijdensweg voor twee liedjes van Pink Floyd gisteren.
geen internet op je mobiel? wtf!quote:Op donderdag 31 december 2015 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen internet op mijn mobielEcht kut, want ik moet zo ook nog naar de super.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |