Doe eens normaal Mex.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij gaan allemaal genieten van de fantastische Maaike Ouboter jongens!!
Ik weet dat iedereen er zo van walgt maar ik vind haar als muziekschrijfster best goed, ze vertolkt het alleen niet ook maar een beetje leukquote:
Nja, maar wel een stuk lagere dagdosis.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE dan krijg je het hele jaar van die sjit
ja als jij je aars lekker schoon wilt is dat een optiequote:Op donderdag 31 december 2015 13:05 schreef Cassius het volgende:
[..]
Scrub waar de zon niet schijnt.
dat wel maar wel vervelender. Ik weet dat het na 3 januari nu lekker rustig gaat zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:05 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nja, maar wel een stuk lagere dagdosis.
Ik vind het best een leuk nummer. Maar het had niet zo hoog hoeven te staan.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat iedereen er zo van walgt maar ik vind haar als muziekschrijfster best goed, ze vertolkt het alleen niet ook maar een beetje leuk
Wel even inspreken. En vaak het woord Gezellig gebruiken.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:05 schreef cafca het volgende:
Zo, heerlijk oliebollen gebakken buiten in de zon, met de top 2000 aan
quote:Op donderdag 31 december 2015 13:05 schreef cafca het volgende:
Zo, heerlijk oliebollen gebakken buiten in de zon, met de top 2000 aan
Graag ja.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als jij je aars lekker schoon wilt is dat een optie
Jack Spijkerman vindt dit niet leukquote:
het is ook een mooi nummer. Een lekkere tranentrekker ook nogquote:Op donderdag 31 december 2015 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat iedereen er zo van walgt maar ik vind haar als muziekschrijfster best goed, ze vertolkt het alleen niet ook maar een beetje leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |