Take me to churchquote:Op donderdag 31 december 2015 13:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Het gaat toch twee christelijke homo's ofzo
I was born sick
But I love it
Command me to be well
Aaay. Amen. Amen. Amen.
Misschien veel mensen die zich ermee verbonden voelden <3
Ohquote:Op donderdag 31 december 2015 13:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze was ook een beetje geestelijk-beperkt-achtig.
Dat denkt iedereen van zichzelfquote:
Ik wel eens met liedjes dat ik aan specifieke personen moet denken, met mooie herinneringen eraan.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een heel mooi nummer, maar voel me er niet verbonden mee op de manier zoals jij het schrijft. Maar ik voel me eigenlijk nooit zo verbonden met nummers.
Ik las volgespotenquote:Op donderdag 31 december 2015 13:02 schreef PippenScottie het volgende:
Vogelspotten is gevaarlijke shizzle tegenwoordig.
Best een tof nummer eigenlijk. Maar dat heeft inderdaad niks met de betekenis ervan te makenquote:Op donderdag 31 december 2015 13:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Take me to church
'cause I'll worship like a dog in the shrine of your lights
I'll tell you my sins so you can sharpen your knife
Offer me that deathless death
Good God, let me give you my life!
A dirty mind is a joy foreverquote:
Soms nietquote:Op donderdag 31 december 2015 13:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Soms is de wens de vader van de gedachte.
NEEEEEEEEEEEEEEEEE dan krijg je het hele jaar van die sjitquote:Op donderdag 31 december 2015 13:03 schreef Cassius het volgende:
Kunnen we niet toe naar een systeem waarbij je het hele jaar door van zorgverzekeraar kunt wisselen? Zijn we ook eens af van dat eindejaars-reclameoffensief
Ja precies. Om gek van te worden. Ik vind het sws gek dat dat maar 1x per jaar kan. Alle andere verzekeringen kunnen maandelijks.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:03 schreef Cassius het volgende:
Kunnen we niet toe naar een systeem waarbij je het hele jaar door van zorgverzekeraar kunt wisselen? Zijn we ook eens af van dat eindejaars-reclameoffensief
lekker schurenquote:
Mijn sarcasmealarm ging adfquote:Op donderdag 31 december 2015 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij gaan allemaal genieten van de fantastische Maaike Ouboter jongens!!
Je moet Nederlandse Titels Ook Niet Met hoofdletters schrijvenquote:Op donderdag 31 december 2015 13:04 schreef Mani89 het volgende:
Dat Ik Je Mis is een beetje een rare titel, zoiets als, Of Je Worst Lust.
luister het hele liedje en de zin is logischquote:Op donderdag 31 december 2015 13:04 schreef Mani89 het volgende:
Dat Ik Je Mis is een beetje een rare titel, zoiets als, Of Je Worst Lust.
Doe eens normaal Mex.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij gaan allemaal genieten van de fantastische Maaike Ouboter jongens!!
Ik weet dat iedereen er zo van walgt maar ik vind haar als muziekschrijfster best goed, ze vertolkt het alleen niet ook maar een beetje leukquote:
Nja, maar wel een stuk lagere dagdosis.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE dan krijg je het hele jaar van die sjit
ja als jij je aars lekker schoon wilt is dat een optiequote:Op donderdag 31 december 2015 13:05 schreef Cassius het volgende:
[..]
Scrub waar de zon niet schijnt.
dat wel maar wel vervelender. Ik weet dat het na 3 januari nu lekker rustig gaat zijn.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:05 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nja, maar wel een stuk lagere dagdosis.
Ik vind het best een leuk nummer. Maar het had niet zo hoog hoeven te staan.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat iedereen er zo van walgt maar ik vind haar als muziekschrijfster best goed, ze vertolkt het alleen niet ook maar een beetje leuk
Wel even inspreken. En vaak het woord Gezellig gebruiken.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:05 schreef cafca het volgende:
Zo, heerlijk oliebollen gebakken buiten in de zon, met de top 2000 aan
quote:Op donderdag 31 december 2015 13:05 schreef cafca het volgende:
Zo, heerlijk oliebollen gebakken buiten in de zon, met de top 2000 aan
Graag ja.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als jij je aars lekker schoon wilt is dat een optie
Jack Spijkerman vindt dit niet leukquote:
het is ook een mooi nummer. Een lekkere tranentrekker ook nogquote:Op donderdag 31 december 2015 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat iedereen er zo van walgt maar ik vind haar als muziekschrijfster best goed, ze vertolkt het alleen niet ook maar een beetje leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |