jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat stukje was ook leukquote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 13:17 schreef Uccie het volgende:
GOdver, sta ik te janken in de keuken....ik heb mijn vader een half uur geleden nog gezien
Als ze een vergunning hebben niet nee.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:17 schreef Cassius het volgende:
Kennelijk gelden die nieuwe vuurwerkregels ook niet voor carbid.
Ik word gewoon labiel op mijn oude dagquote:
Haha, sorry, kan er niks aan doen maar het nummer irriteert me op de een of andere manier.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:16 schreef Cassius het volgende:
[..]
Neem toch maar plaats op de sofa.
Stop je uien in je taart?quote:Op donderdag 31 december 2015 13:17 schreef Uccie het volgende:
GOdver, sta ik te janken in de keuken....ik heb mijn vader een half uur geleden nog gezien
Ik al 13 jaar niet. Nergens last van.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:17 schreef Uccie het volgende:
Ooit namen ze het spul ook in beslag.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben hier van de week blijkbaar een leuk feest gehad. Politie komt er bij en zegt alleen foei.... ja duh! Boetes uitdelen!!
welnee, beste Metallica, met One er vlak achter.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die laatste staat wel echt te hoog..
ja ik gunde ze nog 6 uur maar t mag idd ook tot 2.00. 4 uurtjes is ook primaquote:
Ff wat kapotmaken danquote:Op donderdag 31 december 2015 13:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanmiddag vlak na elkaar Killing In The Name Of & Enter Sandman![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Die mag in de plaats van Fix You.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die laatste staat wel echt te hoog..
Ah, is dat zo geregeld. Vroeg het me al af.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als ze een vergunning hebben niet nee.
Nee maar gelukkig is het zoute caramelsausquote:Op donderdag 31 december 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stop je uien in je taart?
mooi wit is niet lelijkquote:
Ja nu welquote:Op donderdag 31 december 2015 13:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee maar gelukkig is het zoute caramelsaus
Ik 2 jaar. Wel een beetje...quote:Op donderdag 31 december 2015 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik al 13 jaar niet. Nergens last van.
Dat mag. Niet alles is rationeel te verklarenquote:Op donderdag 31 december 2015 13:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Haha, sorry, kan er niks aan doen maar het nummer irriteert me op de een of andere manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |