Hurricanequote:
Kate Bushquote:Op donderdag 31 december 2015 11:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hurricane
Whole Lotta Love
De rest is niet belangrijk
Vind ik geweldig, maar dit nummer heb ik niet zoveel mee.quote:
Haha GMTAquote:Op donderdag 31 december 2015 11:12 schreef borisz het volgende:
Heeft Bono het nog steeds niet gevonden?
En dat ze lekker belasting ontduiken, verder alles voor de kindjes in Afrikaquote:Op donderdag 31 december 2015 11:12 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vond het niet cool van U2 dat ik hun nieuwe album ongevraagd op mijn telefoon geplempt kreeg.
Verder, lekker genieten!
Voor straf een uur uit laten staan. Dat zal hem leren.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn laptop had er voor gekozen om even zichzelf op nieuw op te starten zonder mijn toestemming...
Je hebt niks gemist.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn laptop had er voor gekozen om even zichzelf op nieuw op te starten zonder mijn toestemming...
Daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op donderdag 31 december 2015 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen!quote:
Windows he.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
En zo te horen had ik nog steeds niets gemist.quote:
Dit keer was het ivm updates ofzo, beetje vaag.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van
Klopt, als je dat steeds uitstelt doet ie het automatisch.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit keer was het ivm updates ofzo, beetje vaag.
sivitequote:Op donderdag 31 december 2015 11:16 schreef Bugno het volgende:
Waar is Diaan eik?? Die moet wel nu ongeveer beginnen met de oliebollen, anders blijft er teveel over...
mooi trouwens, dit van Colin
Ze was er net wel, maar volgens mij is ze inderdaad al begonnen met bakken.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:16 schreef Bugno het volgende:
Waar is Diaan eik?? Die moet wel nu ongeveer beginnen met de oliebollen, anders blijft er teveel over...
mooi trouwens, dit van Colin
Ik had niets uitgesteldquote:Op donderdag 31 december 2015 11:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, als je dat steeds uitstelt doet ie het automatisch.
Veel heb je nog niet gemist. Een hoop kitsch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |