Gisteren en eergisteren ook wel 2 hele goede uren gehad.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:36 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dit is het beste uur dat er is...op zeker
quote:Op donderdag 31 december 2015 08:37 schreef datismijnmening het volgende:
2100 euro om even in de studio te zitten
Sterke opbouw maar 500 plaatsen lager zou prima zijnquote:Op donderdag 31 december 2015 08:39 schreef Bugno het volgende:
Waarom staat deze U2 zo hoog?? Vind ik niet veel aan..
Interviewquote:Op donderdag 31 december 2015 08:40 schreef Bugno het volgende:
Ekdom trekt een groupie de studio in..
U2 wordt tijdens mijn uitvaart gespeeld.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:39 schreef Bugno het volgende:
Waarom staat deze U2 zo hoog?? Vind ik niet veel aan..
Still haven't found?quote:Op donderdag 31 december 2015 08:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U2 wordt tijdens mijn uitvaart gespeeld.
Alleen niet deze...
Bij een crematie is Unforgetable Fire wel 'gepast'quote:Op donderdag 31 december 2015 08:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U2 wordt tijdens mijn uitvaart gespeeld.
Alleen niet deze...
Where The Streets Have No Name...quote:
man in de spiegelquote:
quote:
Goed vast laten leggen, anders proberen ze er wellicht onderuit te komenquote:Op donderdag 31 december 2015 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Where The Streets Have No Name...
Maar eerst Rammstein met Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen, waarbij ik dan nog moet regelen dat ik met brandende kist vanuit de verbrandingsruimte omhoog de aula in kom...
quote:
Ik heb het serieus gevraagd, maar het mag vooralsnog niet wegens brandgevaar.quote:Op donderdag 31 december 2015 08:43 schreef D. het volgende:
[..]
Goed vast laten leggen, anders proberen ze er wellicht onderuit te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |