SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Verstandigquote:
Wat probeer jij?quote:Op donderdag 31 december 2015 04:30 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik wilde 'm net het advies geven om alles tegelijk af te steken.
Omdraaien en verder meuren.quote:Op donderdag 31 december 2015 05:31 schreef Mortaxx het volgende:
Slaap ik eens 'op tijd' word ik nu wakker
Wil je bij de groep?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
hebben mensen als jij en drizzt eigenlijk een aparte groep op de foks waar jullie elkaar vertellen wanneer je weer je leuter op het interweb gooit?
Je bent er vroeg bij.quote:Op donderdag 31 december 2015 06:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al mijn vrienden hier alvast een heel gelukkig en gezond 2016 gewenst
Nee, want ik heb hier geen Nederlandse bussen.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weet. Van de digitale bus borden.
Ohquote:Op donderdag 31 december 2015 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, want ik heb hier geen Nederlandse bussen.
Ik dacht dat jij op mannen vielquote:
Fien1989quote:Op donderdag 31 december 2015 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
OK, goed verhaal, lekker kort.
Ziet er niet zo spannend uit allemaal, ik sla even over.quote:
Ik ga ze straks mooi ophalen.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ziet er niet zo spannend uit allemaal, ik sla even over.
Nu nog bedenken of ik de fout weer ga maken om oliebollen te proberen te bakken
*jaloers*quote:Op donderdag 31 december 2015 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga ze straks mooi ophalen.
Gewoon kopen, tochquote:Op donderdag 31 december 2015 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ziet er niet zo spannend uit allemaal, ik sla even over.
Nu nog bedenken of ik de fout weer ga maken om oliebollen te proberen te bakken
Nope, bestaan hier nietquote:Op donderdag 31 december 2015 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon kopen, toch? Of kan dat in Engeland niet?
Yup. Volgend jaar moet ik maar een handeltje beginnen hier.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup. Volgend jaar moet ik maar een handeltje beginnen hier.
Oil Balls
Succes gegarandeerd.
Hier nog helemaal niksquote:Op donderdag 31 december 2015 11:57 schreef Amarantha het volgende:
Het is hier nog rustig met het vuurwerk, had verwacht mijn bed uit geknald te worden.
quote:Op donderdag 31 december 2015 12:00 schreef McGrath het volgende:
Gisteren hoorde ik heel veel, nu niks meer.
Rotje te dicht bij je oor ontploft?quote:Op donderdag 31 december 2015 12:00 schreef McGrath het volgende:
Gisteren hoorde ik heel veel, nu niks meer.
Sommige mensen vinden de knal leuk, je verwacht het niet hequote:Op donderdag 31 december 2015 12:01 schreef Opsonisatie het volgende:
IK HAAT VUURWERK
Ziektemalloten waarom steken ze het nu af je hoort toch alleen maar een knal en je ziet die sier niet eens gvd
Verhuis naar het VK.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:01 schreef Opsonisatie het volgende:
IK HAAT VUURWERK
Ziektemalloten waarom steken ze het nu af je hoort toch alleen maar een knal en je ziet die sier niet eens gvd
Wat is er nou zo fascinerend aan een knal.quote:Op donderdag 31 december 2015 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden de knal leuk, je verwacht het niet he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |