SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
dat is best lekker inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2015 01:29 schreef Paxcon het volgende:
Ben tegenwoordig wel fan van de zaanse hoeve vanilleyoghurt
wat is erquote:
Ik alleen halfvol. Maar ik drink alleen veel melk in de zomer op een of andere manier.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Halfvol of soms zelfs mager. Mager is lekker na het sporten.
waarschijnlijk hetzelfde als waarover ik in shock benquote:
Denk het dan wel.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:31 schreef supersof het volgende:
[..]
waarschijnlijk hetzelfde als waarover ik in shock ben
hoezo drink je volle melkquote:
gemeen zijn julliequote:Op donderdag 31 december 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Kijk en snap waarom Sof en ik in shock zijn.
nee ik ga nu hoi tegen hem zeggenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hey Tjacka ga je morgen JanCees weer negeren?
hahahahaquote:Op donderdag 31 december 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hey Tjacka ga je morgen JanCees weer negeren?
omgquote:
Wel even berichtje erbij gezet natuurlijk. Lurken is asociaalquote:
ziet ze toch dubbelquote:Op donderdag 31 december 2015 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel even berichtje erbij gezet natuurlijk. Lurken is asociaal
quote:Als je moest kiezen: Elke dag de fokstok in je bed of AdoraBelle, wat zou je dan kiezen? Ik zie je antwoord graag tegemoet.
Prima bandje. Je gaat me niet vertellen dat je dat op dezelfde schaal zet als Nickelbackquote:
Hun hitjes zijn op dat zelfde niveau.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima bandje. Je gaat me niet vertellen dat je dat op dezelfde schaal zet als Nickelback
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#hosselboyGroot fan van User Wotte
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:46 schreef Tjacka het volgende:
fokkie dit is mijn counterKutjochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#hosselboy
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
En wederom BORSATOquote:Op donderdag 31 december 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
jaaa, wind of change en Lithium straks
Jammerquote:Op donderdag 31 december 2015 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk als Fien haar naam sherlockt dat ze hier nooit even gezellig langs gaat komen.
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Met zn letterlijk vertaalde nummers uit het Italiaans
Komen wel goeie nummers deze nachtquote:
Onder de 100 kun je verder wel skippenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komen wel goeie nummers deze nacht
Hoezo?quote:Op donderdag 31 december 2015 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onder de 100 kun je verder wel skippen
Staat nergens tijden bij wannneer ze gedraaid worden das wel kakaquote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij verwijdert mij namelijk niet.
GAAN WE EEN LEKKER FEESIE BOUWUHHquote:Op donderdag 31 december 2015 01:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
als een artiestnaam begint met feest dj weet ik al genoeg
over 2 maanden weer carnavalquote:Op donderdag 31 december 2015 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GAAN WE EEN LEKKER FEESIE BOUWUHH
Is toch geen gehoorquote:
Helaas. Ik kan licht Brabants wel hebben, maar af en toe hoor je hier in Arnhem ook af en toe iets dat je denkt, onder welke steen ben jij gekropenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn veel accenten niet
Plat Ernems is afschuwelijk.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helaas. Ik kan licht Brabants wel hebben, maar af en toe hoor je hier in Arnhem ook af en toe iets dat je denkt, onder welke steen ben jij gekropen
Aandachtshoer.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:54 schreef Tjacka het volgende:
had vandaag heel even geen pf
kreeg allemaal appjes heb jij mij geblokt
nu hebben ze mij geblokkeerd
Qua muziek levert dat Nederland wel het meeste op he in het buitenland. Within Temptation, die zijn echt mateloos populair overal kennelijkquote:Op donderdag 31 december 2015 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
within temptation straks ook weer.
Over aids voor het gehoor gesproken
Daar zit ik steeds vaker bij in de trein ja, ulghquote:Op donderdag 31 december 2015 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
En daarvoor die studententrutjes uit Nijmegen.
Genant, genant, genant
ben je homoquote:Op donderdag 31 december 2015 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zit ik steeds vaker bij in de trein ja, ulgh
Korpskutjes komen er niet in neequote:
Corps*quote:Op donderdag 31 december 2015 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Korpskutjes komen er niet in nee
Dat jaquote:
Wat een gelul. Zo'n opmerking maak je toch niet.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zie pi, zie hartje.
Iedereen altijd zo serieus hier. 🙄
Ze doen vooral alsof ze elite zijnquote:Op donderdag 31 december 2015 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederlandse corpsen verder maar een slap aftreksel van echte elite
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een gelul. Zo'n opmerking maak je toch niet.
Klopt.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:05 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ze doen vooral alsof ze elite zijn
Jij was toch naar zo'n schoolquote:Op donderdag 31 december 2015 02:05 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ze doen vooral alsof ze elite zijn
welke van marcoquote:Op donderdag 31 december 2015 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Jaa het Nederlandse kwartiertje kan beginnen
Kensington,
Within Temptation
Racoon
En Marcoo
Echt een stad voor mijquote:Op donderdag 31 december 2015 02:07 schreef Kauai het volgende:
[..]
Groot deel van de mensen hier voelt zich wel zo ja
Pizza Margeritaquote:
Beetje wel volgens mij.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Is Kensington niet door 3fm en dwdd (?) geplugt?
Ach, maakt het uit van belastinggeld.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje wel volgens mij.
Net als Typhoon
Al die huisbandjes van Mathijs elk festival in de zomer afquote:Op donderdag 31 december 2015 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, maakt het uit van belastinggeld.
Kan toch niet man
Ik vind dat echt bijna naar corruptie neigen.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die huisbandjes van Mathijs elk festival in de zomer af![]()
En Moke en Voicst ofzoiets. Hoor je niks meer van.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje wel volgens mij.
Net als Typhoon
quaquote:Op donderdag 31 december 2015 02:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
En Moke en Voicst ofzoiets. Hoor je niks meer van.
België heeft veel meer in huis kwa muziek
die hadden tijdje toch zo'n 3fm kutbandquote:Op donderdag 31 december 2015 02:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik vind Racoon goeie muziek maken, Acda/Munnik was primaquote:Op donderdag 31 december 2015 02:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ken Kensington niet echt maar Typhoon is wel altijd al een talentvolle rappert geweest.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die huisbandjes van Mathijs elk festival in de zomer af![]()
een talentvolle rapper laakt zich niet misbruiken door DWDD.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ken Kensington niet echt maar Typhoon is wel altijd al een talentvolle rappert geweest.
Ik vind hem best aardig ook wel ja. Hij is ook wel intelligente jongen als ik hem zo op tv zie, en poetisch met z`n lyricsquote:Op donderdag 31 december 2015 02:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ken Kensington niet echt maar Typhoon is wel altijd al een talentvolle rappert geweest.
Within temptation heb ik nog cd vanquote:Op donderdag 31 december 2015 02:09 schreef Fok-it het volgende:
Jaa het Nederlandse kwartiertje kan beginnen
Kensington,
Within Temptation
Racoon
En Marcoo
Hij pakt nu het veelvoudige van wat hij pakte voor DWDD denk ik zo, ik snap dat wel.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een talentvolle rapper laakt zich niet misbruiken door DWDD.
Stuur jou ook eens een teringlange reactiequote:
Ik ook. Zonder twijfel.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij pakt nu het veelvoudige van wat hij pakte voor DWDD denk ik zo, ik snap dat wel.
Ty is inderdaad een slimme gozer.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind hem best aardig ook wel ja. Hij is ook wel intelligente jongen als ik hem zo op tv zie, en poetisch met z`n lyrics
Hebben ook best aardige nummers.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Within temptation heb ik nog cd van
echt nietquote:
Ik zit mobiel op mn werk dus ga niet te uitgebreid wezenquote:Op donderdag 31 december 2015 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuur jou ook eens een teringlange reactie
Daar heeft hij denk ik maling aan. Hij doet (gok ik) nog steeds wat hij leuk vindt en heeft nu veel meer mogelijkheden zowel qua muziek/optredens als financieel.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook. Zonder twijfel.
Maar dan kan ik je niet bijzonder serieus nemen.
Ik ook niet, zijn oude zooi is wel te luisteren. Maar dat hele kliekje om hem heen heb ik nooit super gevonden.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:15 schreef Typisch het volgende:
Gun het hem ook wel. Zoals ik net al zie, luister zijn muziek nog best veel. Die nieuwe shit vind ik niks trouwens.
misschien is hij ook vip morgenquote:Op donderdag 31 december 2015 02:15 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben benieuwd wat Rechercheurtj van mijn posts vind.
hebben mensen als jij en drizzt eigenlijk een aparte groep op de foks waar jullie elkaar vertellen wanneer je weer je leuter op het interweb gooit?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit mobiel op mn werk dus ga niet te uitgebreid wezen
Ik vind Sticks solo (en met Great Minds) beter dan Opgezwolle. Maar Ty heeft echt een paar steengoede nummers. Zo Niet Mij, Wind Waait en Hotelbeschaving vind ik zo ontzettend goed.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, zijn oude zooi is wel te luisteren. Maar dat hele kliekje om hem heen heb ik nooit super gevonden.
Ik vind Opgezwolle bijvoorbeeld ook enorm overschat.
Ik vind Sticks 1 briljant nummer hebben, en dat is een featuring met meerdere artiesten.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind Sticks solo (en met Great Minds) beter dan Opgezwolle. Maar Ty heeft echt een paar steengoede nummers. Zo Niet Mij, Wind Waait en Hotelbeschaving vind ik zo ontzettend goed.
lijkt mij wel leukquote:Op donderdag 31 december 2015 02:16 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien is hij ook vip morgen
Stoeltje meequote:Op donderdag 31 december 2015 02:19 schreef Typisch het volgende:
Jongens, ik 'moet' deze week eens gaan schaatsen en ik moet wat bekennen:
Ik kan het niet.
Help.
Zeg dan welke jung.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind Sticks 1 briljant nummer hebben, en dat is een featuring met meerdere artiesten.
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Sticks hier is goed, gewoon dat rauwe over achterbuurten, drugs enzo.
Waar rap over moet gaan.
Struggle, bitches, drugs en overvallen
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met die tong mag je wel likken hoor hihaho
quote:
Oh ik kan ook genieten van heel andere soorten rap, zeker nu ik wat oduer ben eigenlijk veel meer dan van gangsterrap.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Is het altijd geweest.
Dan lusiter ik wel andere genres.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh ik kan ook genieten van heel andere soorten rap, zeker nu ik wat oduer ben eigenlijk veel meer dan van gangsterrap.
kan je skeeleren?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:19 schreef Typisch het volgende:
Jongens, ik 'moet' deze week eens gaan schaatsen en ik moet wat bekennen:
Ik kan het niet.
Help.
Dat mag. Ik luister ook andere genres maar kan het binnen rap/hiphop ook zeker waarderen.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan lusiter ik wel andere genres.
Ik ben ooit een keer of 10 op mijn muil gegaan tijdens het schaatsen en toen had ik besloten het niet meer te gaan doen.quote:
Straks Wind of changequote:
gewoon eerlijk zeggen dat je het niet kan of heb je dat al gedaan?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat mag. Ik luister ook andere genres maar kan het binnen rap/hiphop ook zeker waarderen.
[..]
Ik ben ooit een keer of 10 op mijn muil gegaan tijdens het schaatsen en toen had ik besloten het niet meer te gaan doen.
Alleen tattas kunnen schaatsenquote:Op donderdag 31 december 2015 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ging met vriendin schaatsen laatst pffff dat was niet best
Klopt. Eminem hoger dan rap klassiekers.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:27 schreef Amarantha het volgende:
Lose Yourself ook straks van Eminem. Verwacht je ook niet.
Beetje Ali B in zijn laatste nummer: ''ik was een jongen uit het buitenland, tegenwoordig koop ik osso's in het buitenland.''quote:Op donderdag 31 december 2015 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar verder niets tegen mainstream rappers, zakelijk zullen ze allemaal erg slim zijn. En het is beter dan 12 jaar en TBS krijgen voor doodslag.
Wat ik niet snap is die top 40 nummers die net een paar maanden oud zijn zo hoog.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:27 schreef Amarantha het volgende:
Lose Yourself ook straks van Eminem. Verwacht je ook niet.
Al gezegd ja, ik ga ook wel gewoon maar vind het wel kut.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:24 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon eerlijk zeggen dat je het niet kan of heb je dat al gedaan?
Ali B is dan ook een briljant mediafiguur.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beetje Ali B in zijn laatste nummer: ''ik was een jongen uit het buitenland, tegenwoordig koop ik osso's in het buitenland.''
Als rappert die in de tv-wereld terecht komt kun je prima geld maken als je een beetje mediabewust bent.
Dag Sofje xoxoquote:
Eens.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ali B is dan ook een briljant mediafiguur.
Pubers die alleen die muziek kennen die ineens allemaal stemmenquote:Op donderdag 31 december 2015 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is die top 40 nummers die net een paar maanden oud zijn zo hoog.
Uptown Funk ook straks. 200 nog wat. Slaat nergens op
Prima toch? Dan moet je er geen internetpoll van maken als je dat niet wil.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Pubers die alleen die muziek kennen die ineens allemaal stemmen
Maar toch raar dat zo'n Uptown Funk dan hoog staatquote:Op donderdag 31 december 2015 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, tegenwoordig lijkt een grote hoeveelheid toch wel redelijke kennis te hebben en ook van oudere nummers hoor heb ik het idee
Dat mag je vindenquote:Op donderdag 31 december 2015 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral heelveel puberbandjes van pubers die denken kennis te hebben van muziek
Misselijk volk inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:31 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heel kinderachtig allemaal hoor...
- Als jullie de filmpjes niet leuk vinden, waarom kijk jullie ze dan?
- Waar halen jullie het vandaan dat ik in de Wajong zit?
- En waar halen jullie het vandaan dat ik trans zou zijn? Alleen maar omdat mijn stem wat anders klinkt?
- Waarom is het nodig om een link naar mijn fotoboek te plaatsen?
- En waar slaan die rare berichten in mijn fotoboek op?
Tjonge jonge... wat een onvolwassen en verveelde mensen zijn het hier zeg... dit is nog triester dan triest... vooral Fok-it en Amarantha...
het is wel zoquote:
Lekker hoor.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de crystal meth.
Dat ze jou ook echt niet noemtquote:
can't be stoppedquote:Op donderdag 31 december 2015 02:37 schreef supersof het volgende:
wat is cbs
behalve centraal bureau voor de statistiek
Grote bek op het internet.quote:
aha okequote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Grote bek op het internet.
We are scum, we are fien
No one likes us, no one likes us
We are fien
Niks. moest gewoon lachenquote:Op donderdag 31 december 2015 02:36 schreef Amarantha het volgende:
Wat heb jij hier nou in godsnaam mee te maken Fylax.
Jij bent even triest. Waar haal je het überhaupt vandaan dat ik in de Wajong zou zitten?quote:
Degene die in deze topicreeks belachelijk wordt gemaakt?quote:Op donderdag 31 december 2015 02:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misselijk volk inderdaad.
Wie ben jij?
quote:Op donderdag 31 december 2015 02:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha je moet mij niet zo serieus nemen.
Je komt anders wel zo over met je opmerkingen...quote:Op donderdag 31 december 2015 02:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha je moet mij niet zo serieus nemen.
ach dat zijn mijn hormonen héquote:Op donderdag 31 december 2015 02:38 schreef supersof het volgende:
tjacka speelt nu onschuldige terwijl hij debiel in haar fobo heeft gepost
Aannames, ik zou namelijk niet weten waar je anders de tijd vandaan haalt om heel Nederland door te rijden voor een FOK!stok. Dit is verder niets persoonlijks, al vind ik de FOK!stok verder wel het meest achterlijke wat er is. Maar ach, als mensen er vrolijk van worden.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:38 schreef Fien1989 het volgende:
Jij bent even triest. Waar haal je het überhaupt vandaan dat ik in de Wajong zou zitten?
Snap ik.quote:Op donderdag 31 december 2015 02:38 schreef Fien1989 het volgende:
Je komt anders wel zo over met je opmerkingen...
ga slapen smurfquote:
Het moet nog beginnenquote:Op donderdag 31 december 2015 02:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje laat he als alles weer geweest is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |