SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
dat is best lekker inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2015 01:29 schreef Paxcon het volgende:
Ben tegenwoordig wel fan van de zaanse hoeve vanilleyoghurt
wat is erquote:
Ik alleen halfvol. Maar ik drink alleen veel melk in de zomer op een of andere manier.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Halfvol of soms zelfs mager. Mager is lekker na het sporten.
waarschijnlijk hetzelfde als waarover ik in shock benquote:
Denk het dan wel.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:31 schreef supersof het volgende:
[..]
waarschijnlijk hetzelfde als waarover ik in shock ben
hoezo drink je volle melkquote:
gemeen zijn julliequote:Op donderdag 31 december 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Kijk en snap waarom Sof en ik in shock zijn.
nee ik ga nu hoi tegen hem zeggenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hey Tjacka ga je morgen JanCees weer negeren?
hahahahaquote:Op donderdag 31 december 2015 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hey Tjacka ga je morgen JanCees weer negeren?
omgquote:
Wel even berichtje erbij gezet natuurlijk. Lurken is asociaalquote:
ziet ze toch dubbelquote:Op donderdag 31 december 2015 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel even berichtje erbij gezet natuurlijk. Lurken is asociaal
quote:Als je moest kiezen: Elke dag de fokstok in je bed of AdoraBelle, wat zou je dan kiezen? Ik zie je antwoord graag tegemoet.
Prima bandje. Je gaat me niet vertellen dat je dat op dezelfde schaal zet als Nickelbackquote:
Hun hitjes zijn op dat zelfde niveau.quote:Op donderdag 31 december 2015 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima bandje. Je gaat me niet vertellen dat je dat op dezelfde schaal zet als Nickelback
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#hosselboyGroot fan van User Wotte
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:46 schreef Tjacka het volgende:
fokkie dit is mijn counterKutjochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#hosselboy
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
En wederom BORSATOquote:Op donderdag 31 december 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
jaaa, wind of change en Lithium straks
Jammerquote:Op donderdag 31 december 2015 01:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk als Fien haar naam sherlockt dat ze hier nooit even gezellig langs gaat komen.
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Met zn letterlijk vertaalde nummers uit het Italiaans
Komen wel goeie nummers deze nachtquote:
Onder de 100 kun je verder wel skippenquote:Op donderdag 31 december 2015 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komen wel goeie nummers deze nacht
Hoezo?quote:Op donderdag 31 december 2015 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onder de 100 kun je verder wel skippen
Staat nergens tijden bij wannneer ze gedraaid worden das wel kakaquote:
quote:Op donderdag 31 december 2015 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij verwijdert mij namelijk niet.
GAAN WE EEN LEKKER FEESIE BOUWUHHquote:Op donderdag 31 december 2015 01:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
als een artiestnaam begint met feest dj weet ik al genoeg
over 2 maanden weer carnavalquote:Op donderdag 31 december 2015 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GAAN WE EEN LEKKER FEESIE BOUWUHH
Is toch geen gehoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |