quote:Op woensdag 30 december 2015 22:33 schreef peaceman het volgende:
You're still a liar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben ook niet zo van het Nederlandstaligequote:Op woensdag 30 december 2015 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ik onbegrijpelijker vind is dat ze in NL zo weg lopen met Nederlandse artiesten
Klopt, geloof dat ze het iets van 25 jaar niet meer heeft willen zingen. Eerste keer was hier in Nederland, was ze zelfs de tekst steeds kwijt, hielp het publiekquote:Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Sinead o'Connor heeft Troy ook jarenlang niet willen en kunnen zingen.
Ik zag laatst een recente video waar ze het wel weer speelt, maar daar maakt ze een soort grap van en ze kapt het af.
Wat ook de inspiratie voor dat lied is geweest, het zit heeeeul diep.
en het is adembenemend mooi, nog altijd.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef PippenScottie het volgende:
Sinead o'Connor heeft Troy ook jarenlang niet willen en kunnen zingen.
Ik zag laatst een recente video waar ze het wel weer speelt, maar daar maakt ze een soort grap van en ze kapt het af.
Wat ook de inspiratie voor dat lied is geweest, het zit heeeeul diep.
Is dat zo? Net zo erg als bij ons?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat doen ze overal toch met hun eigen artiesten?
Nee, alleen Winter en Cornflake girlquote:Op woensdag 30 december 2015 22:36 schreef Bugno het volgende:
Staat Me and a Gun van Tori Amos er eigenlijk in?
Dit. De meest emotioneel beladen plaat die ik ken. Uit haar tenen. Nogmaals, wat een lulquote:Op woensdag 30 december 2015 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
en het is adembenemend mooi, nog altijd.
Ken je dat gevoel.....dat het lijkt dat sommige nummers korter zijn gemaakt, zo snel weer afgelopenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
en het is adembenemend mooi, nog altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |