Hier viel het dit jaar ook reuze mee.quote:Op donderdag 31 december 2015 09:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Hier in de wijk elk jaar bal (knal) vanaf begin december, nu helemaal niet![]()
Gemeente voert een proef uit, werkt preventief, iets met knalsenoren.
Helemaal blij mee.
Ik sta er van te kijken wat die mensen aan geld de lucht in knallenquote:Op donderdag 31 december 2015 10:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hier viel het dit jaar ook reuze mee.
Wat gisteren aardig was was de foto op 1 van de nieuwssites met mensen die in de rij stonden voor een vuurwerkzaak die open zou gaan. Wel bijzondere types........
Bijzondere types.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hier viel het dit jaar ook reuze mee.
Wat gisteren aardig was was de foto op 1 van de nieuwssites met mensen die in de rij stonden voor een vuurwerkzaak die open zou gaan. Wel bijzondere types........
Welk vuurwerkverbod?quote:Op donderdag 31 december 2015 11:04 schreef Fred0w het volgende:
Dat algeheel vuurwerkverbod gaat niet werken.
Illegaal vuurwerk zal toenemen, verkeersongevallen zullen toenemen.
Vechtpartijen, gemakkelijk doelwit voor IS.
Het vuurwerkverbod is een uiting van betutteling.
Heh? Wat?quote:Op donderdag 31 december 2015 11:04 schreef Fred0w het volgende:
Dat het illegale vuurwerk zal toenemen zal ik niet ontkennen. Maar wat hebben verkeersongevallen en IS hiermee te maken?quote:Op donderdag 31 december 2015 11:04 schreef Fred0w het volgende:
Het vuurwerkverbod is een uiting van betutteling.
Wat is dodelijker, een anti-tank raket of een vuurwapen?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:45 schreef KingRadler het volgende:
wat is dodelijker een vuurwapen hebben of vuurwerk
omdat ze ook vuurwerk willen verbieden.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat is dodelijker, een anti-tank raket of een vuurwapen?
Er is altijd wel iets te vinden dat schadelijker is dan datgene dat mogelijk verboden wordt. Heel relevant lijkt dat me niet.
Zoals gezegd, niet relevant. Of het wel of niet goed is om iets te verbieden is niet afhankelijk van de vraag of er dodelijker dingen bestaan. Die bestaan altijd.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:54 schreef KingRadler het volgende:
[..]
omdat ze ook vuurwerk willen verbieden.
auto-ongeluk? Iemand onwel geworden? Was het wel ambulance en geen politie? Of brandweer? Of is elke sirene nu opeens vuurwerkgerelateerd?quote:Op donderdag 31 december 2015 18:24 schreef KingRadler het volgende:
ik hoor de ambulances al zelfs 2 achter elkaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |