Dotan op 32 zie ikquote:Op woensdag 30 december 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Kensington hype kent geen grenzen.
Maar dat kent de Dotan hype ook niet. Al ga ik het presteren om al zijn noteringen te missen, topshow
Ja, en zo te horen is 'ie 12.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die nog een voornaam had.
Ik vind dat dus ook, als je van een afstandje naar Kensington kijkt dan heb je echt het idee alsof je 6x hetzelfde liedje hoort. Nog 3x zo erg als bij Dire Straits, Coldplay of Mumford en Zonenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:03 schreef Fretwork het volgende:
Heb een keer lopen zeiken op Kensington op een festival, dat alles zoveel op elkaar lijkt.. Zegt een vriend "Ach stel je niet zo aan zuurpruim, is helemaal niet waar joh"
15 minuten later..
"He Fret, ik zou toch zweren dat ze deze al gespeeld hebben"
Volgens mij was dat de eerste versie die ik kendequote:Op woensdag 30 december 2015 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Peaceman wees me vorig jaar op een live versie van Troy.
Sindsdien is dit nummer en de zangeres flink in mijn aanzien gestegen. En peaceman ook een beetje.
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Peaceman wees me vorig jaar op een live versie van Troy.
Sindsdien is dit nummer en de zangeres flink in mijn aanzien gestegen. En peaceman ook een beetje.
Het erge is, ze hadden de 1 jaar regel ook overleefd want de shit komt ook nog eens uit 2014.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Kensington hype kent geen grenzen.
Maar dat kent de Dotan hype ook niet. Al ga ik het presteren om al zijn noteringen te missen, topshow
Sinnead scheert misschien ook wel alles.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke keer weer een brok in mijn keel.
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:03 schreef Fretwork het volgende:
Heb een keer lopen zeiken op Kensington op een festival, dat alles zoveel op elkaar lijkt.. Zegt een vriend "Ach stel je niet zo aan zuurpruim, is helemaal niet waar joh"
15 minuten later..
"He Fret, ik zou toch zweren dat ze deze al gespeeld hebben"
Wat een droomvrouw.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sinnead scheert misschien ook wel alles.
Eensquote:Op woensdag 30 december 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke keer weer een brok in mijn keel.
Kensington staat voor mijn gevoel ook al vijf jaar lang op elk festivalquote:Op woensdag 30 december 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het erge is, ze hadden de 1 jaar regel ook overleefd want de shit komt ook nog eens uit 2014.
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Met zulke smileys zak je weer een beetje hoor.
Op 1678 ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op zich best een geinig liedje hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |