SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2015 21:20:28 ]
ik ben al wel een paar keer in een gaybar geweest in utrecht en eindhoven.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:14 schreef Etsu het volgende:
ik ken zoveel heterojongens die ooit een keer hebben gezegd dat ze echt een keer mee willen naar een gaybar
wanneer je ze vraagt of we vanavond zullen gaan, durven ze niet meer
Dat gaat te verquote:Op woensdag 30 december 2015 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij bouwde niet eens een lumber camp en mill stond gewoon ergens willekeurig
wat een tjappiesquote:Op woensdag 30 december 2015 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
NWS / Ontvoering van twee mannen in Breda
Coolquote:Op woensdag 30 december 2015 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 30 december 2015 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zo stel ik me omgevallen flat voor
waarom in die twee?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben al wel een paar keer in een gaybar geweest in utrecht en eindhoven.
straks, moet even eerst vriendin uit huis schoppenquote:Op woensdag 30 december 2015 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ets pas die OP ff aan. Kapen is wel toegestaan
Apartquote:Op woensdag 30 december 2015 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ets pas die OP ff aan. Kapen is wel toegestaan
toevalquote:Op woensdag 30 december 2015 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom in die twee?
amsterdam moet je hebben
wanneer gaan wij gaybarren. Ik moet je ff koppelen.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben al wel een paar keer in een gaybar geweest in utrecht en eindhoven.
omgquote:Op woensdag 30 december 2015 21:17 schreef Paxcon het volgende:
maar ik wist ook niet dat je food in de mill kon
want ik speel altijd met 20k aan grondstoffen in het begin dus ik verzamel ze nooit
wordt toch saaiquote:Op woensdag 30 december 2015 21:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en dan islands zodat ze me niet gelijk kapot maken
Zeker ook nooit de campaign gespeeldquote:Op woensdag 30 december 2015 21:17 schreef Paxcon het volgende:
maar ik wist ook niet dat je food in de mill kon
want ik speel altijd met 20k aan grondstoffen in het begin dus ik verzamel ze nooit
sorry opso, ben niet gayquote:Op woensdag 30 december 2015 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wanneer gaan wij gaybarren. Ik moet je ff koppelen.
Gewoon cheats gebruiken, die auto is zo geweldigquote:Op woensdag 30 december 2015 21:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en dan islands zodat ze me niet gelijk kapot maken
klopt is echt saaiquote:Op woensdag 30 december 2015 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeker ook nooit de campaign gespeeld?
jaquote:Op woensdag 30 december 2015 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gewoon cheats gebruiken, die auto is zo geweldig
gedaanquote:Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Geen gezeik, kapen is wel toegestaan"
Mee eens.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Campaign van Age of Mythology is leuk
dat spel ken ik nietquote:Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Campaign van Age of Mythology is leuk
spatieskklquote:Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
gedaan
en wie heeft het hoofd van kate gespiegeld
Komt hij nu pas achterquote:Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
gedaan
en wie heeft het hoofd van kate gespiegeld
dat magquote:Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dat moet ik dan even uittesten.
oh die neppigheid hou ik niet vanquote:Op woensdag 30 december 2015 21:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
nog leuker dan aoe, want mythologische wezens.
Oh geen idee wie het heeft gedaan ik dacht spatiequote:Op woensdag 30 december 2015 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ook aanpassen om hem terug te pesten?
sorry dat ik niet de iedere OP van GRTD doorlees om te kijken of er nog dingen zijn veranderdquote:Op woensdag 30 december 2015 21:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt hij nu pas achter![]()
Wie was dat ook al weer.
Norse Godsquote:Op woensdag 30 december 2015 21:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
nog leuker dan aoe, want mythologische wezens.
Ik was het daadwerkelijk nietquote:Op woensdag 30 december 2015 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ook aanpassen om hem terug te pesten?
zijn bestaande mythes, naast normale legers, zoals die echt in de verhalen horen.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh die neppigheid hou ik niet van
oke dan laat ik hem staanquote:Op woensdag 30 december 2015 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik was het daadwerkelijk niet
Maar ga je gang.
Niet het doorlezen, maar de banner valt toch wel op?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
sorry dat ik niet de iedere OP van GRTD doorlees om te kijken of er nog dingen zijn veranderd
heel erg, moest er echt van blozen.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Smooth move van mij dit. 10/10
nee niet echt, want het is nou niet echt een onbekend plaatje ofzoquote:Op woensdag 30 december 2015 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet het doorlezen, maar de banner valt toch wel op?
Jij bloost om alles gevoelige boiquote:Op woensdag 30 december 2015 21:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
heel erg, moest er echt van blozen.
Het kwam wel omdat ik vroeg wie die vrouw was. Volgens mij was het Tjacka.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie had dat ookalweer gedaan eigenlijk
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:23 schreef Etsu het volgende:
als iemand zijn/haar UI heeft veranderd, dan valt dat toch ook meteen op
ik ben geen chinees die van rechts naar links leest, dus links onveranderd is, dan kijk ik niet verder.quote:
Waar is tjacka eigenlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het kwam wel omdat ik vroeg wie die vrouw was. Volgens mij was het Tjacka.
Arabier*quote:Op woensdag 30 december 2015 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben geen chinees die van rechts naar links leest, dus links onveranderd is, dan kijk ik niet verder.
echt?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:23 schreef Etsu het volgende:
als iemand zijn/haar UI heeft veranderd, dan valt dat toch ook meteen op
nietquote:Op woensdag 30 december 2015 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bloost om alles gevoelige boi
Wellusquote:
Meen je dit ?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
die lezen toch van boven naar beneden?
Welk weddenschaquote:Op woensdag 30 december 2015 21:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hij post niet meer omdat hij een weddenschap heeft verloren maar niet wil nakomen
Hamtaro skklquote:Op woensdag 30 december 2015 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe heette dat beest ookalweer
iets met C ofzo
Lolquote:Op woensdag 30 december 2015 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
Hij is van de polygamiequote:Op woensdag 30 december 2015 21:31 schreef Etsu het volgende:
wat zouden jullie denken als een jongen al een jaar met je aan het rotzooien bent, maar een vriend heeft en dat vorige week nog eens heeft gezegd, maar de laatste dagen ineens veel meer interesse toont en appt![]()
hij leert nu zelfs gebarentaal terwijl ik daar helemaal niet over ben begonnen ofzo
ben je al een jaar aan het rotzooien?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:31 schreef Etsu het volgende:
wat zouden jullie denken als een jongen al een jaar met je aan het rotzooien bent, maar een vriend heeft(/had?) en dat vorige week nog eens heeft gezegd, maar de laatste dagen ineens veel meer interesse toont en appt![]()
hij leert nu zelfs gebarentaal terwijl ik daar helemaal niet over ben begonnen ofzo
langer zelfsquote:Op woensdag 30 december 2015 21:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben je al een jaar aan het rotzooien?
Tilburgquote:Op woensdag 30 december 2015 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
klinkt aantrekkelijk
hij woont in tilburg wat nu
echt hequote:Op woensdag 30 december 2015 21:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel apart. Als hij daarvoor zelfs speciaal gebarentaal gaat leren wil hij dus wel iets met je lijkt me maar hij heeft een vriend .....
En wat als die vriend echt niet bestaat? :'Dquote:Op woensdag 30 december 2015 21:35 schreef supersof het volgende:
En ook al ging het wel goed met zijn vriend, dan ook niks mee doen
Ervaring mee?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom kreeg ik hartkloppingen na het lezen van die post.
Misschien omdat ik vreemdgaanders haat of zo
In R&P had ik laatst ook een discussie met iemand die vond dat de vrouw van de man echt niet mocht weten dat haar man is vreemdgegaan, want straks wilt ze dat helemaal niet weten.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
waarom zou hij daarover liegen. Als hij uiteindelijk geen vriend blijkt te hebben en hij heeft dus heel de tijd gelogen dan hoef je er toch ook niet veel van te verwachten lijkt me.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wat als die vriend echt niet bestaat? :'D
dat snap ik ook niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zou hij daarover liegen. Als hij uiteindelijk geen vriend blijkt te hebben en hij heeft dus heel de tijd gelogen dan hoef je er toch ook niet veel van te verwachten lijkt me.
Ik had een keer heel veel hasjboter op en toen ging ik bad met harde hardkloppingen, was raar, natuurlijk at ik er ook een halve chocolade reep bij want munchies.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:38 schreef Opsonisatie het volgende:
LOL je kan van chocola hartkloppingen krijgen en wat heb ik net gegeten ..... Juist.
vreemd gaan is zo viesquote:Op woensdag 30 december 2015 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
je mag mijn hakmes wel gebruikenquote:Op woensdag 30 december 2015 21:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee.
Zo wel, dan snij ik zn pener af.
Ja ik weet niet, jij kent hem het beste natuurlijk. Maar erg raar dat ie nu opeens meer aandacht geeft aan je.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat snap ik ook niet.
en dat is waar. maar hij is wel leuk. ik ken hem van FOK!
ik heb echt iets met FOK!kers
maar wel lekker, zo je mondje in en uit toch?quote:
wat?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar wel lekker, zo je mondje in en uit toch?
Nee die behandel ik met formaldehyde en hang ik op in mn kamer als trofeequote:Op woensdag 30 december 2015 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat doe je met z'n ballen? laat je die hangen?
Formaldehydequote:Op woensdag 30 december 2015 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee die behandel ik met formaldehyde en hang ik op in mn kamer als trofee
Ik werd voor dat soort dingen niet uitgenodigdquote:Op woensdag 30 december 2015 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb een paar keer flesje draaien gedaan. Nooit weer.
ik ook nietquote:Op woensdag 30 december 2015 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd voor dat soort dingen niet uitgenodigd
Fles stopt ALTIJD met draaien bij de engerds/lelijkerds.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan wel uitgenodigd worden maar dan die high-five regel krijgenquote:Op woensdag 30 december 2015 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
want?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
dit soort teksten zijn niet voor jouw ogen geschikt, log maar weer uit
jellyquote:Op woensdag 30 december 2015 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee die behandel ik met formaldehyde en hang ik op in mn kamer als trofee
ik vind alle woorden eigenlijk onaantrekkelijk klinkenquote:Op woensdag 30 december 2015 21:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat vind je dan van piemel, penis en lulletje?
Ik heb dat spul gelukkig nooit aangeraakt.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker carcinogeen en zo, zeg me niet dat je daaraan snoof.
Dat komt omdat 4/5 van mensen lelijk zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fles stopt ALTIJD met draaien bij de engerds/lelijkerds.
Ik wel om HIF1a aan te tonen. Wat een kutexperiment. En formaldehyde stinkt.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb dat spul gelukkig nooit aangeraakt.
Zelfs ''salaris''?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind alle woorden eigenlijk onaantrekkelijk klinken
Ik wil flesje draaien met etsuquote:Op woensdag 30 december 2015 21:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat komt omdat 4/5 van mensen lelijk zijn.
uh wowquote:Op woensdag 30 december 2015 21:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil flesje draaien met etsu
Zullen we het eens samen spelen?quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 21:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fles stopt ALTIJD met draaien bij de engerds/lelijkerds.
Ja, allicht wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Beter dan wel uitgenodigd worden maar dan die high-five regel krijgen
wie noemt een pik nou salarisquote:
Dus jij hebt er wel aan geroken?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wel om HIF1a aan te tonen. Wat een kutexperiment. En formaldehyde stinkt.
Ik weigerde lekker spelbreker zijn en zo huehuehuahequote:Op woensdag 30 december 2015 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we het eens samen spelen?
[..]
Moest je zoveel lelijkerds zoenen?
Ik heb op 1 persoon na, met alle personen seks gehad waar ik ook mee heb gezoend.
[..]
Ja, allicht wel.
Samen met chloroform.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus jij hebt er wel aan geroken?
Enige carcinogene dat ik per ongeluk heb gesnoven is droge silica.
vanavond komt mn salaris binnenquote:
Is eenvoudig als je nooit iemand zoentquote:Op woensdag 30 december 2015 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weigerde lekker spelbreker zijn en zo huehuehuahe.
Sjowww kaneeltje, stoeipoes
Niet weten wat je in je handen hebtquote:Op woensdag 30 december 2015 21:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Samen met chloroform.ik dacht dat ik isopropanol in mn handen had gvd
kerstavondquote:Op woensdag 30 december 2015 21:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leuke UI. wanneer komt je tc stripshow
Jij hebt zeker in totaal met 1 persoon gezoend?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we het eens samen spelen?
[..]
Moest je zoveel lelijkerds zoenen?
Ik heb op 1 persoon na, met alle personen seks gehad waar ik ook mee heb gezoend.
Omdat een sukkel niet had geschreven wat erin zatquote:Op woensdag 30 december 2015 21:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet weten wat je in je handen hebt
Ik eis nuquote:
Jawel, kwai mag iedereenquote:Op woensdag 30 december 2015 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb kwai eigenlijk nooit echt gesproken
volgens mij mag ze mij niet
Zo ongeveer.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hebt zeker in totaal met 1 persoon gezoend?
Ik ben ook zo'n sukkel die dat zou doen, maar niet met zulke stoffen er in.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat een sukkel niet had geschreven wat erin zat
zit te etenquote:Op woensdag 30 december 2015 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik eis nu
[..]
Jawel, kwai mag iedereen
vindt ze wel goed als ze om 12:00 gaat gourmetten?quote:
ja hoorquote:
Niemand kan mijn stoel claimenquote:Op woensdag 30 december 2015 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
vindt ze wel goed als ze om 12:00 gaat gourmetten?
dan kan ze jouw stoel krijgen
o nee?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:51 schreef supersof het volgende:
Jullie hebben het telkens over gourmetten maar dat gebeurt toch nooit
misschienquote:
en als vrouwen dat doen krijgen ze er voor betaaldquote:Op woensdag 30 december 2015 21:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leuk toch,
Jij je cam aan en wij staren je aan terwijl je eet.
ik geloof je nietquote:
heb gister mn gourmetset teruggestuurd want kapot thuisbezorgdquote:
Dus je hebt geen gourmetset?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb gister mn gourmetset teruggestuurd want kapot thuisbezorgd
en het vlees voor 3 mensen al gekocht
de stoelen zijn al toegewezen aan de gasten (waarvan 2 nog niet zeker)
nu nog een datum en de rest
dus.
quote:Op woensdag 30 december 2015 21:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en als vrouwen dat doen krijgen ze er voor betaald
Asdfghjklquote:Op woensdag 30 december 2015 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
we gaan t vlees braden op Opso's hete lichaam
Nu wil ik een eitje bakken op Opsoquote:Op woensdag 30 december 2015 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
we gaan t vlees braden op Opso's hete lichaam
ik zal met McG verder DM'enquote:Op woensdag 30 december 2015 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Willen jullie je fantasietjes binnensmonds houden gr gr
Nu lok je het uit.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Willen jullie je fantasietjes binnensmonds houden gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Spatieloos op 30-12-2015 22:06:39 ]Spatieboos
quote:Op woensdag 30 december 2015 21:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu lok je het uit.ik vind dit tr waardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nu lok je het uit.ik vind dit echt heel eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik snap je fantasie
he McG![]()
Hoi!quote:Op woensdag 30 december 2015 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind dit echt heel eng.
maar ik snap je fantasie
he McG
ik heb geen ideequote:
hij wil je zienquote:Op woensdag 30 december 2015 21:59 schreef Etsu het volgende:
ey sof
die jongen zegt nu;
'het schiet niet op het te leren zonder er verder iets mee te doen'
hoe moet ik dat nu weer opvatten
nee hoor, er is een klok in de metroquote:Op woensdag 30 december 2015 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb je ook het gevoel dat je de tijd kwijtraakt als je in de metro zit?
is het toto?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb al voorgesteld om te skypen
'Jaaaa' zei die
nouja oke
tilburggvd zeg
heb je geluk dat je kan kloklezenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee hoor, er is een klok in de metro
hmm oké.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb hem beloofd dat ik zou ontkennen mochten er vragen komen
dus nee.
in welke zin?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:13 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm oké.
Doe jezelf in elk geval geen pijn
de pijn dat ik niet achter mijn laptop zn kleren kan uittrekkenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Skypen kan soms erg pijnlijk zijn
dit is een beledigingquote:Op woensdag 30 december 2015 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je UI doet me denken aan SGYENZO
emotioneelquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:39 schreef Etsu het volgende:
Beste FOK!kers,
TS had vanavond een diplomauitreiking. Alles ging goed en was gezellig tot de diploma's werden uitgedeeld.
Toen moest TS naar voren komen, wat blijkt: er is een verkeerde naam erop geschreven (mijn vaders naam ipv mijn naam), dus mijn hele avond naar de klote.
Iedereen een diploma behalve TS.![]()
Klacht: Geen een diploma (krijg ik nog wel, maar aan de late kant)
Klacht 2: Slordige school
Anti-Klacht: Een klasgenoot van mij had zo'n raar diploma waar inkt was uitgevaagd en een vriendin van mij had niet eens haar geboortedatum op haar diploma.Dus ik was niet alleen.
?quote:
Dit was je eerste topic (op dit account)quote:Op woensdag 30 december 2015 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga iets doen met je leven dan posts uit 2009 quoten
leuk voor jequote:Op woensdag 30 december 2015 22:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je UI doet me denken aan SGYENZO
mn anus kan heel wat hebbenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je je anus niet goed oprekt.
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn anus kan heel wat hebben
laatst nog een been in gekregen
[..]
Nu lok je het uit.Ik. Las. Dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind dat nog lekkerder dan mijn salaris in een vagijn stoppenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind dat nog lekkerder dan mijn salaris in een vagijn stoppen
ieder zijn ding he
Sorry. Ik kon het niet laten. Nu heb ik het gevoel alsof ik je heb gemindraped.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Inderdaad. Hallo nachtmerries.
Ikquote:Op woensdag 30 december 2015 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie neemt dan ook vrijwillig een vagijn?
gewoon normaal woordquote:
nouja, ik heb die gewoon gekregen van mijn moederquote:Op woensdag 30 december 2015 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie neemt dan ook vrijwillig een vagijn?
ik zou boos op haar worden als ik jou was. kan je toch niks mee?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
nouja, ik heb die gewoon gekregen van mijn moeder
copher, cunt, pussy, twat, cooter, beaver, fish lips, taco, camel toe, muff, snatch, fuck hole, garage, oven, love button, penis glove, cock sock, cock pocket, JJ, hoohah, bajingo, cum dumpster, sperm bottle, goop chute, slit, trim, quim, pooter, love rug, poontang, poonanie, cooch, tunnel of love, vertical bacon sandwich, bearded clam, cookie, cooleyhopper, nookie, the pink, honey pot, cunny, vag, meat curtains, hatchet wound, putz, fur burger, box, front bottom, gash, kebab, kitty, minge, snapper, catfish, vertical smile, lovebox, love canal, nana, flower, the cum dump, chocha, black hole, sperm sucker, fish sandwich, cock warmer, whisker biscuit, carpet, deep socket, cum craver, cock squeezer, slice of heaven, flesh cavern, the great divide, cherry, tongue depressor, clit slit,laps, fuzz box, fuzzy wuzzy, glory hole, grumble, man in the boat, mud flaps, mound, peach, piss flaps, the fish flap, he furry cup, stench-trench, wizard's sleeve, DNA dumpster, tuna town, split dick, bikini bizkit, cock holster, cockpit, snooch, kitty kat, poody tat, grassy knoll, cold cut combo, Jewel box, rosebud, curly curtains, furry furnace, slop hole, velcro love triangle, nether lips, where Uncle's doodle goes, altar of love, cupid's cupboard, bird's nest, bucket, cock-chafer, love glove, serpent socket, spunk-pot, hairy doughnut, fun hatch, spasm chasm, red lane, stinky speedway, bacon hole, belly entrance, sugar basin, sweet briar, breakfast of champions, wookie, fish mitten, fuck pocket, hump hole, pink circle, silk igloo, scrambled eggs between the legs, black oak, Republic of Labia, juice box, Golden Palace, fetus flaps, skins, sausage wallet, Holiest of Holies, sugar hole, The Death of Adam, home plate, Deer Hoof, Golden Arches, Cats Paw, Mule Nose, Yo Yo Smuggler, Mumbler, Dinner Roll, Crotch Waffle, Piss Fenders, crack, Melvin, Dove Breast, Brakepads, Vedgie, Slurpy, Vacuum Vulva, Pastrami Flaps, Hot Tamaki Walk, Buffalo Gums,Rooster Jaws, Wagon Ruts, Beaver Teeth, Mumble Pants, Ninja Boot, Marcia, Skin Canoe, Fatty, Mossy Jaw, The Big W, Chia Hole, Lip Jeans, Beetle Hood, Hungry Minge, Welly Top, Frum, Pancake Fold, Tongue Roll, Bologna Flap-Over, Furrogi (Poland), Fortune Nookie, Bearded Taco, Calamari Cockring, Displabia, Slot Pocket, Bluntfrunt, Fishamjig, Pole Magnet, Pocket Pie, Clamarama, kitty cage, Chicken's tongue, Conch shell, Crack of heaven, Dog's mouth, Door of life, Fly catcher, Fruit cup, Jelly roll, Lobster pot, bunny tuft, knish, her asshole neighbor, lotus, nappy dugout, moneymaker, womens weapon, tackle box, bone hider, red sea, pizzo, jizz recepticle, The Helmut Hide-A-Way, hairy heaven, furry 8 ball rack, crave cave, arbys with fur, fish canyon, toolshed, snake charmer, Furby, Enchilada of love, Ham sandwich, Camarillo brillo, Brazilian caterpillar, dick rack, boy in the canoe, flesh tuxedo, Mound of Venus, queef quarters, Venus butterfly, cream canal, apple pie, pie, wet mark, private area, thresher, punash, salami garage, slurpee machine, pink cookie, penalty box, ground zero, meat crease, bait, birth canal, holy grail, pole hole, pork pie, fuzz bucket, one-eyed python trail, bubble gum by the bum, stink rink, theme park, saloon doors, pink truffle, bitter & twisted, burger bar, meat counter, temperamental ringpiece, python syphon, big bud, the Wombsday Book, the condo downstate, snake lake, the indoor barbecue, pound cake, beef tomato, tickled pink, launch pad, horn of plenty, the indoor picnic, hamper of goodies, flapped bap, bonefish, close encounter with the turd kind, sperm bank, man's charity bash, bush tucker, midnight dip, the one-door vulva, the welcome opponent, the Twatlantic Ocean, temporary lodgings, field of dreams, bean, cooze, old catchers mitt, devil's hole, lucy, pish buffet, pooswaa, poonaner, davey jones locker, pink panther, tinker bell, south mouth, dick eater, wonder bread, wolly bolly, foxhole, hot pocket, head catcher, Lawrence of A Labia, silk funnel, dick driver, purple people penis eater, ponchita, cherry pop tart, fat rabbit, scunt, pee jaws, mingus, The Notorious V.A.G., dugout, babyoven, penis parking, cooter muffin, the promised land, cha cha, the shrine, bitch ditch, fury pink mink, mammal hole, ever-lasting cum stopper, the toothless blow job, happy flappy, wilt chamberlian's daily glove, the code defierthe salt water taffy factory, mommy's pie, the easy bake oven, the deflower patch, the virginator, the schlong sucker, the dea bone patch, the vegitarian's temptation, the vegan store, the blow hole, the pump protector, bag pipe, Spitball Bullseye, meat wagon, pickle stinker, jezebel's smell, yoni, willys haven, scrumpter, peach, sweat box, yeast pocket, penis warmer, tampon tunnel, penis pothole, cucumber canal, egg drop Box, sperm shack, dick dungeon, cock curator, b.o.b.'s bungalow, mommy parts, tuna pot pie, nice slice, peter vise, rack of clam, peters grove, penis purse, grandest canyon, fish dish, banana box, tuna spread, pink portal, count fapula, red river gorge, happy valley, revolving in/out door, baby zipper, richards house, stop-n-pop, bone polisher, packin shack, weiner wrap, clap trap, dildo hotel, axe gash, pearl hotel, sea food six pack, clam canal, coose canal, dick deposit, wand waxer, vidgie, erie canal, candy kiss, gauntlet, round mound of beehound,lick n' stick, lap flounder, tomahawk chop, chin-chin, pachinko, cuntry pie, lip tip, the big casino, one eyed worm hole, amazon forest, cock cave, fuck donut, coochie pop, babby, wet seal, pissy froth hole, bald biscuit, the unmentionable, mans ruin, peeshie, hairy potter, courtney cocksleve, panty hamster,deep pink, jaws of life, gizmo, faith, cock magnet, slippery slide, Meat tunnel, pink heaven, squid, dick basket, hot spot, poochika, pudding, bowl, love cave, squeeze-box, he bone collector, goodie basket, depository, pink turtleneck, bread-box, little debbie, pole hole, pandora's box,snail tracker, cuntzilla, homebase, pud pocket, bear trap, indian bones and the temple of poon, chanch, big montana, noochie, choot, golden valley, nappy roots, dick mitten, mystical fold, red bread, meat locker, douche luge, pushin cushion, cockteasequote:
eigenlijk wel. Een kind eruit persen onder andere.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zou boos op haar worden als ik jou was. kan je toch niks mee?
ahhh leukquote:
maar dan nog heb je er niks aan als je geen kinderen wiltquote:Op woensdag 30 december 2015 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
eigenlijk wel. Een kind eruit persen onder andere.
jawel hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar dan nog heb je er niks aan als je geen kinderen wilt
SJOWWWWWquote:Op woensdag 30 december 2015 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
laat ama met rust of ik snij je milt eruit
Nee, nog niet gaan slapen, word je morgenochtend heel vroeg wakker en ben je morgenavond weer moe.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:34 schreef supersof het volgende:
Zal ik al gaan slapen
Ben echt moe
Maar het is nog vroeg
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben best tevreden met mijn vagina etsu.
ik neem zo lekker 5 mg melatonine en dan ga ik heerlijk slapenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:34 schreef supersof het volgende:
Zal ik al gaan slapen
Ben echt moe
Maar het is nog vroeg
Winterslaapquote:Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik neem zo lekker 5 mg melatonine en dan ga ik heerlijk slapen
5 Mg is nieuw, had altijd 1,9 dus ben benieuwd
Ben je met de jaarswisseling nog niet wakkerquote:Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet ik ook doenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Drugsverslaafdequote:Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ohja goeiequote:Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, nog niet gaan slapen, word je morgenochtend heel vroeg wakker en ben je morgenavond weer moe.
als jij tevreden bent, wie ben ik om dat te verpestenquote:Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben best tevreden met mijn vagina etsu.
gelukkig heb ik dat nooit nodigquote:Op woensdag 30 december 2015 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sof denkt niet dat ik relatief onschuldig benquote:Op woensdag 30 december 2015 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
Het enige wat ik momenteel haat is mijn rechter ovarium. Maar dat komt vast ook wel weer goed.
ik slaap mn hele leven slechtquote:Op woensdag 30 december 2015 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig heb ik dat nooit nodig
ik hoop dat het goed werktquote:Op woensdag 30 december 2015 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik slaap mn hele leven slecht
laatste tijd nog slechter
dusja hoop het
slaap lekkerquote:
Misschien moet er iemand naast je komen liggen.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik slaap mn hele leven slecht
laatste tijd nog slechter
dusja hoop het
Terechtquote:Op woensdag 30 december 2015 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sof denkt niet dat ik relatief onschuldig ben
Hoe gaat het eigenlijk met je buik en zo, al wat beter?quote:Op woensdag 30 december 2015 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je de matige cinematografische kwaliteit een beetje handelen?
Nee.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je de matige cinematografische kwaliteit een beetje handelen?
Toevallig vanavond weer wat jammerlijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 23:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je buik en zo, al wat beter?
Ohquote:Op woensdag 30 december 2015 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toevallig vanavond weer wat jammerlijk.
Volgende week weer ziekenhuis.
quote:Op woensdag 30 december 2015 23:01 schreef Tjacka het volgende:
dilaragod kan ik 10 euro van je lenen
ik moet nog een weddenschap na komen
Denk je ik ben geldboomquote:Op woensdag 30 december 2015 23:01 schreef Tjacka het volgende:
dilaragod kan ik 10 euro van je lenen
ik moet nog een weddenschap na komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |