SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2015 21:20:28 ]
ik ben al wel een paar keer in een gaybar geweest in utrecht en eindhoven.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:14 schreef Etsu het volgende:
ik ken zoveel heterojongens die ooit een keer hebben gezegd dat ze echt een keer mee willen naar een gaybar
wanneer je ze vraagt of we vanavond zullen gaan, durven ze niet meer
Dat gaat te verquote:Op woensdag 30 december 2015 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij bouwde niet eens een lumber camp en mill stond gewoon ergens willekeurig
wat een tjappiesquote:Op woensdag 30 december 2015 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
NWS / Ontvoering van twee mannen in Breda
Coolquote:Op woensdag 30 december 2015 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 30 december 2015 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zo stel ik me omgevallen flat voor
waarom in die twee?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben al wel een paar keer in een gaybar geweest in utrecht en eindhoven.
straks, moet even eerst vriendin uit huis schoppenquote:Op woensdag 30 december 2015 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ets pas die OP ff aan. Kapen is wel toegestaan
Apartquote:Op woensdag 30 december 2015 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ets pas die OP ff aan. Kapen is wel toegestaan
toevalquote:Op woensdag 30 december 2015 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom in die twee?
amsterdam moet je hebben
wanneer gaan wij gaybarren. Ik moet je ff koppelen.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben al wel een paar keer in een gaybar geweest in utrecht en eindhoven.
omgquote:Op woensdag 30 december 2015 21:17 schreef Paxcon het volgende:
maar ik wist ook niet dat je food in de mill kon
want ik speel altijd met 20k aan grondstoffen in het begin dus ik verzamel ze nooit
wordt toch saaiquote:Op woensdag 30 december 2015 21:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en dan islands zodat ze me niet gelijk kapot maken
Zeker ook nooit de campaign gespeeldquote:Op woensdag 30 december 2015 21:17 schreef Paxcon het volgende:
maar ik wist ook niet dat je food in de mill kon
want ik speel altijd met 20k aan grondstoffen in het begin dus ik verzamel ze nooit
sorry opso, ben niet gayquote:Op woensdag 30 december 2015 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wanneer gaan wij gaybarren. Ik moet je ff koppelen.
Gewoon cheats gebruiken, die auto is zo geweldigquote:Op woensdag 30 december 2015 21:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
en dan islands zodat ze me niet gelijk kapot maken
klopt is echt saaiquote:Op woensdag 30 december 2015 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeker ook nooit de campaign gespeeld?
jaquote:Op woensdag 30 december 2015 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gewoon cheats gebruiken, die auto is zo geweldig
gedaanquote:Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Geen gezeik, kapen is wel toegestaan"
Mee eens.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Campaign van Age of Mythology is leuk
dat spel ken ik nietquote:Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Campaign van Age of Mythology is leuk
spatieskklquote:Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
gedaan
en wie heeft het hoofd van kate gespiegeld
Komt hij nu pas achterquote:Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
gedaan
en wie heeft het hoofd van kate gespiegeld
dat magquote:Op woensdag 30 december 2015 21:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dat moet ik dan even uittesten.
oh die neppigheid hou ik niet vanquote:Op woensdag 30 december 2015 21:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
nog leuker dan aoe, want mythologische wezens.
Oh geen idee wie het heeft gedaan ik dacht spatiequote:Op woensdag 30 december 2015 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ook aanpassen om hem terug te pesten?
sorry dat ik niet de iedere OP van GRTD doorlees om te kijken of er nog dingen zijn veranderdquote:Op woensdag 30 december 2015 21:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komt hij nu pas achter![]()
Wie was dat ook al weer.
Norse Godsquote:Op woensdag 30 december 2015 21:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
nog leuker dan aoe, want mythologische wezens.
Ik was het daadwerkelijk nietquote:Op woensdag 30 december 2015 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ook aanpassen om hem terug te pesten?
zijn bestaande mythes, naast normale legers, zoals die echt in de verhalen horen.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh die neppigheid hou ik niet van
oke dan laat ik hem staanquote:Op woensdag 30 december 2015 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik was het daadwerkelijk niet
Maar ga je gang.
Niet het doorlezen, maar de banner valt toch wel op?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
sorry dat ik niet de iedere OP van GRTD doorlees om te kijken of er nog dingen zijn veranderd
heel erg, moest er echt van blozen.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Smooth move van mij dit. 10/10
nee niet echt, want het is nou niet echt een onbekend plaatje ofzoquote:Op woensdag 30 december 2015 21:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet het doorlezen, maar de banner valt toch wel op?
Jij bloost om alles gevoelige boiquote:Op woensdag 30 december 2015 21:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
heel erg, moest er echt van blozen.
Het kwam wel omdat ik vroeg wie die vrouw was. Volgens mij was het Tjacka.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie had dat ookalweer gedaan eigenlijk
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:23 schreef Etsu het volgende:
als iemand zijn/haar UI heeft veranderd, dan valt dat toch ook meteen op
ik ben geen chinees die van rechts naar links leest, dus links onveranderd is, dan kijk ik niet verder.quote:
Waar is tjacka eigenlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het kwam wel omdat ik vroeg wie die vrouw was. Volgens mij was het Tjacka.
Arabier*quote:Op woensdag 30 december 2015 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben geen chinees die van rechts naar links leest, dus links onveranderd is, dan kijk ik niet verder.
echt?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:23 schreef Etsu het volgende:
als iemand zijn/haar UI heeft veranderd, dan valt dat toch ook meteen op
nietquote:Op woensdag 30 december 2015 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bloost om alles gevoelige boi
Wellusquote:
Meen je dit ?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
die lezen toch van boven naar beneden?
Welk weddenschaquote:Op woensdag 30 december 2015 21:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hij post niet meer omdat hij een weddenschap heeft verloren maar niet wil nakomen
Hamtaro skklquote:Op woensdag 30 december 2015 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoe heette dat beest ookalweer
iets met C ofzo
Lolquote:Op woensdag 30 december 2015 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
Hij is van de polygamiequote:Op woensdag 30 december 2015 21:31 schreef Etsu het volgende:
wat zouden jullie denken als een jongen al een jaar met je aan het rotzooien bent, maar een vriend heeft en dat vorige week nog eens heeft gezegd, maar de laatste dagen ineens veel meer interesse toont en appt![]()
hij leert nu zelfs gebarentaal terwijl ik daar helemaal niet over ben begonnen ofzo
ben je al een jaar aan het rotzooien?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:31 schreef Etsu het volgende:
wat zouden jullie denken als een jongen al een jaar met je aan het rotzooien bent, maar een vriend heeft(/had?) en dat vorige week nog eens heeft gezegd, maar de laatste dagen ineens veel meer interesse toont en appt![]()
hij leert nu zelfs gebarentaal terwijl ik daar helemaal niet over ben begonnen ofzo
langer zelfsquote:Op woensdag 30 december 2015 21:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben je al een jaar aan het rotzooien?
Tilburgquote:Op woensdag 30 december 2015 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
klinkt aantrekkelijk
hij woont in tilburg wat nu
echt hequote:Op woensdag 30 december 2015 21:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel apart. Als hij daarvoor zelfs speciaal gebarentaal gaat leren wil hij dus wel iets met je lijkt me maar hij heeft een vriend .....
En wat als die vriend echt niet bestaat? :'Dquote:Op woensdag 30 december 2015 21:35 schreef supersof het volgende:
En ook al ging het wel goed met zijn vriend, dan ook niks mee doen
Ervaring mee?quote:Op woensdag 30 december 2015 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom kreeg ik hartkloppingen na het lezen van die post.
Misschien omdat ik vreemdgaanders haat of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |