Geen belgischequote:
Shit, iemand IRL zit ook op FOK!11111111!!!!!111111quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:42 schreef Titus-Pullo het volgende:
Je bent gewoon gezakt en je bouwvakkersvader is na 40 jaar uiteindelijk toch nog geslaagd zodat hij iets met zijn leven kan gaan doen
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:43 schreef Mindstate het volgende:
Wat een batties.
Trouwens, gaan ze daar niet allemaal de stad in![]()
Onkruid wieden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:45 schreef Druktemaker het volgende:
En nu gaat TS metselen voor de rest van z'n leven?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:43 schreef mathematicus het volgende:
Vast een VMBO "diploma" certificaat papier
quote:
Klacht ongegrond dus.quote:Anti-Klacht: Een klasgenoot van mij had zo'n raar diploma waar inkt was uitgevaagd en een vriendin van mij had niet eens haar geboortedatum op haar diploma.Dus ik was niet alleen.
Heey, dat is niet lief.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:53 schreef Arn0 het volgende:
Wat ga je volgend jaar doen TS?Verder studeren?
Diplomauitreikingavond. Geen examenfeestavond. Ben je blind of heb je een lichte vorm van het Syndroom van Down?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:53 schreef DirkZz het volgende:
TS heeft examenfeest en is om 23:39 al thuis.
Arno, heb jij je diploma dan al?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:53 schreef Arn0 het volgende:
Wat ga je volgend jaar doen TS?Verder studeren?
Ooh is normaal bij jullie dat je daarna lekker naar huis gaat slapen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Diplomauitreikingavond. Geen examenfeestavond. Ben je blind of heb je een lichte vorm van het Syndroom van Down?
Bij ons ging iedereen erna de stad nog in, zoals het hoortquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Diplomauitreikingavond. Geen examenfeestavond. Ben je blind of heb je een lichte vorm van het Syndroom van Down?
Dat snapt hij niet, hij heeft VWO gedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:59 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Bij ons ging iedereen erna de stad nog in, zoals het hoort
ik ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:59 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Dat snapt hij niet, hij heeft VWO gedaan.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:59 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Dat snapt hij niet, hij heeft VWO gedaan.
Ik probeerde duidelijk te maken dat "diplomauitreiking" en "examenfeest" twee verschillende gelegenheden zijn. Wellicht is dat op het VMBO-BBL anders.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:59 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ooh is normaal bij jullie dat je daarna lekker naar huis gaat slapen?
My bad!
Daar zuipen ze opweg naar de diplomauitreiking alquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik probeerde duidelijk te maken dat "diplomauitreiking" en "examenfeest" twee verschillende gelegenheden zijn. Wellicht is dat op het VMBO-BBL anders.
En terrecht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:06 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Daar zuipen ze opweg naar de diplomauitreiking al.
Ah, dit verklaart ook waarom BREIN zo'n achterlijke organisatie is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:14 schreef TimKuik het volgende:
Hee ik zoek een diplooma van de unieversietijt voor rechten en ekonomie! Iemant die mij er een kan verkoope? Ik wil er goed voor betaale! Meel naar debaas@timkuik.com!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah, dit verklaart ook waarom BREIN zo'n achterlijke organisatie is.
Dan had je ook wel een saaie klas, beetje ouwehoeren ondertussen doet geen mens kwaad toch.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:13 schreef Myraela het volgende:
Mijn diploma uitreiking duurde bijna 4 uur.
En ik dacht dat een geschiedenisles al saai was
Ze hadden mij niet eens bij me vrienden gezet, zat echt bij een afschuwelijke groep.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:20 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Dan had je ook wel een saaie klas, beetje ouwehoeren ondertussen doet geen mens kwaad toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |