Penoza!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 10:04 schreef Wintar het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als een scene uit een slechte politieserie.
Op basis van wat is die route bepaald?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:17 schreef StaceySinger het volgende:
vermoedelijke vluchtweg
[ afbeelding ]
dat is de kortste routequote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Op basis van wat is die route bepaald?
Oudejaarstunt van de Ajax oudjaar ploeg.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:59 schreef Childofthe90s het volgende:
Blijkt dadelijk dat het gewoon een publiciteitsstunt was van de Ajax-fanshop.
Misschien kun je gaan bemiddelen in deze zaak?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:43 schreef StaceySinger het volgende:
Het laatste nieuws uit Brabant.
http://www.omroepbrabant.nl/?epg/13749892/Brabant+Nieuws.aspx
Ja het huis wel, maar een compleet bedrijfsbord laten ze staan:quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:19 schreef victorinox het volgende:
[..]
Op Google-maps is het huis wat er voor staat op de meeste foto's onherkenbaar gemaakt.
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gezien.
Google-maps loods
Je kunt je huis laten blurren als je dat wil, dus blijkbaar hebben die mensen dat al een poosje terug gedaan. Het zal niet helemaal vlekkeloos gegaan zijn waardoor een paar foto's overgeslagen zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 12:35 schreef victorinox het volgende:
[..]
Klopt, had ik ook gezien. Ik zeg ook "op de meeste foto's"
Deze blur kom ik eigenlijk alleen maar tegen bij militaire terreinen.
Ze hebben het huis wel mooi verbouwd!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja het huis wel, maar een compleet bedrijfsbord laten ze staan:
https://www.google.nl/map(...)7i13312!8i6656?hl=en
En zo vinden we via de website alsnog de foto van het huis:
[ afbeelding ]
Hoewel dat er dus in de verste verte niet op lijkt. Jammer dan.
Bij nader inzien is het ook een bug of zo, want ze blurren telkens een ander huis.
Ja op het nieuws was het witte huis te zienquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze hebben het huis wel mooi verbouwd!
Ik zat te denken aan een uit de hand gelopen vrijgezellenparty.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 13:59 schreef Childofthe90s het volgende:
Blijkt dadelijk dat het gewoon een publiciteitsstunt was van de Ajax-fanshop.
om te vieren dat de heren voor het leven lang vrijgezel blijven?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:47 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een uit de hand gelopen vrijgezellenparty.
Mooi, ik wist niet dat je dat als particulier aan kon vragen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:42 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Je kunt je huis laten blurren als je dat wil, dus blijkbaar hebben die mensen dat al een poosje terug gedaan. Het zal niet helemaal vlekkeloos gegaan zijn waardoor een paar foto's overgeslagen zijn.
(ga naar streetview -> rechtsonder 'een probleem melden' -> 'Vervaging aanvragen')
via deze link zie ik het huis wel ??quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja het huis wel, maar een compleet bedrijfsbord laten ze staan:
https://www.google.nl/map(...)7i13312!8i6656?hl=en
En zo vinden we via de website alsnog de foto van het huis:
[ afbeelding ]
Hoewel dat er dus in de verste verte niet op lijkt. Jammer dan.
Bij nader inzien is het ook een bug of zo, want ze blurren telkens een ander huis.
ja vreemdquote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Ok, dus je bent ontvoerd.
Ze stoppen je in een loods en je kan ontsnappen.
Wie belt er dan in godsnaam bij het eerste beste huis aan? Grote kans dat daar de eigenaren van zo'n loods wonen...
Die loods staat achter dat huis, nota bene.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |