abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 januari 2016 @ 19:33:20 #226
436222 Japepk
Padvinder
pi_158742341
Vind haar acting skills zo gek nog niet hoor. Alleen Klinknageltje speelt als een plank.
't Echte en 't ware!
pi_158742368
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:33 schreef Japepk het volgende:
Vind haar acting skills zo gek nog niet hoor. Alleen Klinknageltje speelt als een plank.
maarja dat krijg je met Kristel als manager, zij was volgens mij ook de minste actrice in tegenstelling tot Karen en Josje. Karen shinede onwijs in Hallo K3 en Josje kon gewoon haar musical opleiding skills gebruiken.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158742398
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:32 schreef Banaanhangwagen het volgende:

Niks tegen Marthe verder ja, ook al kan ze nog niet acteren.
Same

De persoonlijkheden steken me overigens nog ook steeds, nu ik Welkom bij K3 terugkijk. I just dont buy Hanne als de stoere/brutale Rosse, ik geloof heus wel dat ze een stoere kant heeft maar vind haar meer het lieve padvindertje. Klaasje als naieve blondine geloof ik ook nog niet. Haar dominante (wat in de interviews veel naar voren komt) persoonlijkheid stoort mij gewoon heel erg met de image die Studio 100 wil verkopen dat ze van glitters houdt en prinsessen haar. Beter hadden ze Klaasje zwartharig gemaakt, Hanne blond en dan Marthe maar als derpy roodharige (of Demi O+).
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 19:39:01 #229
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158742454
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:25 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Zou het nog te laat zijn om Marthe te switchen met Lauren?
NOOIT O+
pi_158742467
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:36 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Same

De persoonlijkheden steken me overigens nog ook steeds, nu ik Welkom bij K3 terugkijk. I just dont buy Hanne als de stoere/brutale Rosse, ik geloof heus wel dat ze een stoere kant heeft maar vind haar meer het lieve padvindertje. Klaasje als naieve blondine geloof ik ook nog niet. Haar dominante (wat in de interviews veel naar voren komt) persoonlijkheid stoort mij gewoon heel erg met de image die Studio 100 wil verkopen dat ze van glitters houdt en prinsessen haar. Beter hadden ze Klaasje zwartharig gemaakt, Hanne blond en dan Marthe maar als derpy roodharige (of Demi O+).
Beter hadden ze Lauren als zwartharig en verantwoordelijk, Demi als roodharig en stoer en dan Jindra als bipolar blondine. Marthe met blond haar zou niks geworden zijn maar ze was wel een leuke nieuwe Kathleen geweest eventueel.
pi_158742536
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:39 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Beter hadden ze Lauren als zwartharig en verantwoordelijk, Demi als roodharig en stoer en dan Jindra als bipolar blondine. Marthe met blond haar zou niks geworden zijn maar ze was wel een leuke nieuwe Kathleen geweest eventueel.
Jindra als bipolar blondine _O- Ik stel me echt een soort Stella (van Winx Club) of Clover van (Totally Spies) personalia bij haar voor. Helemaal obsessed met zichzelf, soms heel slim en soms heel dom. En dan wordt ze meestal door Demi en Lauren van haar hoge paard getrapt. :') Denk dat het publiek uiteindelijk ook wel haar zou accepteren als zij zelf ook de draak steekt met haar zogenaamde bitch persoonlijkeheid die geschetst is tijdens K2 zoekt K3.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 19:43:54 #232
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158742571
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:33 schreef Japepk het volgende:
Vind haar acting skills zo gek nog niet hoor. Alleen Klinknageltje speelt als een plank.
Karbonkel is ook een plank(qua lichaam).
pi_158742572
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:42 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Jindra als bipolar blondine _O- Ik stel me echt een soort Stella (van Winx Club) of Clover van (Totally Spies) personalia bij haar voor. Helemaal obsessed met zichzelf, soms heel slim en soms heel dom. En dan wordt ze meestal door Demi en Lauren van haar hoge paard getrapt. :')
Precies zo zag ik het ook voor me :D
pi_158742620
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:43 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Precies zo zag ik het ook voor me :D
We moeten echt vlug bij Studio 100 gaan werken voor ze alles verpesten met de bs die ze nu maken.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158742650
Hoe is de serie jongens? Goed acteerwerk? (Zit bij een nieuwjaarsfeestje)
pi_158742674
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:45 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

We moeten echt vlug bij Studio 100 gaan werken voor ze alles verpesten met de bs die ze nu maken.
Kies maar uit
  vrijdag 1 januari 2016 @ 19:48:11 #237
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158742677
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:45 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

We moeten echt vlug bij Studio 100 gaan werken voor ze alles verpesten met de bs die ze nu maken.
Er is maar een iemand die overal kan komen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ _O_ Dat dit kan in de Benelux!

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
Hoe is de serie jongens? Goed acteerwerk? (Zit bij een nieuwjaarsfeestje)
Bagger, Hanne wel en de andere twee niet. Echte fokker die je bent. :D
pi_158742730
quote:
:'( Alleen Head of Production Facilities klinkt nog leuk
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 20:10:14 #239
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158743174
Het is gewoon wéér bewijs dat Studio100 zich té blind staart op "drie haarkleuren, drie persoonlijkheden erop gooien, z.s.m. doorgaan zoals de afgelopen jaren"

Van HKM zou ik Knapzakje eerder "de stoere" maken, Hanne de lieve en Marthe de ditsy. Of goh als geen van die drie op die manier te verdelen zijn verzin je maar een 4e type S100. Tis geen raketwetenschap.
Schapen zijn relax.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 20:14:21 #240
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158743264
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:10 schreef DumpTruck het volgende:
Het is gewoon wéér bewijs dat Studio100 zich té blind staart op "drie haarkleuren, drie persoonlijkheden erop gooien, z.s.m. doorgaan zoals de afgelopen jaren"

Van HKM zou ik Knapzakje eerder "de stoere" maken, Hanne de lieve en Marthe de ditsy. Of goh als geen van die drie op die manier te verdelen zijn verzin je maar een 4e type S100. Tis geen raketwetenschap.
Studio 100 is inderdaad daar te druk bezig mee geweest.

Overigens, ik heb mij zo erg zitten irriteren bij de audities van K3 zoekt K3. Zeggen ze bijv: x is het meest belangrijke en z is niet erg belangrijk, dan is x slecht en z goed tijdens de auditie en dan mogen de dames door. Zal het wel hierbij laten want het is echt te veel om op te noemen.
pi_158743278
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:10 schreef DumpTruck het volgende:
Het is gewoon wéér bewijs dat Studio100 zich té blind staart op "drie haarkleuren, drie persoonlijkheden erop gooien, z.s.m. doorgaan zoals de afgelopen jaren"

Van HKM zou ik Knapzakje eerder "de stoere" maken, Hanne de lieve en Marthe de ditsy. Of goh als geen van die drie op die manier te verdelen zijn verzin je maar een 4e type S100. Tis geen raketwetenschap.
Ze zitten krampachtig vast aan de KKJ persoonlijkheden die op de K3 tekenfilm zijn geplakt.
pi_158743318
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:10 schreef DumpTruck het volgende:
Het is gewoon wéér bewijs dat Studio100 zich té blind staart op "drie haarkleuren, drie persoonlijkheden erop gooien, z.s.m. doorgaan zoals de afgelopen jaren"

Van HKM zou ik Knapzakje eerder "de stoere" maken, Hanne de lieve en Marthe de ditsy. Of goh als geen van die drie op die manier te verdelen zijn verzin je maar een 4e type S100. Tis geen raketwetenschap.
Echt he, heel jammer. Ik vraag me af of dit te maken zou hebben met de tekenfilm. In die serie staan de personages al vast (die overigens gebasseert zijn op KKK/J). Hadden ze niet gewoon die tekenfilm vorig jaar kunnen uitzenden met de stemmen van Karen, Kristel en Josje om vervolgens in het 2de seizoen de personages/uiterlijk baseren op 3 compleet nieuwe meisjes die er dan nu zijn. Maar misschien als de tekenfilm er niet was, hadden ze als nog voor HKM gekozen aangezien het makkelijker is om voort te borduren op 3 vaststaande personages ipv 3 niewue te creeeren waarvan het nog maar te zien is of de kinderen hun leuk vinden.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158743627
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:10 schreef DumpTruck het volgende:
Het is gewoon wéér bewijs dat Studio100 zich té blind staart op "drie haarkleuren, drie persoonlijkheden erop gooien, z.s.m. doorgaan zoals de afgelopen jaren"

Van HKM zou ik Knapzakje eerder "de stoere" maken, Hanne de lieve en Marthe de ditsy. Of goh als geen van die drie op die manier te verdelen zijn verzin je maar een 4e type S100. Tis geen raketwetenschap.
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:10 schreef DumpTruck het volgende:
Het is gewoon wéér bewijs dat Studio100 zich té blind staart op "drie haarkleuren, drie persoonlijkheden erop gooien, z.s.m. doorgaan zoals de afgelopen jaren"

Van HKM zou ik Knapzakje eerder "de stoere" maken, Hanne de lieve en Marthe de ditsy. Of goh als geen van die drie op die manier te verdelen zijn verzin je maar een 4e type S100. Tis geen raketwetenschap.
De persoonlijkheden zijn toch al wat anders, neen? Hanne wordt neergezet als klunzig (de hele tijd vallen, Klaasje wegtoveren) en lief (alles keilief vinden, de hap uit de hele taart nemen), Marthe als degene die alles op een rijtje en in orde wil hebben (dvd's ordenen, blijkbaar is zij degene die altijd het draaiboek van de show bij zich heeft) en dan soms wat losser wil doen en dan soms nogal belachelijk/lachwekkend is (het pianospelen bvb). Klaasje is degene die vooral bezig is met haar uiterlijk (de hele tijd in de spiegel kijken, lipstick opdoen belangrijker vinden dan backstage draaiboek nog eens overlopen), een beetje manziek is en in is voor nieuwe dingen.
Dus eigenlijk is Marthe inderdaad wel heel erg Kristelpersoonlijkheid, maar Hanne en Klaasje komen op mij niet over alsof ze Karen2.0 en Josje 2.0 zijn qua persoonlijkheid..

Die haarkleuren is inderdaad wel een heel erge fixatie.
En Hanne acteert het beste, dan volgens mij Marthe, maar die probeert soms zo krampachtig AN te spreken dat het wat overkopt als schooltoneel. En Klaasje... ik weet het niet. Het kan nog beter worden, maar het is zo... irritant.
pi_158743995
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:45 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

We moeten echt vlug bij Studio 100 gaan werken voor ze alles verpesten met de bs die ze nu maken.
Ik denk dat deze korte serie ook een test voor henzelf is om te zien hoe HKM samen acteren. Vandaar de rare nietszeggende canon/non-canon verhaallijn, neem dat maar niet al te serieus.
Dus gelukkig had S100 al door dat ze niet met hen direct in een volledig Hallo K3 seizoen moeten duiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Banaanhangwagen op 01-01-2016 21:07:04 ]
pi_158744085
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:28 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

En Klaasje... ik weet het niet. Het kan nog beter worden, maar het is zo... irritant.
Ja hè, weer een hoofdskill waarin ik alles aan haar irritant vind ;(
pi_158744956
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 18:18 schreef Poedelpoes het volgende:
Enjoy


Ik vind het echt een waste of time dit programma. Ik mis ech de shade van Hallo K3. Dit is echt zappelin humor.
En meteen maar even gekeken. Wat een fiasco, Marthe tenenkrommend, dat er iemand zo slecht kan acteren als Klaasje hield ik vantevoren niet voor mogelijk en zelfs Hanne vind ik niet overtuigend.

Dit hadden de andere 3 finalisten zo ongelofelijk veel beter opgepakt, dat de keuze van Studio 100 met de week belachelijker wordt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:44 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ja hè, weer een hoofdskill waarin ik alles aan haar irritant vind ;(
Kan helaas niet anders dan het met je eens zijn. Het acteerwerk is zo niet overtuigend dat eigenlijk het hele serie'tje niet leuk meer is om naar te kijken.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2016 21:16:03 ]
pi_158745151
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:43 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Karbonkel is ook een plank(qua lichaam).
Ik denk eerlijk gezegd dat 90 procent van haar mannelijke leeftijdsgenoten grotere borsten heeft dan haar. (gezien ook weer die foto van onze goede vriend Max)
  vrijdag 1 januari 2016 @ 21:15:51 #248
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158745368
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:10 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat 90 procent van haar mannelijke leeftijdsgenoten grotere borsten heeft dan haar. (gezien ook weer die foto van onze goede vriend Max)
Haar borsten zijn net zoals het landschap in Nederland.
pi_158745754
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:10 schreef DumpTruck het volgende:
Het is gewoon wéér bewijs dat Studio100 zich té blind staart op "drie haarkleuren, drie persoonlijkheden erop gooien, z.s.m. doorgaan zoals de afgelopen jaren"

Van HKM zou ik Knapzakje eerder "de stoere" maken, Hanne de lieve en Marthe de ditsy. Of goh als geen van die drie op die manier te verdelen zijn verzin je maar een 4e type S100. Tis geen raketwetenschap.
Klaasje moet gewoon helemaal niet gaan acteren ;) Maar in dit geval snap ik opzich wel dat ze haar als de Josje (gek op mannen) van de groep hebben neergezet. Marthe lijkt mij dan meer de lieve, toch wel een beetje Kristelachtig. En Hanne, tja, het is geen Karen. Zou eigenlijk niet weten wat voor rol we haar moeten geven. (al acteert ze wel goed)

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:42 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Jindra als bipolar blondine _O- Ik stel me echt een soort Stella (van Winx Club) of Clover van (Totally Spies) personalia bij haar voor. Helemaal obsessed met zichzelf, soms heel slim en soms heel dom. En dan wordt ze meestal door Demi en Lauren van haar hoge paard getrapt. :') Denk dat het publiek uiteindelijk ook wel haar zou accepteren als zij zelf ook de draak steekt met haar zogenaamde bitch persoonlijkeheid die geschetst is tijdens K2 zoekt K3.
Jindra had die rol met een heel klein beetje zelfspot echt briljant in kunnen vullen inderdaad. Lauren had ik eigenlijk wel iets meer in de bitchie-rol gezien, (dus toch zoals Karen in Hallo K3, dan was Lauren de rode geweest) En Lisa hadden ze dan gewoon op de zwarte positie kunnen zetten, had volgens mij ideaal de 'lieve' van de 3 kunnen spelen. In alles waar ik haar tot nu toe in gezien heb komt ze op mij over als een lief, zachtaardig type.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 21:29:33 #250
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158745883
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:15 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Haar borsten zijn net zoals het landschap in Nederland.
Het grootste uitsteeksel in het zuiden? Dat klopt: de voeten. _O-
Schapen zijn relax.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')