quote:Op woensdag 30 december 2015 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
MOGEN WE MEEZINGEN?
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er was ooit een artieste genaamd Alice DeeJay![]()
![]()
Die vond het nodig om haar album : Who Needs Guitars anyway te noemen...
Te laat...quote:Op woensdag 30 december 2015 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
MOGEN WE MEEZINGEN?
Ik viel er dus half in, misschien droeg dat eraan bij.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste nummer van langer dan 5:30 dat je goed vindt!
morgen gaat het de glasbak in met alle flessen die er hier tijdens de top 2000 doorheen zijn gegaanquote:
Die van ene George MIchael was ook een pareltjequote:Op woensdag 30 december 2015 20:48 schreef Cee het volgende:
Origineel van Ewan McGregor is nog beter.
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
morgen gaat het de glasbak in met alle flessen die er hier tijdens de top 2000 doorheen zijn gegaan
Op BKS kwamen ze ook direct na elkaar. Maar daarvoor moest ik Portishead wel vroeg verlaten. Had ik wel spijt van. Gelukkig op LL goedgemaakt.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij hebt ze op BKS gezien toch? Ik op Hurricane in Duitsland. Ik was er helemaal stil van, wat was dat mooi. Daarna kwam ook nog eens Sigur Rós.
Grow Till Tall van Jónsi als ie solo is vind ik bijna net zo'n mooie ervaring als Popplagið
Dat vond en vind ik dus ook, Gelukkig hebben we volgens mij niet veel meer van haar vernomen..quote:
Een van de beste!quote:Op woensdag 30 december 2015 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Trouwens leuke aflevering van Commuity.
Mexquote:Op woensdag 30 december 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toto zong toch ook een liedje over Roxanne?
Al zakt Genesis' Mama dan wel een beetje weg.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Zingen over hoeren blijft populair.
De drummer.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:49 schreef Stickertje het volgende:
heb nooit begrepen wat ze aan the police leuk vonden
Rosannequote:Op woensdag 30 december 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
die ervaring had ik met Radiohead op Pinkpop 2001.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij hebt ze op BKS gezien toch? Ik op Hurricane in Duitsland. Ik was er helemaal stil van, wat was dat mooi. Daarna kwam ook nog eens Sigur Rós.
Grow Till Tall van Jónsi als ie solo is vind ik bijna net zo'n mooie ervaring als Popplagið
Nee, dat was over Pamela Andersonquote:Op woensdag 30 december 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roxaaaannnnne don't break this heart of minequote:Op woensdag 30 december 2015 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezebelquote:Op woensdag 30 december 2015 20:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Al zakt Genesis' Mama dan wel een beetje weg.
p.s. is vriendlief er nog?quote:
verschikkelijkquote:Op woensdag 30 december 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roxanne afkappen![]()
![]()
Einde is het beste.
De energie van de punk, maar dan met een geniale muzikaliteit. En de beste drummer ter wereldquote:Op woensdag 30 december 2015 20:49 schreef Stickertje het volgende:
heb nooit begrepen wat ze aan the police leuk vonden
Dat vind ik Schoppen Aas van Peter Pan en Dikke Dennisquote:
Nou, volgens mij zijn er maar vijf andere nummers ingepland dat uur.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:49 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ze doen niet de hele versie van Echo, volgens de radio 2 app tijdschema??
quote:
Deze in elk geval niet nee.quote:
ik voel de energie van punk totaal niet bij the policequote:Op woensdag 30 december 2015 20:51 schreef cafca het volgende:
[..]
De energie van de punk, maar dan met een geniale muzikaliteit. En de beste drummer ter wereld
Maar de overige 51 weken is ie wel leuk?quote:
Dit is veruit zijn bestequote:Op woensdag 30 december 2015 20:52 schreef Makamba_ het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom Avond is uitverkoren als beste Boudewijn nummer volgens de stemmers.
Goed geplugd en gedrild door Radio 2.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:52 schreef Makamba_ het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom Avond is uitverkoren als beste Boudewijn nummer volgens de stemmers.
quote:
Dit zou best eens waar kunnen zijnquote:
Dat slaat echt nergens op iddquote:Op woensdag 30 december 2015 20:52 schreef Makamba_ het volgende:
ja hier ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdronken Vlinder is de mooiste van Boudewijn, gelukkig heeft ie de 300 net gehaald.
meestal welquote:Op woensdag 30 december 2015 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar de overige 51 weken is ie wel leuk?
Bert Kranenbarg in het bijzonder.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goed geplugd en gedrild door Radio 2.
Deze grap schijnt al 359 keer gemaakt te zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit schijnt naakt te zijn ingezongen
Ik dacht altijd dat dit door een man gezongen wasquote:Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dit door een man gezongen was![]()
En Graham.quote:
Eva is ook prachtig jaquote:
quote:
Brrrrquote:Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wow, die blijkt geeneens in de lijst te staan. Ik snap werkelijk niks van de Boudewijn de Groot positionering en volgordequote:
Dat had ik altijd bij Womack & Womack...quote:
Mooiquote:Op woensdag 30 december 2015 20:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
die ervaring had ik met Radiohead op Pinkpop 2001.
Kid A was nog niet zo lang uit en ik dacht alleen maar: hoe gaan ze dat in vredesnaam live brengen... ik was er niet gerust op. Ik heb 1 uur en 45 minuten met open mond staan kijken en luisteren. Was best een koude dag, maar ik heb er niets van gemerkt.
hilarischquote:Op woensdag 30 december 2015 20:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net geRickRoll'd bij De Slimste Mens
Ik twijfel soms nog steeds.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dit door een man gezongen was![]()
Door de clip?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:55 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dat had ik altijd bij Womack & Womack...
Dit moet een van de meest herkende riffjes zijn...quote:Op woensdag 30 december 2015 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
* Stickertje gaat zich schamen in een hoekje
Baby can i hold youquote:
Deze reactie hoopte ik opquote:
Heb het nog nooit gehoordquote:Op woensdag 30 december 2015 20:56 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dit moet een van de meest herkende riffjes zijn...
Geeneens..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |