abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 januari 2016 @ 20:02:41 #176
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158743012
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:00 schreef yats het volgende:

[..]

Tijd zat toch?
Ik denk dat tijd niet het probleem is, yats. Maar dat weet je zelf ook wel.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_158743022
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:58 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee zeker, zijn meestal ook niet de meest stabiele types om een relatie mee te beginnen :') :P

Zou zelf dan wel moeite hebben denk ik om niet te gaan ook al hoor ik niets van diegene, misschien zit iemand dan wel voor niks te wachten.
In dit geval had hij mijn nummer en had ie kunnen bellen en was ik er een kwartier later geweest. Dus daar maakte ik mij echt geen zorgen om :P
Daarnaast zag ik ook dat ie mijn nummer had gedelete in zn telefoon want zn profielfoto was niet meer zichtbaar op whatsapp want ik was geen contactpersoon meer.

Ik had nog getwijfeld een bitchy berichtje te sturen maar heb de eer aan mijzelf gehouden. Achteraf kan ik er alleen maar om lachen dat mensen zo triest zijn. En ben ik blij dat ik daar anders in sta.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 20:13:00 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158743240
Slowchat is elders.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158743249
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:13 schreef Copycat het volgende:
Slowchat is elders.
ja mevrouw :@
  vrijdag 1 januari 2016 @ 20:24:05 #180
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158743501
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 20:02 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik denk dat tijd niet het probleem is, yats. Maar dat weet je zelf ook wel.
Verre van inderdaad. Wat het wel is weet ik dondersgoed.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158745042
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 17:42 schreef yats het volgende:

[..]

Betaal jij voor paiq? Ik ben een beetje afgeknapt op paiq aangezien de matches maar eens in de 2 weken zijn en speeddates soms met een uur draaien nog geen resultaat opleveren. Al is het dan wel relatief eenvoudig om als je eenmaal in gesprek bent een date te regelen.
Ik ben juist erg tevreden met Paiq, de matches zijn maar eens in de 2 weken en aan speeddaten doe ik niet maar ik krijg tussendoor wel foto-reacties en daarnaast verstuur ik zelf zo nu en dan foto-reacties naar vrouwen (die ik knap genoeg vind en die goed genoeg matchen) bij wie ik foto-toernooien win en doe ik daarnaast zelf ook wel eens een foto-toernooi om vervolgens een foto-reactie te versturen.
Dus voor een paar euro kan ik een lange tijd doen wat ik wil, zijn de meeste matches geïnteresseerd/serieus en kan ik er ook nog voor zorgen dat ik hoogstens een paar contacten tegelijk heb lopen want anders kan ik het niet bijhouden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_158754077
Misschien moet ik maar eens (een tijdje?) stoppen met daten. -O-
  zaterdag 2 januari 2016 @ 08:47:18 #183
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158754104
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 08:42 schreef Fripsel het volgende:
Misschien moet ik maar eens (een tijdje?) stoppen met daten. -O-
Wat is er gebeurd?
pi_158754124
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 08:47 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd?
Ja niks eigenlijk.. Ik weet alleen gewoon niet meer wat ik moet/wil geloven als het om mannen gaat en.. Heb de halve nacht liggen piekeren of ik m'n date wel kan vertrouwen en hij heeft niks gedaan om dat te veroorzaken.
pi_158754431
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 08:52 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja niks eigenlijk.. Ik weet alleen gewoon niet meer wat ik moet/wil geloven als het om mannen gaat en.. Heb de halve nacht liggen piekeren of ik m'n date wel kan vertrouwen en hij heeft niks gedaan om dat te veroorzaken.
Ach weet je, gewoon niet teveel bij nadenken en gewoon op je gevoel afgaan, je leeft maar een keertje, ik heb jarenlang gedacht dat ik de halve wereld moest neuken en wilde aandacht van elke mooie vrouw, de enige manier om van je gemis en hunkering naar aandacht is gewoon jezelf eraan laven om van dat gevoel af te komen, die verloren tijd zonder aandacht en verliefde seks kun je niet inhalen maar je kunt wel iets goed maken.
En een beetje realistisch erin staan, mannen gaat het slechts om de seks, echter de ene weet het veel beter te verpakken in een prachtig ingepakt cadeautje van aandacht en interesse dan de andere.
Als je niet wenst dat de grootste motivatie seks is moet je met een nepheksenneus zittende in een rolstoel gaan daten ;)
pi_158754465
Ik neem afstand van de post van Uitstraling over mannen. Kan me er niet in vinden.

#nietmijnuitstraling
pi_158754502
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 09:36 schreef Weissman het volgende:
Ik neem afstand van de post van Uitstraling over mannen. Kan me er niet in vinden.

#nietmijnuitstraling
Haal je de volgende toch lekker uit een bejaardenhuis om mijn punt te ontkrachten :)
  zaterdag 2 januari 2016 @ 09:42:00 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158754508
Ga elders je nonsens spuien, UitStraling.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158754551
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 09:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ach weet je, gewoon niet teveel bij nadenken en gewoon op je gevoel afgaan, je leeft maar een keertje, ik heb jarenlang gedacht dat ik de halve wereld moest neuken en wilde aandacht van elke mooie vrouw, de enige manier om van je gemis en hunkering naar aandacht is gewoon jezelf eraan laven om van dat gevoel af te komen, die verloren tijd zonder aandacht en verliefde seks kun je niet inhalen maar je kunt wel iets goed maken.
En een beetje realistisch erin staan, mannen gaat het slechts om de seks, echter de ene weet het veel beter te verpakken in een prachtig ingepakt cadeautje van aandacht en interesse dan de andere.
Als je niet wenst dat de grootste motivatie seks is moet je met een nepheksenneus zittende in een rolstoel gaan daten ;)
Het erge is, zo voelt het wel :')
pi_158754554
quote:

[..]

Maar wat valt er niet te vertrouwen aan mannen voor jou? Je zit in een open relatie toch? De intenties waar je aan twijfelt?
pi_158754557
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 09:42 schreef Copycat het volgende:
Ga elders je nonsens spuien, UitStraling.
Ik ben alweer foetsie schoonheid 8-)
pi_158754569
Ik neem ook afstand van de post van Uitstraling over mannen. Kan me er niet in vinden.

#nietmijnuitstraling
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158754574
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 09:50 schreef Barbusse het volgende:
Ik neem ook afstand van de post van Uitstraling over mannen. Kan me er niet in vinden.

#nietmijnuitstraling
Barbusse, tell me. Hoe weet ik dan dat ik een Barbusse te pakken heb, en geen uitstraling _O-
pi_158754579
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 09:51 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Barbusse, tell me. Hoe weet ik dan dat ik een Barbusse te pakken heb, en geen uitstraling _O-
Iemand ouder dan 15 daten?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_158754588
quote:

[..]

Dat is altijd lastig. Vooral op je eigen gevoel vertrouwen en geen verwachtingen hebben bij iig de eerste 2 dates en zien hoe het loopt.
Maar ik snap je wel hoor. Daten Is altijd het moeilijkste stukje totdat je weet dat het goed zit.
Probeer geen wantrouwen te hebben totdat je er reden toe hebt.
pi_158754589
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 09:52 schreef habitue het volgende:

[..]

30+ oud genoeg?
pi_158754601
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 09:51 schreef Fripsel het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 09:52 schreef habitue het volgende:

[..]

Dit is een goede aanwijzing om mee te beginnen :D

En eerlijk gezegd, ik zou het niet weten. Net zoals ik niet weet of een meid een simpele ONS wilt, of meer. Daar kom je vanzelf wel achter op een gegeven moment. Tot het zover is moet je maar even gevaarlijk leven. :)
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158754604
Oh, en je weet natuurlijk dat je een Barbusse te pakken hebt zodra je mij te pakken hebt.
pi_158754616
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 09:54 schreef Fripsel het volgende:

[..]

30+ oud genoeg?
Maar ik begrijp je niet. Je hebt een open relatie, dus dan willen mannen die met jou daten sowieso gezelligheid, leuke tijd en seks toch? Jij bent de persoon in een relatie. Het is niet dat je er een 2e relatie bij kan hebben. :P Ja kan wel..
pi_158754628
Ik denk dat de combinatie 21 jaar, open relatie en mannen van 30+ genoeg zegt. Het grootste deel wat je aan gaat trekken (en zegt er ok mee te zijn) zal maar op één ding uit zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')