Ik denk dat tijd niet het probleem is, yats. Maar dat weet je zelf ook wel.quote:
In dit geval had hij mijn nummer en had ie kunnen bellen en was ik er een kwartier later geweest. Dus daar maakte ik mij echt geen zorgen omquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee zeker, zijn meestal ook niet de meest stabiele types om een relatie mee te beginnen![]()
Zou zelf dan wel moeite hebben denk ik om niet te gaan ook al hoor ik niets van diegene, misschien zit iemand dan wel voor niks te wachten.
Verre van inderdaad. Wat het wel is weet ik dondersgoed.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik denk dat tijd niet het probleem is, yats. Maar dat weet je zelf ook wel.
Ik ben juist erg tevreden met Paiq, de matches zijn maar eens in de 2 weken en aan speeddaten doe ik niet maar ik krijg tussendoor wel foto-reacties en daarnaast verstuur ik zelf zo nu en dan foto-reacties naar vrouwen (die ik knap genoeg vind en die goed genoeg matchen) bij wie ik foto-toernooien win en doe ik daarnaast zelf ook wel eens een foto-toernooi om vervolgens een foto-reactie te versturen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:42 schreef yats het volgende:
[..]
Betaal jij voor paiq? Ik ben een beetje afgeknapt op paiq aangezien de matches maar eens in de 2 weken zijn en speeddates soms met een uur draaien nog geen resultaat opleveren. Al is het dan wel relatief eenvoudig om als je eenmaal in gesprek bent een date te regelen.
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 08:42 schreef Fripsel het volgende:
Misschien moet ik maar eens (een tijdje?) stoppen met daten.
Ja niks eigenlijk.. Ik weet alleen gewoon niet meer wat ik moet/wil geloven als het om mannen gaat en.. Heb de halve nacht liggen piekeren of ik m'n date wel kan vertrouwen en hij heeft niks gedaan om dat te veroorzaken.quote:
Ach weet je, gewoon niet teveel bij nadenken en gewoon op je gevoel afgaan, je leeft maar een keertje, ik heb jarenlang gedacht dat ik de halve wereld moest neuken en wilde aandacht van elke mooie vrouw, de enige manier om van je gemis en hunkering naar aandacht is gewoon jezelf eraan laven om van dat gevoel af te komen, die verloren tijd zonder aandacht en verliefde seks kun je niet inhalen maar je kunt wel iets goed maken.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 08:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja niks eigenlijk.. Ik weet alleen gewoon niet meer wat ik moet/wil geloven als het om mannen gaat en.. Heb de halve nacht liggen piekeren of ik m'n date wel kan vertrouwen en hij heeft niks gedaan om dat te veroorzaken.
Haal je de volgende toch lekker uit een bejaardenhuis om mijn punt te ontkrachtenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 09:36 schreef Weissman het volgende:
Ik neem afstand van de post van Uitstraling over mannen. Kan me er niet in vinden.
#nietmijnuitstraling
Het erge is, zo voelt het welquote:Op zaterdag 2 januari 2016 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach weet je, gewoon niet teveel bij nadenken en gewoon op je gevoel afgaan, je leeft maar een keertje, ik heb jarenlang gedacht dat ik de halve wereld moest neuken en wilde aandacht van elke mooie vrouw, de enige manier om van je gemis en hunkering naar aandacht is gewoon jezelf eraan laven om van dat gevoel af te komen, die verloren tijd zonder aandacht en verliefde seks kun je niet inhalen maar je kunt wel iets goed maken.
En een beetje realistisch erin staan, mannen gaat het slechts om de seks, echter de ene weet het veel beter te verpakken in een prachtig ingepakt cadeautje van aandacht en interesse dan de andere.
Als je niet wenst dat de grootste motivatie seks is moet je met een nepheksenneus zittende in een rolstoel gaan daten
Maar wat valt er niet te vertrouwen aan mannen voor jou? Je zit in een open relatie toch? De intenties waar je aan twijfelt?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 08:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja niks eigenlijk.. Ik weet alleen gewoon niet meer wat ik moet/wil geloven als het om mannen gaat en.. Heb de halve nacht liggen piekeren of ik m'n date wel kan vertrouwen en hij heeft niks gedaan om dat te veroorzaken.
Ik ben alweer foetsie schoonheidquote:Op zaterdag 2 januari 2016 09:42 schreef Copycat het volgende:
Ga elders je nonsens spuien, UitStraling.
Barbusse, tell me. Hoe weet ik dan dat ik een Barbusse te pakken heb, en geen uitstralingquote:Op zaterdag 2 januari 2016 09:50 schreef Barbusse het volgende:
Ik neem ook afstand van de post van Uitstraling over mannen. Kan me er niet in vinden.
#nietmijnuitstraling
Iemand ouder dan 15 daten?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 09:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Barbusse, tell me. Hoe weet ik dan dat ik een Barbusse te pakken heb, en geen uitstraling
Dat is altijd lastig. Vooral op je eigen gevoel vertrouwen en geen verwachtingen hebben bij iig de eerste 2 dates en zien hoe het loopt.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 08:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 09:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Barbusse, tell me. Hoe weet ik dan dat ik een Barbusse te pakken heb, en geen uitstraling
Dit is een goede aanwijzing om mee te beginnenquote:
Maar ik begrijp je niet. Je hebt een open relatie, dus dan willen mannen die met jou daten sowieso gezelligheid, leuke tijd en seks toch? Jij bent de persoon in een relatie. Het is niet dat je er een 2e relatie bij kan hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |