abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158755833
Wat nobel van je, yats. Waren er maar meer mannen zoals jij ;)
  zaterdag 2 januari 2016 @ 11:42:56 #227
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158755954
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 11:36 schreef Weissman het volgende:
Wat nobel van je, yats. Waren er maar meer mannen zoals jij ;)
En nu zonder sarcasme?

Ik meen het. Dat ik daar mijn redenen voor heb boeit verder niet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158756090
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 11:42 schreef yats het volgende:

[..]

En nu zonder sarcasme?

Ik meen het. Dat ik daar mijn redenen voor heb boeit verder niet.
Nee really, ik geloof echt dat je een toffe dude bent en je bedoelingen goed zijn. Maar het zou je geloofwaardiger maken als je de optie zou hebben tot seks of vaker in aanraking zou komen met situaties waarin JIJ kan kiezen of het gebeurt of niet.

Als je dat niet hebt kom het een beetje raar over om zoiets te roepen. Dat is imho de reden waarom mensen je hier niet serieus nemen.

No offense verder :*
  zaterdag 2 januari 2016 @ 11:54:41 #229
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158756205
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 11:49 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nee really, ik geloof echt dat je een toffe dude bent en je bedoelingen goed zijn. Maar het zou je geloofwaardiger maken als je de optie zou hebben tot seks of vaker in aanraking zou komen met situaties waarin JIJ kan kiezen of het gebeurt of niet.

Als je dat niet hebt kom het een beetje raar over om zoiets te roepen. Dat is imho de reden waarom mensen je hier niet serieus nemen.

No offense verder :*
_O-

None taken aangezien ik weet dat je er behoorlijk naast zit.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_158756391
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 11:35 schreef yats het volgende:

[..]

Daten is meer dan seks. Althans, het is natuurlijk fijn als ik date en er is een dusdanige klik met iemand dat ik er mee in bed beland, maar voor mij draait het niet puur daarom. En ja, ik ben een man. En nee, ik heb geen open relatie.
Maar daar gaat het niet om. Gaat erom dat er best wat mensen de link leggen met: open relatie, makkelijk seks, done. Dat vind ik ook niet meer dan logisch.
pi_158756440
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 19:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Goed begin van het jaar _O_
Zeker weten! :D
Waarschijnlijk in februari 2 weken haar kant op :D
  zaterdag 2 januari 2016 @ 12:08:59 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158756478
Snap de opmerking van weiss wel. Yats geeft vaak genoeg aan dat ie wel eens een ONS wil, maar dat t er nooit van komt/niet lhkt. Dat zoenen op eigen initiatief niet altijd gebeurd op een eerste date bv omdat ie niet weet hoe of wat te doen/te angstig is.

Dusja als je dus de makkelijke seks zelf niet hebt is t simpel te zeggen dat je dus met dates voor meer gaat dan enkel de seks.
pi_158756498
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:08 schreef Cue_ het volgende:
Snap de opmerking van weiss wel. Yats geeft vaak genoeg aan dat ie wel eens een ONS wil, maar dat t er nooit van komt/niet lhkt. Dat zoenen op eigen initiatief niet altijd gebeurd op een eerste date bv omdat ie niet weet hoe of wat te doen/te angstig is.

Dusja als je dus de makkelijke seks zelf niet hebt is t simpel te zeggen dat je dus met dates voor meer gaat dan enkel de seks.
Ja boeie, hoeft het nog niet minder waar te maken.
pi_158756542
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 10:03 schreef Fripsel het volgende:
Ehm in de praktijk merk ik juist veel meer open gesprekken over het hoe en waarom, een stukje meer ervaring met relaties etc. Terwijl als ik tegen een 23 jarige zeg dat ik een open relatie heb dan word ik meteen als fuckbuddie voorgesteld en willen ze niet eens weten waarom maar vooral of ik "kinky ben of niet".

So tell me, what is worse _O-
Beste Fripsel, het verschil tussen een open relatie en een fuckbuddy, is hetzelfde als het verschil tussen een diepvriespizza van een A-merk of een huismerk/discount merk. Weliswaar is er een prijsverschil en wordt er vervolgens vanuit gegaan dat de het A-merk iets betere kwaliteit levert. Maar beide lopende bandproducten stellen kwalitatief gezien weinig voor t.o.v. een eigengemaakte pizza. Daarentegen is de kwantiteit wel aanwezig, net zoals bij open relaties en fuckbuddies.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 12:16:08 #235
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158756611
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:02 schreef TvhN het volgende:

[..]

Het moet ook wel verschrikkelijk zijn om te lezen dat je op een internetforum niet serieus wordt genomen. En gelukkig neemt iedereen Weissman wel serieus.

:') :') :')
Ik kon me nog net inhouden om in huilen uit te barsten. Die weiss weet immers exact waar hij mensen moet raken.
pi_158756618
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:12 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Beste Fripsel, het verschil tussen een open relatie en een fuckbuddy, is hetzelfde als het verschil tussen een diepvriespizza van een A-merk of een huismerk/discount merk. Weliswaar is er een prijsverschil en wordt er vervolgens vanuit gegaan dat de het A-merk iets betere kwaliteit levert. Maar beide lopende bandproducten stellen kwalitatief gezien weinig voor t.o.v. een eigengemaakte pizza. Daarentegen is de kwantiteit wel aanwezig, net zoals bij open relaties en fuckbuddies.
Jeetje.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 12:19:42 #237
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158756683
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:08 schreef Cue_ het volgende:
Snap de opmerking van weiss wel. Yats geeft vaak genoeg aan dat ie wel eens een ONS wil, maar dat t er nooit van komt/niet lukt. Dat zoenen op eigen initiatief niet altijd gebeurd op een eerste date bv omdat ie niet weet hoe of wat te doen/te angstig is.

Ik heb nog nooit een ONS gehad cue. En of ik dat zou willen? Geen idee, wat je niet kent kun je weinig over zeggen toch? De opties zijn er soms, maar dat betekent niet dat ik het ook doe.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 12:25:47 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158756802
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:19 schreef yats het volgende:

Ik heb nog nooit een ONS gehad cue. En of ik dat zou willen? Geen idee, wat je niet kent kun je weinig over zeggen toch? De opties zijn er soms, maar dat betekent niet dat ik het ook doe.
Yats je hebt tig posts gemaakt waarin je zei dit wel eens te willen proberen. Dus zeg niet dat je twijfelt of je t wilt.
pi_158756810
Cue is weer on point als een point-guard _O-
pi_158756906
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:16 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Jeetje.
Ja Deuce92, sommige mensen daten hier alsof het lopende bandwerk betreft. Maar ik snap het wel, open relaties lijken me logischer dan een traditionele relatie. Valt me op dat op datingsites vooral hoogopgeleiden open relaties hebben. Een valkuil lijkt me dat het een sleur wordt, waarin onverschilligheid parten gaat spelen.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 12:37:41 #241
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_158757044
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:19 schreef yats het volgende:

[..]

Ben het ook wel met Cue eens.

Is er wel gezoend tijdens je laatste date?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_158757356
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:37 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ben het ook wel met Cue eens.

Is er wel gezoend tijdens je laatste date?
De vraag der vragen. *O*
  zaterdag 2 januari 2016 @ 12:57:35 #243
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_158757530
Ik heb weer wat... ik heb mijn Tinder-date van vanavond via Facebook gevonden, en daar staan foto's die toch een stuk minder haar bevatten, en me een totaal ander beeld van hem geven. Ik weet nu dat ik niks met deze man kan, ik val gewoon niet op zijn type. Wordt vast gezellig vanwege interesses, en aardig een glas wijn drinken omdat je anders alleen thuis zit,maar dit is als date zinloos. Wat te doen?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_158757569
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:07 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Zeker weten! :D
Waarschijnlijk in februari 2 weken haar kant op :D
Super tof voor je, denk ik. Maar ff serieus, wil je echt voor een date naar de andere kant van de wereld? Alles wat niet op fietsafstand ligt, is al ver voor mij
pi_158757570
Andro pullt een Deezertje hier _O_
pi_158757576
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:57 schreef Andromache het volgende:
Ik heb weer wat... ik heb mijn Tinder-date van vanavond via Facebook gevonden, en daar staan foto's die toch een stuk minder haar bevatten, en me een totaal ander beeld van hem geven. Ik weet nu dat ik niks met deze man kan, ik val gewoon niet op zijn type. Wordt vast gezellig vanwege interesses, en aardig een glas wijn drinken omdat je anders alleen thuis zit,maar dit is als date zinloos. Wat te doen?
_O-
pi_158757633
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:59 schreef Doum het volgende:

[..]

Super tof voor je, denk ik. Maar ff serieus, wil je echt voor een date naar de andere kant van de wereld? Alles wat niet op fietsafstand ligt, is al ver voor mij
Ach, soms moet je gewoon eens dingen doen ipv afhouden. Zelf ben ik naar San Francisco gevlogen om een mislukte ONS over te doen.
pi_158757634
quote:
Serieus? Gewoon gaan en daarna afkappen. Misschien doet hij het ook zelf wel.
pi_158757653
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ach, soms moet je gewoon eens dingen doen ipv afhouden. Zelf ben ik naar San Francisco gevlogen om een mislukte ONS over te doen.
Dat meen je niet. :P????
pi_158757654
quote:
Afkappen en zeggen dat je bedenkingen hebt en dat het daarom toch niks meer kan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')