Something for Nothing ken ik niet, die andere 3 mee eens + Let it Diequote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
paar nummers die er bovenuit steken: Monkey Wrench, Everlong, Something for nothing, Times like these....
Learn To Fly.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
paar nummers die er bovenuit steken: Monkey Wrench, Everlong, Something for nothing, Times like these....
Nee echt?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja best logisch, zijn dezelfde mensen. Dave Grohl was vroeger de drummer van Nirvana.
en gewoon er serieus op ingaanquote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja best logisch, zijn dezelfde mensen. Dave Grohl was vroeger de drummer van Nirvana.
die heb ikquote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef D. het volgende:
Ik heb een DVD van FF Live (jaar of 7 geleden bij Michiel gewonnen) maar heb 'm nog niet gezien
enjoy maar vertel dat niet op een forum dat je vol zit met hemquote:
Ja ik dacht dat iedereen dat inmiddels wel wist.quote:
En die van dat otterplaatjequote:Op woensdag 30 december 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Something for Nothing ken ik niet, die andere 3 mee eens + Let it Die
Toegevoegd aan 'nog te luisteren' lijst.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
In ieder geval doet Brian niet May..quote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mani is zn scherpte kwijt door de luistermarathonsquote:
Dat is ook zoquote:Op woensdag 30 december 2015 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat iedereen dat inmiddels wel wist.
dat was de eerste single van die laatste plaat. Heerlijke opbouw met een fantastische oerschreeuw van Grohl.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Something for Nothing ken ik niet, die andere 3 mee eens + Let it Die
Ik ben ook geen fan.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu The Killers, ik hoor liever de broer van de zanger, Dead.
Ja die gozer dus echt niet. Echt raar.quote:
Die kan ik me ook niet voorstellen in Nirvanaquote:Op woensdag 30 december 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In ieder geval doet Brian niet May..
oh die is niet blijven hangen, zal m na de top (of misschien in een pauze als je me herinnert) wel effe aanslingerenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat was de eerste single van die laatste plaat. Heerlijke opbouw met een fantastische oerschreeuw van Grohl.
Ik zit altijd vol met mani. Vooral pindakaas. (mantequilla de mani in het Spaans).quote:Op woensdag 30 december 2015 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
enjoy maar vertel dat niet op een forum dat je vol zit met hem
Dezelfde? Of is er maar eentje?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die heb ik
zijn stem is niet heel geweldig op die dvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |