met je aanstaande ex?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:18 schreef Stickertje het volgende:
foo figherts![]()
heb nu ruzie door de top 2000
Da's idd k*tnieuwsquote:Op woensdag 30 december 2015 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja leuker kan ik het niet maker, ik ben slechts de brenger van kutnieuws.
dat is exact waarom ik vind wat ik vind.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het gezien de populariteit wel terecht, maar ik vind ze er dan weer niet goed genoeg voor
En ik met jouquote:Op woensdag 30 december 2015 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Wat een opluchting na die 2 Pink Floyd nummers zeg. Ik zit gelijk weer vol met energie en levenslust.
O wacht ik heb het!quote:Op woensdag 30 december 2015 20:18 schreef Stickertje het volgende:
foo figherts![]()
heb nu ruzie door de top 2000
Ze zei ruzie, niet een moord gepleegd.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
O wacht ik heb het!
Hij heeft bekend dat hij nummer 4 mooi vindt?
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze zei ruzie, niet een moord gepleegd.
Jij bent echt een grappige user, wist je dat?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze zei ruzie, niet een moord gepleegd.
Wilde em ook al postenquote:
!quote:
Ja best logisch, zijn dezelfde mensen. Dave Grohl was vroeger de drummer van Nirvana.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef cafca het volgende:
Is jullie wel eens opgevallen dat die zanger van the Foo Fighters best veel lijkt op de drummer van Nirvana?
paar nummers die er bovenuit steken: Monkey Wrench, Everlong, Something for nothing, Times like these....quote:Op woensdag 30 december 2015 20:20 schreef Molurus het volgende:
13 in een dozijn rock dit. Niet slecht, maar het raakt mij niet.
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent echt een grappige user, wist je dat?
Something for Nothing ken ik niet, die andere 3 mee eens + Let it Diequote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
paar nummers die er bovenuit steken: Monkey Wrench, Everlong, Something for nothing, Times like these....
Learn To Fly.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
paar nummers die er bovenuit steken: Monkey Wrench, Everlong, Something for nothing, Times like these....
Nee echt?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja best logisch, zijn dezelfde mensen. Dave Grohl was vroeger de drummer van Nirvana.
en gewoon er serieus op ingaanquote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja best logisch, zijn dezelfde mensen. Dave Grohl was vroeger de drummer van Nirvana.
die heb ikquote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef D. het volgende:
Ik heb een DVD van FF Live (jaar of 7 geleden bij Michiel gewonnen) maar heb 'm nog niet gezien
enjoy maar vertel dat niet op een forum dat je vol zit met hemquote:
Ja ik dacht dat iedereen dat inmiddels wel wist.quote:
En die van dat otterplaatjequote:Op woensdag 30 december 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Something for Nothing ken ik niet, die andere 3 mee eens + Let it Die
Toegevoegd aan 'nog te luisteren' lijst.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
In ieder geval doet Brian niet May..quote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mani is zn scherpte kwijt door de luistermarathonsquote:
Dat is ook zoquote:Op woensdag 30 december 2015 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat iedereen dat inmiddels wel wist.
dat was de eerste single van die laatste plaat. Heerlijke opbouw met een fantastische oerschreeuw van Grohl.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Something for Nothing ken ik niet, die andere 3 mee eens + Let it Die
Ik ben ook geen fan.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu The Killers, ik hoor liever de broer van de zanger, Dead.
Ja die gozer dus echt niet. Echt raar.quote:
Die kan ik me ook niet voorstellen in Nirvanaquote:Op woensdag 30 december 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In ieder geval doet Brian niet May..
oh die is niet blijven hangen, zal m na de top (of misschien in een pauze als je me herinnert) wel effe aanslingerenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat was de eerste single van die laatste plaat. Heerlijke opbouw met een fantastische oerschreeuw van Grohl.
Ik zit altijd vol met mani. Vooral pindakaas. (mantequilla de mani in het Spaans).quote:Op woensdag 30 december 2015 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
enjoy maar vertel dat niet op een forum dat je vol zit met hem
Dezelfde? Of is er maar eentje?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die heb ik
zijn stem is niet heel geweldig op die dvd
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja die gozer dus echt niet. Echt raar.
Cafca weet dat absoluut welquote:Op woensdag 30 december 2015 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja die gozer dus echt niet. Echt raar.
Als je het over overrated hebt, dat is toch wel een term die bij heel veel 'indie' bandjes past uit die tijd. Waar zijn The Strokes, The Coral en The Raveonettes?quote:
Ook mijn favorietenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
uhuhquote:Op woensdag 30 december 2015 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit altijd vol met mani. Vooral pindakaas. (mantequilla de mani in het Spaans).
Kijk, zo red ik me er weer uit.
hij duurt volgens mij 6.30 ofzo..quote:Op woensdag 30 december 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh die is niet blijven hangen, zal m na de top (of misschien in een pauze als je me herinnert) wel effe aanslingeren
Hij zei het net nog fout hoor.quote:
Jij bent gay.quote:
quote:
nou dat dat datquote:
Het nummer in jouw sig mag er volgend jaar ook wel in.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je het over overrated hebt, dat is toch wel een term die bij heel veel 'indie' bandjes past uit die tijd. Waar zijn The Strokes, The Coral en The Raveonettes?
The Strokes in een rijtje met die andere twee?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je het over overrated hebt, dat is toch wel een term die bij heel veel 'indie' bandjes past uit die tijd. Waar zijn The Strokes, The Coral en The Raveonettes?
Black Rebel Motorcycle Clubquote:Op woensdag 30 december 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
libertines moet in de lijst !quote:Op woensdag 30 december 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voel zoveelquote:
stekker er uit trekkenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen die bellen, met een vaste telefoon, tijdens de Top 2000...
Niets mis met The Coralquote:Op woensdag 30 december 2015 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
The Strokes in een rijtje met die andere twee?
Heb ik net ook gedaan. Als ik mobiel naar mn moeder bel denkt ze dat de pleuris is uitgebroken hierquote:Op woensdag 30 december 2015 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen die bellen, met een vaste telefoon, tijdens de Top 2000...
Wil je niet zo vloeken? Alvast bedankt.quote:
Nog een goeie jaquote:
Tom Robinson Band! Geweldig lied.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Siiiiing if you glad to be gay
Sing if your happy that way 🎵🎵
wees gerust. ik denk niet dat ie er ooit inkomen, maar die hebben wel een paar geweldige platen gemaakt en zijn bovendien een geweldige live bandquote:Op woensdag 30 december 2015 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik voel zoveelmomenten aankomen de komende jaren
Ik vloek gvd nietquote:Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je niet zo vloeken? Alvast bedankt.
aangezien mijn ouders gratis bellen naar vast en mobiel laat ik hun telefoon 2 keer over gaan en dan hang ik op en belt ze terugquote:Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Heb ik net ook gedaan. Als ik mobiel naar mn moeder bel denkt ze dat de pleuris is uitgebroken hier
Heel erg ondergewaardeerd als je het mij vraagt.quote:
Bloc Party in Top 2000 zou episch zijn!quote:Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog een goeie jaEr zijn er zeker nog wel meer (misschien de Libertines, de eerste plaat van Bloc Party, The National) maar dit zijn een paar goeie voorbeelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |