Zijn ze niet allemaal met rozijnen?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
Zo klaar met oliebollen bakken. Ik heb een beetje teveel denk ik.
[ afbeelding ]
Dus tast toe.![]()
Wát?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel als je het bijna in je eentje moet opeten. Een deel gaat nog naar mijn ouders, maar de rest is voor ons.
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn ze niet allemaal met rozijnen?
Ik lust geen rozijnenquote:
Nee die worden hier het minst gegeten. Rechtsachter is met malibu. Ik heb ze nog niet geproefd.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn ze niet allemaal met rozijnen?
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
van dit dialect droogt mijn vagina op
hahahahahaha te veel bollen op?quote:
Net op het moment dat ik weer even binnen kom vallen...quote:Op woensdag 30 december 2015 19:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik welquote:
Jullie hebben smaak dusquote:Op woensdag 30 december 2015 19:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee die worden hier het minst gegeten. Rechtsachter is met malibu. Ik heb ze nog niet geproefd.
Mijn Vlaamse vrouw wordt altijd zeiknat als ik Drents lul. Maar ja, ik lul dan ook de hele dag Drentsquote:Op woensdag 30 december 2015 19:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Komt praktisch langs mijn huisquote:Op woensdag 30 december 2015 19:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik heb deze route al in mijn Garmin staan, een keer getekend vanaf mijn huis:
[ afbeelding ]
Kom ik ze wel halenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, helaas. Mag niet meer rijden.
Je doet het eromquote:Op woensdag 30 december 2015 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net op het moment dat ik weer even binnen kom vallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |