Mwah, ik vind dit wel een terechte positie voor zequote:Op woensdag 30 december 2015 19:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou joeppie![]()
niet slecht, maar veel te hoog

Ik zou hem voorbij lopen, blijkbaar zat ik gisteren achter Dries Roelvinkquote:

Shhhhhht, anders staat 'ie er volgend jaar in.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Nederlandse versie is nog door Marco gecoverd.

ik vind plek 1207 een prima plekquote:Op woensdag 30 december 2015 19:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dit wel een terechte positie voor ze

Gemiste kans op een knuffel van Dries.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou hem voorbij lopen, blijkbaar zat ik gisteren achter Dries Roelvink

En FOK! met OMA en OMBquote:Op woensdag 30 december 2015 19:25 schreef tralalala het volgende:
Willibrord die met een parachutesprong in de tuin wou komen.

quote:Op woensdag 30 december 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de mooiste in de lijst van Peter Gabriel.

Die staat er al in hoor, op 500nogwatquote:Op woensdag 30 december 2015 19:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Shhhhhht, anders staat 'ie er volgend jaar in.![]()
Solsbury Hill is tof

Of een foto voor Corrie.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gemiste kans op een knuffel van Dries.

Die met Kaatje mag er ook zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

Jij weet niet eens het precieze nummer? Valt me tegen dit.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat er al in hoor, op 500nogwat

De basis van FOK!quote:

Don't give up is mooierquote:Op woensdag 30 december 2015 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:

Als zanger van Genesis al.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
Volgens mij heeft Peter Gabriel heel veel goeie dingen gemaakt die ik niet ken.

Zij weetquote:Op woensdag 30 december 2015 19:27 schreef Gehenna het volgende:
Boom boom boomsaai nummer dit
Nee dan liever sledgehammer
of selling England by the pound

TMFquote:

how about..... NO!quote:

Wie kent ze nog bij naam?quote:

zelf opruimenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:29 schreef Szura het volgende:
Klaargekomen op de intervallen van Freddie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |