SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonde. Muziek = epic.quote:
Mwehquote:Op woensdag 30 december 2015 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonde. Muziek = epic.
Ik ben blij met mijn extreem gevarieerde muziek smaak. Ik kan genieten van :
en van
En van alles wat er tussen in zit
Mn batterij is 2% lulquote:Op woensdag 30 december 2015 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt geeneens geluisterd kut.
Of als je latten onder je snowboots hebtquote:Op woensdag 30 december 2015 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Sneeuw is leuk, op een ansichtkaart.
of sneeuwballen naar mensen kan gooien zonder zelf als een schild te functionerenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of als je latten onder je snowboots hebt
De goedheid in mij gelooft dat je deze link op hebt geslagen, je vanavond in je bed deze nummers luistert en denkt : Ja, hij had toch gelijk.quote:
Mensen die wel uitdelen maar niet incasserenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
of sneeuwballen naar mensen kan gooien zonder zelf als een schild te functioneren
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De goedheid in mij gelooft dat je deze link op hebt geslagen, je vanavond in je bed deze nummers luistert en denkt : Ja, hij had toch gelijk.
Je mag me morgen bedanken.
de ironiequote:Op woensdag 30 december 2015 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die wel uitdelen maar niet incasseren
Ik kan prima incasserenquote:
3 letters. Of mis ik ietsquote:Op woensdag 30 december 2015 19:02 schreef McGrath het volgende:
Etsu gebruikt de 2 letters McG wel te vaak
ja hoeveel is t nou, twee of vierquote:Op woensdag 30 december 2015 19:02 schreef McGrath het volgende:
Etsu gebruikt de 2 letters McG wel te vaak
Ik denk dronkenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, maak ik gewoon serieus een typfout
Dronken. Confirmed.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef McGrath het volgende:
of kan ik niet tellen? ik weet het niet meer
Ik ook.quote:
Je vergeet ook een hoofdletter en een punt. Dus voel je nu niet speciaal of zo.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, maak ik gewoon serieus een typfout
Dan kan ik niet eens eten. Te vroegquote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
daarom gaan we ook om 12:00 gourmetten
#Viesdik.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook.
Zo maar eens Thuisbezorgd app aanzetten.
Vieslui deze week
Dat weet jij heul nietquote:
Nee. Ik moet altijd eten. Als ik niet eet, dan word ik cranky. En op een x-moment, gaat bij mij alles wijken voor etenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet dat? je kan ook overslaan dit keer.
lekker al je spaargeld besteden aan thuisbezorgdquote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook.
Zo maar eens Thuisbezorgd app aanzetten.
Vieslui deze week
Lekker al je spaargeld besteden aan gloryholesquote:Op woensdag 30 december 2015 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
lekker al je spaargeld besteden aan thuisbezorgd
dan sta je eerder op zodat je eerder honger krijgt.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan kan ik niet eens eten. Te vroeg
al? heb nog over hoor.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker al je spaargeld besteden aan gloryholes
Jij hebt altijd overquote:
Neequote:
wil je mn nieuwe keukenmessen lenen? zijn nog scherper.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee
Nu heb je me al zover dat ik me in mijn armen snij
Voel je maar schuldig
Hoezo? Als je biefstuk eet zit er toch ook nog bloed aan?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je mn nieuwe keukenmessen lenen? zijn nog scherper.
wel achteraf schoonmaken
Sideways for attention, longways for results.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee
Nu heb je me al zover dat ik me in mijn armen snij
Voel je maar schuldig
maar mijn biefstukjes bevatten geen aidssporenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Als je biefstuk eet zit er toch ook nog bloed aan?
neequote:
Ja, je mist de Elfstedentocht volgende weekquote:
die haal ik morgenquote:
Ik ookquote:
watquote:
ohja jij en VA eerderquote:
12-02quote:Op woensdag 30 december 2015 19:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je bent toch 14-8 jarig?
De 3de alweerquote:
Okequote:Op woensdag 30 december 2015 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
jou ga ik dus echt niet feliciteren
Over 24u dusquote:
Shitjesquote:Op woensdag 30 december 2015 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je mist de Elfstedentocht volgende week
quote:
quote:
Wat doe je doen vanavond?quote:
Ja.quote:
timezones heet dat kneusquote:Op woensdag 30 december 2015 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.Vorig jaar zat ik ook aan de andere kant van de wereld en iedereen leefde al in 2015, en ik zat nog in 2014.
ja belgie he, gelijk opkankerenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik pak morgen de trein naar huis denk ik maken ze fucking vis met graatjes klaar na 6 jaar snappen ze nog niet dat ik dat niet moet. kanker geklooi met je eten.
wow, OF die iemand anders een kneus noemtquote:Op woensdag 30 december 2015 19:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
timezones heet dat kneus
Ga met Amerikaanse meisje naar de harbour vuurwerk kijken. Rooftop bar is vet duurquote:
huh ik dacht dat ieder land zelf bepaalde wanneer ze het nieuwe jaar ingaanquote:Op woensdag 30 december 2015 19:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
timezones heet dat kneus
jou vader gaat vanavond lekker heroine inspuitenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, OF die iemand anders een kneus noemt
Tof tochquote:Op woensdag 30 december 2015 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga met Amerikaanse meisje naar de harbour vuurwerk kijken. Rooftop bar is vet duurLijkt me wel vet maar aan andere kant ook saai voor een hele avond of zo.
dus twijfel nog beetje.
en anders is er nog één countdown in de buurt en et is alcohol dus hey.
je moet kijken op die choochlequote:Op woensdag 30 december 2015 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
huh ik dacht dat ieder land zelf bepaalde wanneer ze het nieuwe jaar ingaan
vertel me meer
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.Vorig jaar zat ik ook aan de andere kant van de wereld en iedereen leefde al in 2015, en ik zat nog in 2014.
Mijn kont is al fijntjes. Maar bedanktquote:
Ben echt pissig nu tyfus bende.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja belgie he, gelijk opkankeren
ik zie t nietquote:Op woensdag 30 december 2015 19:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je moet kijken op die choochle
elke land heb andere teid
Stel je niet zo fucking aan om het avondeten manquote:Op woensdag 30 december 2015 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben echt pissig nu tyfus bende.
dacht dat je met die jongen ging?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga met Amerikaanse meisje naar de harbour vuurwerk kijken. Rooftop bar is vet duurLijkt me wel vet maar aan andere kant ook saai voor een hele avond of zo.
dus twijfel nog beetje.
en anders is er nog één countdown in de buurt en et is alcohol dus hey.
Jaaaaaa. Alleen zorgen dat ik niks waardevols verlies. Vandaag al bijna mijn telefoon verloren.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof toch
Nu je in cheap-ass Azie bent moet je ook wel beetje genieten toch
Doen het expres denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je niet zo fucking aan om het avondeten man![]()
Dan eet jij een paar oliebollen ipv je vis
Oké jij dan jij nietquote:Op woensdag 30 december 2015 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn kont is al fijntjes. Maar bedankt
Ja denk het ookquote:
oke je kan ook overdrijvenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik pak morgen de trein naar huis denk ik maken ze fucking vis met graatjes klaar na 6 jaar snappen ze nog niet dat ik dat niet moet. kanker geklooi met je eten.
quote:
Jij ook Tjakka.quote:
Die gaat naar een houseparty. Niets mis mee maar ik vind wel leuk om iets in de stad te zien ipv in een huis te zijn. Zeker nu ik in een vreemde stad zit zeg maar. Voelt dan beetje als gemiste kansquote:Op woensdag 30 december 2015 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
dacht dat je met die jongen ging?
Vind ik ook wel ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die gaat naar een houseparty. Niets mis mee maar ik vind wel leuk om iets in de stad te zien ipv in een huis te zijn. Zeker nu ik in een vreemde stad zit zeg maar. Voelt dan beetje als gemiste kans
Oh ja, snap ikquote:Op woensdag 30 december 2015 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die gaat naar een houseparty. Niets mis mee maar ik vind wel leuk om iets in de stad te zien ipv in een huis te zijn. Zeker nu ik in een vreemde stad zit zeg maar. Voelt dan beetje als gemiste kans
Ik ga naar een feestje waar ik op de vip lijst sta.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij ook hoor Tjacka.
Niet teveel drinken he
ga je naar dezelfde als jc?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga naar een feestje waar ik op de vip lijst sta.alles is 'gratis' dat kan ik dus niet beloven.
Ga je toevallig naar hetzelfde feestje als JC, die ging ook als VIP naar een feestjte waar alles gratis wasquote:Op woensdag 30 december 2015 19:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga naar een feestje waar ik op de vip lijst sta.alles is 'gratis' dat kan ik dus niet beloven.
Ah gezellig.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je toevallig naar hetzelfde feestje als JC, die ging ook als VIP naar een feestjte waar alles gratis was
quote:
Gelukkig dat jullie zo ook denken.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja, snap ikzou ik ook doen inderdaad
Gewoon weglopen zonder wat te zeggen tochquote:Op woensdag 30 december 2015 19:26 schreef Tjacka het volgende:
Maar ik kom die jongen altijd met dit soort gelegenheden tegen.
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:26 schreef Tjacka het volgende:
Maar ik kom die jongen altijd met dit soort gelegenheden tegen.
Dat was mijn plan maar dan was het niet eerlijk volgens vriendinlief omdat ze ook een week bij mij is geweest.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:24 schreef supersof het volgende:
Waarom moet je überhaupt daar een week zijn. Was er gewoon vandaag heen gegaan ofzo en vrijdag weer weg.
zoals die keer op jc's verjaardag zekerquote:Op woensdag 30 december 2015 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon weglopen zonder wat te zeggen toch
Houseparty met meerdere backpackers dan zeker?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig dat jullie zo ook denken.
Vond ze het zo erg om bij jou te zijn?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was mijn plan maar dan was het niet eerlijk volgens vriendinlief omdat ze ook een week bij mij is geweest.
Hoi vind ik meer dan voldoende.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon weglopen zonder wat te zeggen toch
Denk met mensen die hier studeren want hij woont nu tijdje in Saigon en ging met Franse studenten om dus denk niet met locals.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Houseparty met meerdere backpackers dan zeker?
Of echt met locals?
Nee ik snap de vergelijking ook niet bij mij zijn we echt samen hier zit ik bij dat gezin in.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Vond ze het zo erg om bij jou te zijn?
Beetje vreemde afspraak zoquote:Op woensdag 30 december 2015 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik snap de vergelijking ook niet bij mij zijn we echt samen hier zit ik bij dat gezin in.
Ah dacht ik alquote:Op woensdag 30 december 2015 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk met mensen die hier studeren want hij woont nu tijdje in Saigon en ging met Franse studenten om dus denk niet met locals.
WAT EEN MONGOOL ZEGquote:Op woensdag 30 december 2015 19:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
godveredomme ik ben echt boos
waarom haal je russische rotzooi terwijl er finse god vodka bestaat
kan echt nietquote:Op woensdag 30 december 2015 19:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
godveredomme ik ben echt boos
waarom haal je russische rotzooi terwijl er finse god vodka bestaat
nah ik ga gewoon die fles weggooien weg met die onzinquote:Op woensdag 30 december 2015 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan echt niet
steek het huis in de fik man
aivd leest meequote:Op woensdag 30 december 2015 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan echt niet
steek het huis in de fik man
Op kerstavond zat de 'pubstreet' afgeladen met jonge Vietnamezen. Incl harde muziek maar zal nog steeds anders zijn denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dacht ik al
Kanme niet voorstellen dat ze daar dezelfde feesten geven als hier, zal toch wat meer ingetogen worden met locals
aivd weet dat ik een grapje maakt dus aivd don't carequote:
weg met die russische teringzooiquote:Op woensdag 30 december 2015 19:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nah ik ga gewoon die fles weggooien weg met die onzin
Veel plezierquote:Op woensdag 30 december 2015 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga Star Wars Ep 4 kijken.
Wens me succes.
Jij ookquote:Op woensdag 30 december 2015 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op kerstavond zat de 'pubstreet' afgeladen met jonge Vietnamezen. Incl harde muziek maar zal nog steeds anders zijn denk ik.![]()
Nu ga ik slapen want wekkertje over 7u. Moet nog naar Saigon toe dus hopelijk is het verkeer nog redelijkdoei fijne jaarwisseling alvast
oprotte weg hier ermeequote:Op woensdag 30 december 2015 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
aivd weet dat ik een grapje maakt dus aivd don't care
[..]
weg met die russische teringzooi
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dus kogel tussen jou ogen ja
hoi kloonquote:
Ja, nu verraad je jezelf. Beetje jammerquote:
wie denk jij dat het isquote:Op woensdag 30 december 2015 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, nu verraad je jezelf. Beetje jammer
Dagdag
Geen idee.quote:
quote:
Vinden jouw schoonouders je een geschikte kerel voor hun dochter?[quote:Op woensdag 30 december 2015 19:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je weet niet eens je favoriete filmquote:Op woensdag 30 december 2015 19:41 schreef Lionne1980 het volgende:
Naam: bianca
Leeftijd: 35
Religie: rk
Burgerlijke staat: getrouwd
Hoogst genoten opleiding: MBO, mmz
Woonplaats/province: Utrecht
Voetbalclub: nee
Favoriete eten: schuimkransjes
Favoriete drankje: sapje of koffie
Favoriete film: ben niet zo'n filmkijker 😉
Favoriet muziekgenre: singersongwriter.
Lievelingsdier: poes
Lievelingskleur: roze
Politieke voorkeur: links maar niet te.
Favoriete user: ikzelf dan maar.
om 1 of andere reden denk ik telkens dat je fylax bentquote:Op woensdag 30 december 2015 19:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je weet niet eens je favoriete film
Omdat ik bijna net zo raar ben.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
om 1 of andere reden denk ik telkens dat je fylax bent
ik heb geen idee waarom
nah je bent wel aardigquote:Op woensdag 30 december 2015 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat ik bijna net zo raar ben.
schuimkransjesquote:Op woensdag 30 december 2015 19:41 schreef Lionne1980 het volgende:
Naam: bianca
Leeftijd: 35
Religie: rk
Burgerlijke staat: getrouwd
Hoogst genoten opleiding: MBO, mmz
Woonplaats/province: Utrecht
Voetbalclub: nee
Favoriete eten: schuimkransjes
Favoriete drankje: sapje of koffie
Favoriete film: ben niet zo'n filmkijker 😉
Favoriet muziekgenre: singersongwriter.
Lievelingsdier: poes
Lievelingskleur: roze
Politieke voorkeur: links maar niet te.
Favoriete user: ikzelf dan maar.
Omdat je oud wordt...quote:Op woensdag 30 december 2015 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
WAAROM KRIJGT IEDEREEN BABY'S.
Mijn dansvriendinnetje van vroegâh was 3 dagen geleden bevallen.
Omg
Wil je nu zelf ook een baby?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
WAAROM KRIJGT IEDEREEN BABY'S.
Mijn dansvriendinnetje van vroegâh was 3 dagen geleden bevallen.
Omg
quote:
neuhquote:
Jaquote:Op woensdag 30 december 2015 19:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij hebt de OP weer gerepareerd?
nog eventjes ja...quote:Op woensdag 30 december 2015 19:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben nog jong verdomme
[..]
Nog laaang niet :s
huilenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is dus jammer, kapen zou niet toegestaan moeten worden!
Leuk hoor, finse kindersquote:Op woensdag 30 december 2015 19:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
volgend jaar paar kinderen maken
Met wie ga je kinderen krijgen?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
word vaag mixje wel denkik
Geen idee. Maar de mix is sowieso vaag. Half fins/ half watquote:Op woensdag 30 december 2015 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met wie ga je kinderen krijgen?
Pics van OFquote:Op woensdag 30 december 2015 19:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar de mix is sowieso vaag. Half fins/ half wat
maar volgens jou lijk ik tog meer balkan
dit is een hint OFquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil kinderen met 1 persoon en dat is toch wel echt Rusnak. Of stephen
Dm hem maar voor pix.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daar vroeg ik niet om, ik wil pics
Stephen Hawkingquote:Op woensdag 30 december 2015 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Maak er maar Stephen van.
Stephen james
Ik vind Bosniers knap. Dat is vlakbij serviequote:Op woensdag 30 december 2015 20:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
moet ik dat positief opvatten![]()
het kind krijgt geen tattoos bij de geboorte hequote:Op woensdag 30 december 2015 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Stephen james
Dat is wel begrijpelijkquote:Op woensdag 30 december 2015 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil kinderen met 1 persoon en dat is toch wel echt Rusnak.
Bosniërs zijn geen ariërsquote:Op woensdag 30 december 2015 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind Bosniers knap. Dat is vlakbij servie
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Stephen james
awhh nu snap ik de hintquote:Op woensdag 30 december 2015 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind Bosniers knap. Dat is vlakbij servie
hoezo? worden hele gezellige kinderen.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met jou zou het toch niks worden.![]()
Zeker omdat hij geen rozen wil sturenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Met jou zou het toch niks worden.![]()
Dat zou teveel pijn doenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]jij mag getuige zijn als ik trouw met rusnak, kusjeskusjes
once you go black you're a single momquote:Op woensdag 30 december 2015 20:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zeker omdat hij geen rozen wil sturen
Ik zag hem eerder.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent ook verliefd op hem?
Challenge acceptedquote:Op woensdag 30 december 2015 20:04 schreef McGrath het volgende:
Als Opso met Rusnak trouwt word ik homo.
Tvpquote:Op woensdag 30 december 2015 20:04 schreef McGrath het volgende:
Als Opso met Rusnak trouwt word ik homo.
Ik dacht dat jij wel russisch wistquote:Op woensdag 30 december 2015 20:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
opso 1x bij een rijschool ging een vrouw opeens russisch tegen me praten en ik was zo van
wat?
en toen zei zo oh je bent geen rus?
kaulo vaag was dat
zou jij wel willen hequote:
neee ik haat ruslandquote:Op woensdag 30 december 2015 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel russisch wist
Nou dat niet maar hij is wel een 9/10quote:Op woensdag 30 december 2015 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent ook verliefd op hem?
Bewijs?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom
Ik maakte nog een zeer goede grap vanmiddag
mcgrath is wit tochquote:Op woensdag 30 december 2015 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
once you go black you're a single mom
welke grapquote:Op woensdag 30 december 2015 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom
Ik maakte nog een zeer goede grap vanmiddag
Nope als ik op je foto moest oordelen zou ik zeggen dat je idd balkan wasquote:Op woensdag 30 december 2015 20:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
neee ik haat rusland
maar mensen kunenn me afkomst niet
dan moet ik een goede maken voor jequote:Op woensdag 30 december 2015 20:06 schreef supersof het volgende:
OF stuur eens foto van jezelf in dm
als je jezelf er gewoon voor open stelt komen die gevoelens vanzelfquote:Op woensdag 30 december 2015 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
komt wel goed
op een of andere magische wijze is iemand recentelijk ook homo geworden
die grap viel een beetje tegen vond ikquote:
inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2015 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je jezelf er gewoon voor open stelt komen die gevoelens vanzelf
graagquote:Op woensdag 30 december 2015 20:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
dan moet ik een goede maken voor je
In artis lopen grote grijze beesten die nootjes van de grond rapen met wat hij tussen z'n benen heeft hangenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
volgens mij noemen ze hem wel eens de witte neger
vrouwen hebben geen humorquote:Op woensdag 30 december 2015 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
die grap viel een beetje tegen vond ik
Hoezo?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik werd trouwens lesbisch genoemd vanmiddag door mijn vader
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:07 schreef Spatieloos het volgende:
Heus is OF zo knap, dat verwacht je niet van zo iemand.
komt door je pottenkapselquote:Op woensdag 30 december 2015 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
en hoe voelde je daarbij?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
oké is goedquote:Op woensdag 30 december 2015 20:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kan je me eraan herinneren? dan zal ik morgen ff kijken
ik ben nu half dronken
dit is echt waarquote:Op woensdag 30 december 2015 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je jezelf er gewoon voor open stelt komen die gevoelens vanzelf
echt welquote:
I kissed a girl and I didnt like it ~ katy perryquote:
Sinds wanneer is lang gekruld haar potkapselquote:
wat leukquote:
Mannen lelijk vinden =/= lesbischquote:Op woensdag 30 december 2015 20:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Er was zo'n datingprogramma op tv en ik vond al die mannelijke kandidaten lelijk
Je bent zelf.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mannen lelijk vinden =/= lesbisch
Dan kun je toch ook aseksueel zijn of gewoon te kieskeurig, domme vader, ik hoop dat hij dorst krijgt.
Niks is goed genoeg voor Sof, toch zou ik het gewoon sturen en morgen nog een maken.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
opso/spatie is dat ene foto goed genoeg voor sof denkje
Stuur maar, of maak een gayduckface fotoquote:Op woensdag 30 december 2015 20:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
opso/spatie is dat ene foto goed genoeg voor sof denkje
dat ziet er zo debiel uit met mn baardquote:Op woensdag 30 december 2015 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stuur maar, of maak een gayduckface foto
misschien is sof leuk voor jouquote:Op woensdag 30 december 2015 20:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zou het eens moeten proberen ja
Ik denk dat je vader gewoon graag kleinkinderen wilquote:Op woensdag 30 december 2015 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent zelf.
Die mannen waren gewoon lelijk.
nee groetenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je stoppen mij steeds te matchen groeten
voor je het weet verkrachten ze je dochtersquote:Op woensdag 30 december 2015 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik mag niet met vluchtelingen praten van mijn ouders
Dat heeft hij al eens gewoon gezegd.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk dat je vader gewoon graag kleinkinderen wil
Opso zei dat je Servisch lijkt en ze van Bosniërs houdt. Ja ze vind je knap.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Volgens spatie knap
wat opso vind weet ik niet!
Opgelost.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb dan liever mcg groetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |