SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonde. Muziek = epic.quote:
Mwehquote:Op woensdag 30 december 2015 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonde. Muziek = epic.
Ik ben blij met mijn extreem gevarieerde muziek smaak. Ik kan genieten van :
en van
En van alles wat er tussen in zit
Mn batterij is 2% lulquote:Op woensdag 30 december 2015 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt geeneens geluisterd kut.
Of als je latten onder je snowboots hebtquote:Op woensdag 30 december 2015 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Sneeuw is leuk, op een ansichtkaart.
of sneeuwballen naar mensen kan gooien zonder zelf als een schild te functionerenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of als je latten onder je snowboots hebt
De goedheid in mij gelooft dat je deze link op hebt geslagen, je vanavond in je bed deze nummers luistert en denkt : Ja, hij had toch gelijk.quote:
Mensen die wel uitdelen maar niet incasserenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
of sneeuwballen naar mensen kan gooien zonder zelf als een schild te functioneren
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De goedheid in mij gelooft dat je deze link op hebt geslagen, je vanavond in je bed deze nummers luistert en denkt : Ja, hij had toch gelijk.
Je mag me morgen bedanken.
de ironiequote:Op woensdag 30 december 2015 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die wel uitdelen maar niet incasseren
Ik kan prima incasserenquote:
3 letters. Of mis ik ietsquote:Op woensdag 30 december 2015 19:02 schreef McGrath het volgende:
Etsu gebruikt de 2 letters McG wel te vaak
ja hoeveel is t nou, twee of vierquote:Op woensdag 30 december 2015 19:02 schreef McGrath het volgende:
Etsu gebruikt de 2 letters McG wel te vaak
Ik denk dronkenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, maak ik gewoon serieus een typfout
Dronken. Confirmed.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef McGrath het volgende:
of kan ik niet tellen? ik weet het niet meer
Ik ook.quote:
Je vergeet ook een hoofdletter en een punt. Dus voel je nu niet speciaal of zo.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, maak ik gewoon serieus een typfout
Dan kan ik niet eens eten. Te vroegquote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
daarom gaan we ook om 12:00 gourmetten
#Viesdik.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook.
Zo maar eens Thuisbezorgd app aanzetten.
Vieslui deze week
Dat weet jij heul nietquote:
Nee. Ik moet altijd eten. Als ik niet eet, dan word ik cranky. En op een x-moment, gaat bij mij alles wijken voor etenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet dat? je kan ook overslaan dit keer.
lekker al je spaargeld besteden aan thuisbezorgdquote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook.
Zo maar eens Thuisbezorgd app aanzetten.
Vieslui deze week
Lekker al je spaargeld besteden aan gloryholesquote:Op woensdag 30 december 2015 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
lekker al je spaargeld besteden aan thuisbezorgd
dan sta je eerder op zodat je eerder honger krijgt.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan kan ik niet eens eten. Te vroeg
al? heb nog over hoor.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker al je spaargeld besteden aan gloryholes
Jij hebt altijd overquote:
Neequote:
wil je mn nieuwe keukenmessen lenen? zijn nog scherper.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee
Nu heb je me al zover dat ik me in mijn armen snij
Voel je maar schuldig
Hoezo? Als je biefstuk eet zit er toch ook nog bloed aan?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je mn nieuwe keukenmessen lenen? zijn nog scherper.
wel achteraf schoonmaken
Sideways for attention, longways for results.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee
Nu heb je me al zover dat ik me in mijn armen snij
Voel je maar schuldig
maar mijn biefstukjes bevatten geen aidssporenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Als je biefstuk eet zit er toch ook nog bloed aan?
neequote:
Ja, je mist de Elfstedentocht volgende weekquote:
die haal ik morgenquote:
Ik ookquote:
watquote:
ohja jij en VA eerderquote:
12-02quote:Op woensdag 30 december 2015 19:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je bent toch 14-8 jarig?
De 3de alweerquote:
Okequote:Op woensdag 30 december 2015 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
jou ga ik dus echt niet feliciteren
Over 24u dusquote:
Shitjesquote:Op woensdag 30 december 2015 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je mist de Elfstedentocht volgende week
quote:
quote:
Wat doe je doen vanavond?quote:
Ja.quote:
timezones heet dat kneusquote:Op woensdag 30 december 2015 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.Vorig jaar zat ik ook aan de andere kant van de wereld en iedereen leefde al in 2015, en ik zat nog in 2014.
ja belgie he, gelijk opkankerenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik pak morgen de trein naar huis denk ik maken ze fucking vis met graatjes klaar na 6 jaar snappen ze nog niet dat ik dat niet moet. kanker geklooi met je eten.
wow, OF die iemand anders een kneus noemtquote:Op woensdag 30 december 2015 19:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
timezones heet dat kneus
Ga met Amerikaanse meisje naar de harbour vuurwerk kijken. Rooftop bar is vet duurquote:
huh ik dacht dat ieder land zelf bepaalde wanneer ze het nieuwe jaar ingaanquote:Op woensdag 30 december 2015 19:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
timezones heet dat kneus
jou vader gaat vanavond lekker heroine inspuitenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, OF die iemand anders een kneus noemt
Tof tochquote:Op woensdag 30 december 2015 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga met Amerikaanse meisje naar de harbour vuurwerk kijken. Rooftop bar is vet duurLijkt me wel vet maar aan andere kant ook saai voor een hele avond of zo.
dus twijfel nog beetje.
en anders is er nog één countdown in de buurt en et is alcohol dus hey.
je moet kijken op die choochlequote:Op woensdag 30 december 2015 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
huh ik dacht dat ieder land zelf bepaalde wanneer ze het nieuwe jaar ingaan
vertel me meer
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.Vorig jaar zat ik ook aan de andere kant van de wereld en iedereen leefde al in 2015, en ik zat nog in 2014.
Mijn kont is al fijntjes. Maar bedanktquote:
Ben echt pissig nu tyfus bende.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja belgie he, gelijk opkankeren
ik zie t nietquote:Op woensdag 30 december 2015 19:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je moet kijken op die choochle
elke land heb andere teid
Stel je niet zo fucking aan om het avondeten manquote:Op woensdag 30 december 2015 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben echt pissig nu tyfus bende.
dacht dat je met die jongen ging?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga met Amerikaanse meisje naar de harbour vuurwerk kijken. Rooftop bar is vet duurLijkt me wel vet maar aan andere kant ook saai voor een hele avond of zo.
dus twijfel nog beetje.
en anders is er nog één countdown in de buurt en et is alcohol dus hey.
Jaaaaaa. Alleen zorgen dat ik niks waardevols verlies. Vandaag al bijna mijn telefoon verloren.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof toch
Nu je in cheap-ass Azie bent moet je ook wel beetje genieten toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |