SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonde. Muziek = epic.quote:
Mwehquote:Op woensdag 30 december 2015 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonde. Muziek = epic.
Ik ben blij met mijn extreem gevarieerde muziek smaak. Ik kan genieten van :
en van
En van alles wat er tussen in zit
Mn batterij is 2% lulquote:Op woensdag 30 december 2015 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt geeneens geluisterd kut.
Of als je latten onder je snowboots hebtquote:Op woensdag 30 december 2015 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Sneeuw is leuk, op een ansichtkaart.
of sneeuwballen naar mensen kan gooien zonder zelf als een schild te functionerenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of als je latten onder je snowboots hebt
De goedheid in mij gelooft dat je deze link op hebt geslagen, je vanavond in je bed deze nummers luistert en denkt : Ja, hij had toch gelijk.quote:
Mensen die wel uitdelen maar niet incasserenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
of sneeuwballen naar mensen kan gooien zonder zelf als een schild te functioneren
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De goedheid in mij gelooft dat je deze link op hebt geslagen, je vanavond in je bed deze nummers luistert en denkt : Ja, hij had toch gelijk.
Je mag me morgen bedanken.
de ironiequote:Op woensdag 30 december 2015 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die wel uitdelen maar niet incasseren
Ik kan prima incasserenquote:
3 letters. Of mis ik ietsquote:Op woensdag 30 december 2015 19:02 schreef McGrath het volgende:
Etsu gebruikt de 2 letters McG wel te vaak
ja hoeveel is t nou, twee of vierquote:Op woensdag 30 december 2015 19:02 schreef McGrath het volgende:
Etsu gebruikt de 2 letters McG wel te vaak
Ik denk dronkenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, maak ik gewoon serieus een typfout
Dronken. Confirmed.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef McGrath het volgende:
of kan ik niet tellen? ik weet het niet meer
Ik ook.quote:
Je vergeet ook een hoofdletter en een punt. Dus voel je nu niet speciaal of zo.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, maak ik gewoon serieus een typfout
Dan kan ik niet eens eten. Te vroegquote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
daarom gaan we ook om 12:00 gourmetten
#Viesdik.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook.
Zo maar eens Thuisbezorgd app aanzetten.
Vieslui deze week
Dat weet jij heul nietquote:
Nee. Ik moet altijd eten. Als ik niet eet, dan word ik cranky. En op een x-moment, gaat bij mij alles wijken voor etenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet dat? je kan ook overslaan dit keer.
lekker al je spaargeld besteden aan thuisbezorgdquote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook.
Zo maar eens Thuisbezorgd app aanzetten.
Vieslui deze week
Lekker al je spaargeld besteden aan gloryholesquote:Op woensdag 30 december 2015 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
lekker al je spaargeld besteden aan thuisbezorgd
dan sta je eerder op zodat je eerder honger krijgt.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan kan ik niet eens eten. Te vroeg
al? heb nog over hoor.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker al je spaargeld besteden aan gloryholes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |