winstquote:Op woensdag 30 december 2015 20:00 schreef -J-D- het volgende:
Wat zijn jullie voorspellingen voor Barca?
Dacht ik ook toen ik er drie weken geleden was. 2-2quote:
Idd.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een lachwekkende penalty + goal
Ja echt blind he... Zelfs in de herhaling ziet ie het niet...quote:Op woensdag 30 december 2015 21:03 schreef Cattivo het volgende:
Als die vuist echt tegen messi zijn kop ging(wat niet zo was) kon hij echt niet meer zo lopen.
El sierd is el blindo.
Ik gok zomaar dat je een Real-supporter bent en dat je de eerste penalty van Real vandaag totaal terecht vondquote:Op woensdag 30 december 2015 21:05 schreef Cattivo het volgende:
Tja de scheids werkt goed mee vandaag iig...
edit dat is eigenlijk altijd bij barca het geval.
ik ben voor ath m, en nee real niet gezien.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat je een Real-supporter bent en dat je de eerste penalty van Real vandaag totaal terecht vond
Ja want alleen Real fans zagen dat het geen penalty was....quote:Op woensdag 30 december 2015 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat je een Real-supporter bent en dat je de eerste penalty van Real vandaag totaal terecht vond
Ik wil ermee zeggen dat Real en Barca beide dit seizoen de scheidsrechters op hun hand hebben.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want alleen Real fans zagen dat het geen penalty was....
twitter:atletienglish twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 09:11:30SIGNING. Augusto Fernández signs as Atlético's new player until the 2018-19 season. Welcome! https://t.co/ka1Zx6BLVo reageer retweet
Omdat ze op Nieuwjaarsdag niet open zijn? Wat is daar gek aan?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lachwekkende bondskantoor, maar goed..
Omdat de wintertransferperiode dan opent, er zullen ook wel andere clubs zijn (oa Atleti met Kranevitter volgens mij) die een nieuwe speler willen inschrijven op 1 januari.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ze op Nieuwjaarsdag niet open zijn? Wat is daar gek aan?
De winterperiode opent in Engeland bijvoorbeeld op 2 januari.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat de wintertransferperiode dan opent, er zullen ook wel andere clubs zijn (oa Atleti met Kranevitter volgens mij) die een nieuwe speler willen inschrijven op 1 januari.
Zeker als er daarna een weekend eraan geplakt is zou ik gewoon open gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |