quote:Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright v Chisnall
Norris v M Webster
Taylor v Klaasen
Schema vanaf 1 januari: TBC
SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
Alleen omdat ie Joods is zekerquote:Op woensdag 30 december 2015 18:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Jij hebt Stijn nu in je nek hangen.
Is dat niet Victor Reinier?quote:
Laat hem eerst de finale maar eens halen. Zwaluw maakt geen zomerquote:Op woensdag 30 december 2015 18:51 schreef forzaudinese het volgende:
Zolang het WK duurt wil ik deze graag in de OP ! #held![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2015 18:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik wil een huilende Taylor zien.
Ik neem met niets minder genoegen dan met een verliezende Wright.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik wil een kauwende Taylor zien.
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem met niets minder genoegen dan met een verliezende Wright.
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jammer dat de komma, totaal niet nodig is in deze zin.
Wright vind ik wel lachen. Een dartende pipo de clown.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem met niets minder genoegen dan met een verliezende Wright.
En dan klaag jij over mijn zogenaamde acts. Er is maar een act in de wereld die het meest gênant en mensonterend is en dat is Peter fucking Wright.quote:
Jorisquote:Op woensdag 30 december 2015 19:04 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/artikel/207(...)nkzinnig-niveau.html
Dit moet wel het grootste artikel over darts ooit zijn van de NOS
Wanneer begon hij daar eigenlijk mee? Ik vind het wel een sympathiek figuur en leuker dan zo'n grijze muis als Chizzyquote:Op woensdag 30 december 2015 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan klaag jij over mijn zogenaamde acts. Er is maar een act in de wereld die het meest gênant en mensonterend is en dat is Peter fucking Wright.
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:09 schreef Dirkos1987 het volgende:
Is die video van van Gerwen nog ergens te vinden van die 17 perfecte darts met nederlands commentaar?
Die met engels al aantal keer gezien, ben benieuwd hoe de nederlanders door op reageerdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |