SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verbaas me altijd wel over het feit dat je elk jaar in Nederland op vakantie wil/gaat. Op een gegeven moment heb je het wel gezien. En ook zonder extreem groot bduget kan je het buitenland opzoeken.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder hebben Nederlanders vooral een gebrek aan reismogelijkheden in eigen land en een extreme welvaart.
oh kan wel ja, heb geen jongens meer in mijn klas sinds twee jaarquote:
wow, dat is wel heftigquote:Op woensdag 30 december 2015 17:13 schreef supersof het volgende:
[..]
oh kan wel ja, heb geen jongens meer in mijn klas sinds twee jaar
Rosbief-feest.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:13 schreef supersof het volgende:
[..]
oh kan wel ja, heb geen jongens meer in mijn klas sinds twee jaar
Ach, genoeg mensen die er simpelweg niet zo'n behoefte aan hebbenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd wel over het feit dat je elk jaar in Nederland op vakantie wil/gaat. Op een gegeven moment heb je het wel gezien. En ook zonder extreem groot bduget kan je het buitenland opzoeken.
Daagquote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, genoeg mensen die er simpelweg niet zo'n behoefte aan hebben
Omdat die plekken goed bereikbaar zijn (vakantiebureau's enzo) en relatief goedkoop.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap niet waarom mensen naar zonvakanties gaan en dan een plek kiezen waar het vol met Nederlanders zit. (Of Britten of wat dan ook)
Wat is dat in m`n Pa el jaa?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
In Zuid-Spanje lekker alles in het Nederlands bestellen.
Valt erg tegen. Als je je een beetje inleest en meester maakt van zoeken naar goedkope reisjes en oorden ben je niet veel duurder uit.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat die plekken goed bereikbaar zijn (vakantiebureau's enzo) en relatief goedkoop.
Ik denk dat het vooral het 1e is ook gemakzucht, want ik geloof niet zo dat het veel duurder is als je zelf op een iets rustiger plek kan regelenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat die plekken goed bereikbaar zijn (vakantiebureau's enzo) en relatief goedkoop.
Ik snap dat wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd wel over het feit dat je elk jaar in Nederland op vakantie wil/gaat. Op een gegeven moment heb je het wel gezien. En ook zonder extreem groot bduget kan je het buitenland opzoeken.
Een tentje opzetten, hopen dat het droog blijft. Met je wcrol naar de koude toiletten lopen, is allemaal erg veel gedoe hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap dat wel.
Niet te veel gedoe, toch er even uit zijn.
Maar dat is overal met camperen.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef Fok-it het volgende:
Een tentje opzetten, hopen dat het droog blijft. Met je wcrol naar de koude toiletten lopen, is allemaal erg veel gedoe hoor![]()
En het gaat een beetje op werk lijken dan, je vakantie plannen.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt erg tegen. Als je je een beetje inleest en meester maakt van zoeken naar goedkope reisjes en oorden ben je niet veel duurder uit.
In nl kun je ook gewoon bungalow huren.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een tentje opzetten, hopen dat het droog blijft. Met je wcrol naar de koude toiletten lopen, is allemaal erg veel gedoe hoor![]()
Je kan het ook in het buitenland zo comfi maken als je het zelf wilt natuurlijk
Ja het duurt wel even ja dat klopt.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En het gaat een beetje op werk lijken dan, je vakantie plannen.
Topic over een zichzelf ontdekt hebbend hoertje en haar voetveeg, pijnlijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed toppa:
R&P / Wat wil mijn ex van mij?
Goed hoor. Nog moeten inkopen vandaag?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo vriend
Hoe is het ermee?
Jammer dat er zoveel sletten en butjes zijn.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Topic over een zichzelf ontdekt hebbend hoertje en haar voetveeg, pijnlijk.
Ewa broeder.quote:
Nee, gelukkig niet. Afronding van de eindejaarsinventarisatie. Ik was bijtijds thuis vandaag.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed hoor. Nog moeten inkopen vandaag?
Wanneer ga je weer eens een FOK! recordpoging doen?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:25 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben wel weer voor het eerst in 3 maanden naar de sportschool geweest.
Man man man, dat was even wennen weer
Goed dat ze elkaar aantrekken zodat de rest van de wereld geen last van ze heeft.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat er zoveel sletten en butjes zijn.
Wat brengt jou hier?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ewa broeder.
[..]
Nee, gelukkig niet. Afronding van de eindejaarsinventarisatie. Ik was bijtijds thuis vandaag.
Nou toevallig zat ik daar laatst aan te denken. Ik heb alleen een paar sparringpartners nodig.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer eens een FOK! recordpoging doen?
Fylaxquote:Op woensdag 30 december 2015 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou toevallig zat ik daar laatst aan te denken. Ik heb alleen een paar sparringpartners nodig.
Insomnia_ is een gewaardeerde vriend van mij. Hij laat zich helaas niet zovaak meer in de VBLSC zien, dus moet ik 'm maar hier op zoeken. Zoals vrienden dat horen te doen.quote:
Ik mis een KnutdeIjsbeer.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Insomnia_ is een gewaardeerde vriend van mij. Hij laat zich helaas niet zovaak meer in de VBLSC zien, dus moet ik 'm maar hier op zoeken. Zoals vrienden dat horen te doen.
quote:
Ik mis hem zoals ik Pataki mis in de race voor Amerikaanse president.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:32 schreef Fok-it het volgende:
Het lijkt alsof bekende Nederlanders steeds maar meer aandacht willen en daardoor de meest gekke dingen gaan doen
De eerste zin van Fylax blog
Haha, the irony
quote:steeds maar meer aandacht willen en daardoor de meest gekke dingen gaan doen
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
JanCees had helaas een ban op WZV van 3 uur.
Dat zal geen gemakkelijke opgave zijn. Maar ik ga het vast wel een keer proberen.quote:
Ik ging er echt voor.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal geen gemakkelijke opgave zijn. Maar ik ga het vast wel een keer proberen.
Was het een spontane ingeving van je of wilde je er echt voor gaan?
40-45 MEN topics achter elkaar.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal geen gemakkelijke opgave zijn. Maar ik ga het vast wel een keer proberen.
Was het een spontane ingeving van je of wilde je er echt voor gaan?
Dat zeg ik, dan heb je echt sparringpartners nodig. Mensen die met je mee lepelen.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
40-45 MEN topics achter elkaar.
Een ABO.
Dan is het een eitje
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien kunnen we een topic openen:
"tellen tot 100.000, zonder plaatjes"
Ik zou het zo maar kunnen zijn. Ik ben thuis morgenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:36 schreef Amarantha het volgende:
Ben serieus wel benieuwd wie 1 januari (in de ochtend of middag) hier weer als eerste post.
Binnen 10 minuten is er wel iemand hoor.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:36 schreef Amarantha het volgende:
Ben serieus wel benieuwd wie 1 januari (in de ochtend of middag) hier weer als eerste post.
Dat interesseert mi jdan weer bijzonder weinigquote:Op woensdag 30 december 2015 17:36 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij tot 2018.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:36 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij mocht er van yvonne geen nieuwe poging worden gedaan tot 2016 of zo.
Zo recalcitrant als ik ben, zal ik daar vast wel een keertje maling aan hebben.
Sorry yvonne![]()
Ik ben gewoon nieuwsgierig, erg boeiend is het niet nee maar bedacht het mij ineensquote:Op woensdag 30 december 2015 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat interesseert mi jdan weer bijzonder weinig
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
alles goed en wel, volgende poging mag pas in 2017.
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat redt fok toch niet, dus /care.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
EN AMA, JE WEET HOE VEEL IK VAN JE HOU
HEEL MN HART STAAT OPEN VOOR JOU
EEN GLIMLACH VAN JOU ALLEEN
DAN HOUD ME WEL OP DE BEEN
Ik bedoelde nadat de meeste mensen hadden geslapen. (op een paar uitzonderingen na he Inso)quote:
Maar ik gok dat Fylax of Toto hier als eerst post na 12-enquote:Op woensdag 30 december 2015 17:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig, erg boeiend is het niet nee maar bedacht het mij ineens
Denk je?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Yvonne zoekt wel weer een keer haar naam op en dan zegt ze ons vast wel hoe het zit.
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:12 schreef Amarantha het volgende:
Goedemorgen.
Brakheid valt allemaal wel mee
voor de aandacht omdat mensen steeds gekkere dingen daarvoor doen?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik gok dat Fylax of Toto hier als eerst post na 12-en
ik ook, eerst alle chicks op het feestje drie zoenen geven natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zal wel niet de eerste zijn.
Heb andere dingen te doen de 1e als ik om 3 uur smiddags wakker word.
Eerste keer sinds lange tijd?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga wel lekker nuchter wakker worden.
Vorige keer x, daarvoor sinds mn 14e wel kater ja.quote:
wat viesquote:Op woensdag 30 december 2015 17:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ook, eerst alle chicks op het feestje drie zoenen geven natuurlijk.
Whyquote:Op woensdag 30 december 2015 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga tegen dven zeggen:
"beste wensen"
Yeah right, dat vergeet jequote:Op woensdag 30 december 2015 17:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zal jou wel gewoon een appje sturen dan.
Een ware verschrikkingquote:
Gelukkig kan je nu via whatsapp een bericht sturen naar meerdere ontvangers in 1 keerquote:Op woensdag 30 december 2015 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een ware verschrikking
Ik probeer altijd een zo groot mogelijke mensenmassa bij elkaar te krijgen en te roepen :
DE BESTE WENSEN ALLEMAAL.
ik zal ook eentje namens McG gevenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm okeee ..
[..]
Jij mag altijd
bedanktquote:
Yeah, maar ik doelde ook meer op collega's eigenlijk die je tijdens de nieuwjaarsborrel weer zietquote:Op woensdag 30 december 2015 17:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gelukkig kan je nu via whatsapp een bericht sturen naar meerdere ontvangers in 1 keer
Ooh zo, sterktequote:Op woensdag 30 december 2015 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yeah, maar ik doelde ook meer op collega's eigenlijk die je tijdens de nieuwjaarsborrel weer ziet
ja heel even de stad in geweest en macdonalds gehaaldquote:
Meestal weet ik me er wel onderuit te lullen. Hopelijk lukt me dat dit jaar wel weer.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heel even de stad in geweest en macdonalds gehaald
Toch geen hotdog?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heel even de stad in geweest en macdonalds gehaald
Dan was het waarschijnlijk een knaller van een feest.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik weet niet meer hoe ik oud en nieuw vorig jaar had gevierd. Huh.
Geef eens wat tips. Prima!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meestal weet ik me er wel onderuit te lullen. Hopelijk lukt me dat dit jaar wel weer.
Ik hou je op de hoogte
ik vind t niet fijn dat je hier over begint zo in t openbaarquote:Op woensdag 30 december 2015 17:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje too much obsessed met mcg. Stiekem oogje op hem?
Leuke Ikea snaps btw
je ziet het niet aan me hoorquote:
rustig maar etsu, ik heb het niet gelezen.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind t niet fijn dat je hier over begint zo in t openbaar
bedanktalles is goed gekomen, alleen ben ik vergeten de hotdog te snapchatten
Nou, het voordeel is, is dat het bij ons sinds een vorig jaar trouwens geen nieuwjaarsborrel meer is, maar een niewjaarsontbijt.quote:
neuhh dat doe ik morgen wel ofzoquote:
godzijdankquote:Op woensdag 30 december 2015 17:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
rustig maar etsu, ik heb het niet gelezen.
Ik vond nieuwjaarsontbijtjes altijd heel leukquote:Op woensdag 30 december 2015 17:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, het voordeel is, is dat het bij ons sinds een vorig jaar trouwens geen nieuwjaarsborrel meer is, maar een niewjaarsontbijt.
Die skip ik gewoon en begin later
Wat heb je gehaald bij de McDonalds?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:56 schreef supersof het volgende:
[..]
neuhh dat doe ik morgen wel ofzo
Ik ook. Maar het ontwijken van de nieuwjaarskusjes wegen véél zwaarder. Daar komt bij dat ik op de eerste werkdag van het jaar nu een uur langer op bed kan blijven liggen. Dat is ook wat waardquote:Op woensdag 30 december 2015 17:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vond nieuwjaarsontbijtjes altijd heel leuk
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:57 schreef Fok-it het volgende:
Nieuwjaarsontbijt?Dat gebeurt toch altijd met kerst
Nee, wij hebben dan "de kerstborrel". Waar overigens ook geen reet aan is. Kerstpakket innen, en snel naar huis.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:57 schreef Fok-it het volgende:
Nieuwjaarsontbijt?Dat gebeurt toch altijd met kerst
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, wij hebben dan "de kerstborrel". Waar overigens ook geen reet aan is. Kerstpakket innen, en snel naar huis.
Gewoon met je homies toch.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar maar oud en nieuw dus. Ik zit met een dilemma.
Een paar vrienden (die ik nog niet echt goed ken, ken ze sinds een paar maanden of nog minder) willen naar Groningen en dan ergens zoals in Kokomo vieren. Er is ook een huisfeest een dorp verderop. Of een gezellig avondje samen met mijn hechtste meindengroepje.
Wat zouden jullie doen
Dit.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Of een gezellig avondje samen met mijn hechtste meidengroepje.
Laatstequote:Op woensdag 30 december 2015 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Een paar vrienden (die ik nog niet echt goed ken, ken ze sinds een paar maanden of nog minder) willen naar Groningen en dan ergens zoals in Kokomo vieren. Er is ook een huisfeest een dorp verderop. Of een gezellig avondje samen met mijn hechtste meindengroepje.
Wat zouden jullie doen
drugs roken dan weet je niet meer wat je hebt gedaanquote:Op woensdag 30 december 2015 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zouden jullie doen
vis burgerquote:Op woensdag 30 december 2015 17:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb je gehaald bij de McDonalds?
meidengroepjequote:Op woensdag 30 december 2015 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zouden jullie doen
Ik vergeet dingen nu al zonder drugs te gebruiken dus laten we dat maar niet doen gr grquote:Op woensdag 30 december 2015 18:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
drugs roken dan weet je niet meer wat je hebt gedaan
is goed gr grquote:Op woensdag 30 december 2015 18:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vergeet dingen nu al zonder drugs te gebruiken dus laten we dat maar niet doen gr gr
huisfeestquote:Op woensdag 30 december 2015 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zouden jullie doen
Ik lig morgen gewoon thuis op de bank.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind een knus avondje met de meiden ook wel prima eigenlijk, ben niet zo van de feestjes.
vriendloos of joods?quote:Op woensdag 30 december 2015 18:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lig morgen gewoon thuis op de bank.
How about that
Lekkernijen erbij & goede leefquote:Op woensdag 30 december 2015 18:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lig morgen gewoon thuis op de bank.
How about that
Ahw hoe oud. Is die bang voor vuurwerk?quote:Op woensdag 30 december 2015 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een vader die bij zijn zoontje blijft
Is die visburger wat? Ik heb die nog nooit gehad.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
vis burger
euro burger (die zijn hier gewoon nog 1 euro)
ice tea
appelsap
friet
ah goedzo!quote:Op woensdag 30 december 2015 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een vader die bij zijn zoontje blijft
Ik doe altijd met oliequote:Op woensdag 30 december 2015 18:06 schreef McGrath het volgende:
zou je per se boter nodig hebben om pannenkoeken te bakken of zou het ook met olie kunnen?
zonder kaasquote:Op woensdag 30 december 2015 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is die visburger wat? Ik heb die nog nooit gehad.
Net 3. Valt mee. We gaan morgen ook samen vuurwerk afsteken. Tenminste, om 7 uur 's avonds.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahw hoe oud. Is die bang voor vuurwerk?
Ahw da's nog wel jong en klein en schattigquote:Op woensdag 30 december 2015 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net 3. Valt mee. We gaan morgen ook samen vuurwerk afsteken. Tenminste, om 7 uur 's avonds.
Gewoon doen joh.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:06 schreef McGrath het volgende:
zou je per se boter nodig hebben om pannenkoeken te bakken of zou het ook met olie kunnen?
Is goedquote:Op woensdag 30 december 2015 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon doen joh.
#YOLO
Laat je ons wel even weten hoe het is afgelopen?
Het liefst met foto's ter illustratie.
Bedankt en tot straks
Yeah. Hoewel meneer prima weet hoe er discussie gevoerd moet wordenquote:Op woensdag 30 december 2015 18:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahw da's nog wel jong en klein en schattig
ja is lekkerquote:Op woensdag 30 december 2015 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is die visburger wat? Ik heb die nog nooit gehad.
De mosterd mag je houden.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KAAS = BAAS
Zeker met een beetje mosterd erbij. Niks mis mee.
Ik vind dat de mcdonalds sneller hun burgers moet afwisselen. Ze worden snel zo saai na het stappen.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb eigenlijk heel veel dingen nog nooit gehad bij de McDonalds. (En Burger King)
Als ik ooit nog een keer daar kom neem ik hem wel een keer. Ik wil die Maestro burger maar die is tegen die tijd allang wegquote:Op woensdag 30 december 2015 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is lekker
zit een lekkere saus op
sterretjes en knalerwtenquote:Op woensdag 30 december 2015 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net 3. Valt mee. We gaan morgen ook samen vuurwerk afsteken. Tenminste, om 7 uur 's avonds.
Terrible threesquote:Op woensdag 30 december 2015 18:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yeah. Hoewel meneer prima weet hoe er discussie gevoerd moet worden
Ik zou graag meer variatie in kipburger willen zien.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind dat de mcdonalds sneller hun burgers moet afwisselen. Ze worden snel zo saai na het stappen.
Komen ze straks weer met dat saté ding, die was niet lekker en de sensation ben ik ook wel zatquote:Op woensdag 30 december 2015 18:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou graag meer variatie in kipburger willen zien.
lekkerquote:Op woensdag 30 december 2015 18:08 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond denk ik even een klei maskertje op doen
Wat is er?quote:Op woensdag 30 december 2015 18:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ugh ik ga zo gwn slapen fokit man fokit
Yeah, en een sierpakketjequote:
Oh my... Echt horror soms...quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 18:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yeah, en een sierpakketje
[..]
Oh my... Echt horror soms...
Ik moet 'm steeds vaker zeggen "Als papa zegt dat het nee is, dan is het ook nee."
Van de week : "PAPA ALS IK ZEG DAT HET JA IS, DAN IS HET OOK JA!".
Ik zeg hierkomen, naar je kamer en dat flik je niet nog een keer
Waarom?quote:
autoquote:
Goeie vraag. Ik moest het even hardop zeggen om te checken, maar het is (gelukkig) nog wel gewoon auto.quote:
Haha ohmygod hopen dat zijn eigenwijsheid wat afneemt als die 4/5 isquote:Op woensdag 30 december 2015 18:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yeah, en een sierpakketje
[..]
Oh my... Echt horror soms...
Ik moet 'm steeds vaker zeggen "Als papa zegt dat het nee is, dan is het ook nee."
Van de week : "PAPA ALS IK ZEG DAT HET JA IS, DAN IS HET OOK JA!".
Ik zeg hierkomen, naar je kamer en dat flik je niet nog een keer
Zeuven.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik moest het even hardop zeggen om te checken, maar het is (gelukkig) nog wel gewoon auto.
Jij?
Zeg je trouwens zeven of zeuven?
Oplaaier is wel echt een hele slechte benaming voor oplader.quote:
Ja ik weet nietquote:Op woensdag 30 december 2015 18:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik moest het even hardop zeggen om te checken, maar het is (gelukkig) nog wel gewoon auto.
Jij?
Zeg je trouwens zeven of zeuven?
ik merk dat ik dat wel eens zegquote:Op woensdag 30 december 2015 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oplaaier is wel echt een hele slechte benaming voor oplader.
ik noem het stroommachinequote:Op woensdag 30 december 2015 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oplaaier is wel echt een hele slechte benaming voor oplader.
pak gewoon zelf varkenquote:Op woensdag 30 december 2015 18:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik merk dat ik dat wel eens zeg
''kan je ff de oplaaier voor me pakken''
ik zeg liddlquote:
Liddelquote:
geef je toch een kusje zo van: grapjequote:
oh okequote:Op woensdag 30 december 2015 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
geef je toch een kusje zo van: grapje
in Drenthe zeiden zze dat altijd tegen mij ja.quote:
ha gay ik doe wel rotje in je fietsquote:Op woensdag 30 december 2015 18:20 schreef supersof het volgende:
ik heb geen zin om vuurwerk te kijken dit jaar
maar waarschijnlijk is er ook niet zo veel vuurwerk bij ons in de buurt
omg dat zeggen ze ook in de omgeving waar ik woondequote:Op woensdag 30 december 2015 18:20 schreef Fok-it het volgende:
Maar toen kon ik ze terug pakken met ramen die los zitten_
Wat voor derde wereldland woonde je dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
omg dat zeggen ze ook in de omgeving waar ik woonde
kan je het raam even los doen
om acht uur gaan de winkels los
wtf
quote:Op woensdag 30 december 2015 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
in Drenthe zeiden zze dat altijd tegen mij ja.
Het is Liedl, geen Lidl
vlakbij nijmegenquote:Op woensdag 30 december 2015 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor derde wereldland woonde je dan?
Echt raar jaquote:Op woensdag 30 december 2015 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
omg dat zeggen ze ook in de omgeving waar ik woonde
kan je het raam even los doen
om acht uur gaan de winkels los
wtf
praimarkquote:
Ohquote:Op woensdag 30 december 2015 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
praimark
sommigen zeggen het met een t op het einde
even een dagje naar de priemarkt
Uh..quote:Op woensdag 30 december 2015 18:24 schreef Fylax het volgende:
Meisje uit mijn klas zei ooit eens
doe de licht open
de deur is losquote:Op woensdag 30 december 2015 18:24 schreef Fylax het volgende:
Meisje uit mijn klas zei ooit eens
doe de licht open
Mensen die überhaupt op een plastation/playstation spelenquote:Op woensdag 30 december 2015 18:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mensen die plastion zeggen ipv playstation
quote:
zeggen jullie dat echtquote:
Ama zegt het wel volgens mijquote:Op woensdag 30 december 2015 18:33 schreef supersof het volgende:
oke gelukkig want dat is echt raar om te zeggen
rare dingen mag je best zeggenquote:Op woensdag 30 december 2015 18:33 schreef supersof het volgende:
oke gelukkig want dat is echt raar om te zeggen
dat is zoquote:
Het staat gewoon nietquote:
wtfquote:Gemeente Almelo vraagt inwoners tussen 22.00 en 23.00 even geen vuurwerk af te steken op oudejaarsavond. Zo kunnen mensen rustig hun hond uitlaten.
Dat zeg ik echt nooitquote:Op woensdag 30 december 2015 18:39 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat heb ik zelf ook met `Het kost duur''
Slaat nergens op en toch blijf je het zeggen
quote:Op woensdag 30 december 2015 18:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat zeg ik echt nooit
Of mensen die zeggen: het proeft naar
wie is dat nouquote:
Na Geile Geert Geile Guruquote:
ik hoef geen dooiequote:
daar kan opso je meer over vertellen vermoed ikquote:Op woensdag 30 december 2015 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik hoef geen dooie
heb je niks aan
of was ie rijk
quote:Op woensdag 30 december 2015 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik hoef geen dooie
heb je niks aan
of was ie rijk
grappieequote:
dat kut nummer?quote:
Jij kent Dire Straits niet eens dus jij hoort niks te zeggenquote:
Nogmaals, wie?quote:Op woensdag 30 december 2015 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kent Dire Straits niet eens dus jij hoort niks te zeggen
Waarheid.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kent Dire Straits niet eens dus jij hoort niks te zeggen
Niet om 12:00quote:Op woensdag 30 december 2015 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat maar horen op de gourmetmeet, nu moet je komen ook.
quote:
En Dire Straits welquote:Op woensdag 30 december 2015 18:55 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik vind dit nou niet echt algemene muziekkennis waardig
Ik luister amper muziek jaquote:Op woensdag 30 december 2015 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoek jij eens héél gauw een hoekje op en ga je schamen.
Dire Straits niet kennen
Uh 's nachts komt mij niet zo goed uitquote:Op woensdag 30 december 2015 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan doen we 't snachts, moet je blijven slapen ook.
ik fix een bed en een McG
Watquote:Op woensdag 30 december 2015 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan doen we 't snachts, moet je blijven slapen ook.
ik fix een bed en een McG
Wist jij dat ze dat elk jaar zeggen?quote:Op woensdag 30 december 2015 18:57 schreef Etsu het volgende:
wisten jullie dat het volgend jaar gaat sneeuwen?
oh vervelendquote:Op woensdag 30 december 2015 18:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Uh 's nachts komt mij niet zo goed uit
ik was er vanmiddag in getrapt. ik zo van; 'huh hoe weet je dat nu al?'quote:Op woensdag 30 december 2015 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist jij dat ze dat elk jaar zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |