SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verbaas me altijd wel over het feit dat je elk jaar in Nederland op vakantie wil/gaat. Op een gegeven moment heb je het wel gezien. En ook zonder extreem groot bduget kan je het buitenland opzoeken.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder hebben Nederlanders vooral een gebrek aan reismogelijkheden in eigen land en een extreme welvaart.
oh kan wel ja, heb geen jongens meer in mijn klas sinds twee jaarquote:
wow, dat is wel heftigquote:Op woensdag 30 december 2015 17:13 schreef supersof het volgende:
[..]
oh kan wel ja, heb geen jongens meer in mijn klas sinds twee jaar
Rosbief-feest.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:13 schreef supersof het volgende:
[..]
oh kan wel ja, heb geen jongens meer in mijn klas sinds twee jaar
Ach, genoeg mensen die er simpelweg niet zo'n behoefte aan hebbenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd wel over het feit dat je elk jaar in Nederland op vakantie wil/gaat. Op een gegeven moment heb je het wel gezien. En ook zonder extreem groot bduget kan je het buitenland opzoeken.
Daagquote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, genoeg mensen die er simpelweg niet zo'n behoefte aan hebben
Omdat die plekken goed bereikbaar zijn (vakantiebureau's enzo) en relatief goedkoop.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap niet waarom mensen naar zonvakanties gaan en dan een plek kiezen waar het vol met Nederlanders zit. (Of Britten of wat dan ook)
Wat is dat in m`n Pa el jaa?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef Insomnia_ het volgende:
In Zuid-Spanje lekker alles in het Nederlands bestellen.
Valt erg tegen. Als je je een beetje inleest en meester maakt van zoeken naar goedkope reisjes en oorden ben je niet veel duurder uit.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat die plekken goed bereikbaar zijn (vakantiebureau's enzo) en relatief goedkoop.
Ik denk dat het vooral het 1e is ook gemakzucht, want ik geloof niet zo dat het veel duurder is als je zelf op een iets rustiger plek kan regelenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat die plekken goed bereikbaar zijn (vakantiebureau's enzo) en relatief goedkoop.
Ik snap dat wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd wel over het feit dat je elk jaar in Nederland op vakantie wil/gaat. Op een gegeven moment heb je het wel gezien. En ook zonder extreem groot bduget kan je het buitenland opzoeken.
Een tentje opzetten, hopen dat het droog blijft. Met je wcrol naar de koude toiletten lopen, is allemaal erg veel gedoe hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap dat wel.
Niet te veel gedoe, toch er even uit zijn.
Maar dat is overal met camperen.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef Fok-it het volgende:
Een tentje opzetten, hopen dat het droog blijft. Met je wcrol naar de koude toiletten lopen, is allemaal erg veel gedoe hoor![]()
En het gaat een beetje op werk lijken dan, je vakantie plannen.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt erg tegen. Als je je een beetje inleest en meester maakt van zoeken naar goedkope reisjes en oorden ben je niet veel duurder uit.
In nl kun je ook gewoon bungalow huren.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een tentje opzetten, hopen dat het droog blijft. Met je wcrol naar de koude toiletten lopen, is allemaal erg veel gedoe hoor![]()
Je kan het ook in het buitenland zo comfi maken als je het zelf wilt natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |