SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten![]()
Hoe is het met M of A?quote:
Beetje vroeg voorquote:
Ja maar jij nietquote:Op woensdag 31 december 2014 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mogen fokkers op jullie bruiloft komen?
Wat is dat nou weer voor hatelijk gedoequote:
harde struggles.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:19 schreef Amoeba het volgende:
Maat van mij flippen, ik wil gvd nieuwjaar vieren met vrienden en jij komt niet. Gaat hij uitgerekend naar een dude waar ik de laatste tijd ruzie mee heb en dat weiger ik bij te leggen.
Dat is omdat je nog dronken bent. Wacht maar een paar uur.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:12 schreef Amarantha het volgende:
Goedemorgen.
Brakheid valt allemaal wel mee
Haha nee joh, heb maar 10 shotjes jager gehad. Voor de rest hele tijd cola gedronkenquote:Op donderdag 1 januari 2015 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is omdat je nog dronken bent. Wacht maar een paar uur.
Saai. Heb je nog wel geneukt of?quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee joh, heb maar 10 shotjes jager gehad. Voor de rest hele tijd cola gedronken
Neequote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:17 schreef Dven het volgende:
Oh wacht, je bent een meisje. Dan moet ik dat niet zeggen
Ben nog zat en ik heb de kou van afgelopen nacht overleefd dus denk het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |