En Primoz Roglic.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op 19 januari mogen we weer met goden als Bennett en BATTAGLIN
Ja maar ik moet dit uurtje ff volmakenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de Wouter bash wel een beetje overdreven. Alsof je niet drie seconden door een intro mag praten
Pussyquote:Op woensdag 30 december 2015 16:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat was tof inderdaad. En daarna staan schuilen in de lege loempiakraam
Is dat tegen Wouter gericht?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:50 schreef Mani89 het volgende:
IF YOU PROMISE NOT TO FAAAAADE AWAAAAAAY
Dan ben ik maar een pussy. Ik was niet de enige.quote:
Had je ook allemaal confetti aan je gezicht vastgeplakt?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat was tof inderdaad. En daarna staan schuilen in de lege loempiakraam
Ja, dat zat overal. En ik vond het later ook nog over terugquote:Op woensdag 30 december 2015 16:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Had je ook allemaal confetti aan je gezicht vastgeplakt?
Dat waren nog eens films!quote:Op woensdag 30 december 2015 16:52 schreef Stickertje het volgende:
Dit liedje zit volgens mij ook in de film spetters
ik stond gewoon in mijn poncho ergens. En toen zag ik ineens dat ze weer bier schonken.... wij erheen... liepen terug.. ineens allerlei lui: hey ze schenken weer en in de sprint richting de dranktentquote:Op woensdag 30 december 2015 16:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan ben ik maar een pussy. Ik was niet de enige.
Het zat zelfs in mn schoenenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, dat zat overal. En ik vond het later ook nog over terug
Uiteraard...quote:Op woensdag 30 december 2015 16:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Had je ook allemaal confetti aan je gezicht vastgeplakt?
Maar Rob dan???quote:Op woensdag 30 december 2015 16:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wouter vd Goes dingt met weinig concurrentie mee naar de titel van slechtste dj van de week
Dan kijk ik meer uit naar Stasse.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nog een uur dan is bert er weer
Het onweer was prachtig.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het zat zelfs in mn schoenenAchteraf baal ik er wel een beetje van dat ik niet zo naar de lucht gekeken had toen het onweer begon, het scheen echt mooi te zijn.
Ja, het was indrukwekkend. Maar zo hysterisch als sommigen er over deden was wel een tikkeltje overdreven vond ik.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het zat zelfs in mn schoenenAchteraf baal ik er wel een beetje van dat ik niet zo naar de lucht gekeken had toen het onweer begon, het scheen echt mooi te zijn.
pinkpop geweest?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:54 schreef Meike26 het volgende:
Net op tijd voor Muse... Ontdekking van het jaar voor mij
Kende je muse nog niet?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:54 schreef Meike26 het volgende:
Hoi.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Matig nummer van Muse. Voor de bakvissen gemaakt
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:54 schreef Meike26 het volgende:
nogal ja.. alsof er op t nippertje een ramp voorkomen was. Ik heb me geen moment onveilig gevoeld.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, het was indrukwekkend. Maar zo hysterisch als sommigen er over deden was wel een tikkeltje overdreven vond ik.
Inderdaad, ik heb nog bier en friet gehaald terwijl iedereen in de rij stond voor koffie of iets anders warms.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik stond gewoon in mijn poncho ergens. En toen zag ik ineens dat ze weer bier schonken.... wij erheen... liepen terug.. ineens allerlei lui: hey ze schenken weer en in de sprint richting de dranktent
MUSE WAS MY FIRST LOOOOVE AND IT WILL BE MY LAST. MUSE OF THE FUTURE AND MUSE OF THE PAAASSSST.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:53 schreef Mani89 het volgende:
Het is Muse jongens! YES! ZINGEN MAAAAAAR!
BOOOOEEEEEEquote:Op woensdag 30 december 2015 16:55 schreef Cee het volgende:
[..]
MUSE WAS MY FIRST LOOOOVE AND IT WILL BE MY LAST. MUSE OF THE FUTURE AND MUSE OF THE PAAASSSST.
Ik wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
peaceman en ik vinden dit niet zo'n geweldig liedje van Muse.
Maartquote:Op woensdag 30 december 2015 16:55 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Goedzo bier moet altijd voor gaan.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb nog bier en friet gehaald terwijl iedereen in de rij stond voor koffie of iets anders warms.
ze hebben wel een tijdje alle horecatentjes dicht gehad.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb nog bier en friet gehaald terwijl iedereen in de rij stond voor koffie of iets anders warms.
Patat bedoel je.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
nogal ja.. alsof er op t nippertje een ramp voorkomen was. Ik heb me geen moment onveilig gevoeld.
Neenquote:
Kiekeboequote:Op woensdag 30 december 2015 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, Muse afgelopen, bepaalde users verdwenen.
NSB'ers in de uitzending het moet allemaal maark unnen.quote:
tuurlijk, dat is toch cool voor die kinderen.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:57 schreef Mani89 het volgende:
Loopt dat grut van Ekdom daar nou in de studio?
Three Little Birdsquote:Op woensdag 30 december 2015 16:58 schreef BillDauterive het volgende:
Hierna komt dat mooie Ajaxliedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |