Ben je al naar het bowie museum geweest in groningen?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ik zie dat RTL Z Bowie en Cohen uitzendt morgen. Toch een beetje genot.
Tijdens HHB Kerstquote:Op woensdag 30 december 2015 17:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]twitter:WieIsDeMol twitterde op woensdag 30-12-2015 om 10:17:37Vanavond 20:30 uur op NPO 3 wordt ‘Niets is wat het lijkt: #widm special’ uitgezonden. https://t.co/pYfLnSpE1T https://t.co/qlBePen4lW reageer retweet
Wij hadden een vriendin mee, die was voor het eerst op een festival. Die had een goede vuurdoop. Eerst die ontiegelijke hitte, daarna die stortbui en onweer en een uitgesteld optreden.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Massahysterie alom in de pers ja.
Ik smste mijn zusje gewoon de foto door en zei dat het allemaal wel meeviel en dat ze zich geen zorgen hoefde te maken.
Jawel maar ik neem alle oudjaarsconcerten op ouwe pikquote:Op woensdag 30 december 2015 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je niks anders doen met oudjaar dan.
Opnemen dan. Kan je vrijdag of zaterdag ff kijken.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tijdens HHB KerstEn de top 2000 natuurlijk
Ik woon niet echt in de buurt natuurlijk, een tripje Bowie museum in het weekend kost al gauw 50 euriequote:Op woensdag 30 december 2015 17:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ben je al naar het bowie museum geweest in groningen?
Goed om te horen!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Net Don't Bang The Drum geluisterd.
Bedankt voor de tip.
Ik heb iets nieuws te ontdekken.
Toppers ook?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel maar ik neem alle oudjaarsconcerten op ouwe pik
Imo staat Snow te laag dus daarom op gestemd. Niet omdat ik het de beste van de Peppers vindquote:
vrouwen....quote:Op woensdag 30 december 2015 17:01 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie Snow (HEY HOW) volgend uur. Ik ben verbijsterd dat dit nummer van RHCP erin staat en dat het zo ontiegelijk HOOG staat. Kan iemand mij dit uitleggen?
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij hadden een vriendin mee, die was voor het eerst op een festival. Die had een goede vuurdoop. Eerst die ontiegelijke hitte, daarna die stortbui en onweer en een uitgesteld optreden.
Ik heb hier nog steeds een prachtige opname van Stout en Nieuw.quote:
Is het toch wel waard als fan?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik woon niet echt in de buurt natuurlijk, een tripje Bowie museum in het weekend kost al gauw 50 eurie
Het staat vast ook op uitzending gemist. Ik moet de widm toto op fok ook nog invullen.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Opnemen dan. Kan je vrijdag of zaterdag ff kijken.
wij gaan in februariquote:Op woensdag 30 december 2015 17:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ben je al naar het bowie museum geweest in groningen?
Ja, maar ik wil effe kijken of ik het goedkoper ken maken.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Is het toch wel waard als fan?
volgens mij is het alleen kennismaking met de kandidaten, niet bijzonderquote:Op woensdag 30 december 2015 17:05 schreef LDS het volgende:
Die WIDM special, was die vorig jaar niet ook al op tv? Of is het weer iets anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |