Als je italiaan vervangt door marokkaan issie weer actueel.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik moet nog eens wat jatten van een Italiaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Nee, heen en terug om kinderen op te halenquote:
Wat is er niet aan te raden van Waterboys??quote:Op woensdag 30 december 2015 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het album waar deze op staat aan te raden?
Ik moet nog hinkstapspringen op de maanquote:
de homepagequote:Op woensdag 30 december 2015 16:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat is er niet aan te raden van Waterboys??
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je italiaan vervangt door marokkaan issie weer actueel.Ja, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Oh sorryquote:
De film over een van de ledenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat is er niet aan te raden van Waterboys??
Kom uit die keukenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh sorrymaar ik ga zo toch de keuken in
Misschien kan peace dat in zijn vrije tijd wel waarderen..quote:
Doet ie zelf al.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:41 schreef LDS het volgende:
Door Tom Odell mag van mij wel heengepraat worden zo
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Waterboysquote:Op woensdag 30 december 2015 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het album waar deze op staat aan te raden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |