Gewoon niet ziek worden.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
Heb jullie wel voldoende dekking, debieltjes??
quote:
Geduldquote:Op woensdag 30 december 2015 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou ik ben benieuwd naar Eagle.. want iedereen heeft het daar altijd over maar ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gehoord.
Bedankt, maar dat wist ik zelf ook wel.quote:
die is mooi, net als The day before you came en The winner takes it allquote:Op woensdag 30 december 2015 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou ik ben benieuwd naar Eagle.. want iedereen heeft het daar altijd over maar ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gehoord.
Dank je! Ga ik in januari absoluut doen!quote:Op woensdag 30 december 2015 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt ook een album van hem aanzetten.
Het is maar een tip, hoef je verder niets mee te doen.
Michael is ook wel oke. Maar Muse.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zoveel toppers dit uur, en dan kom jij met Muse![]()
De beste van ABBA misschien welquote:Op woensdag 30 december 2015 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen woordenboek voor nodigquote:
Ik heb dat keurig in de handen van mijn ouders gelegdquote:Op woensdag 30 december 2015 15:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
Heb jullie wel voldoende dekking, debieltjes??
Doe t dan goehoed!!quote:Op woensdag 30 december 2015 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt, maar dat wist ik zelf ook wel.
Qft. Op gestemd overigens.quote:
Cool.quote:
Bij de Cliniclowns denk ik altijd aan Verschoor van Jiskefetquote:Op woensdag 30 december 2015 16:00 schreef Ame_thyst het volgende:
ondertussen al voor een miljoen ¤ aan kutclowns reclames voorbij horen komen, wordt dus ook goed gebruikt die donaties
Nee! Dan ja. Hoe?quote:
Hoiquote:
Ook op gestemdquote:Op woensdag 30 december 2015 16:02 schreef D. het volgende:
[..]
L.A. Woman (van mijn lijstje) komt volgende uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |