SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
waarom ga je niet met je vriendin wat doenquote:Op woensdag 30 december 2015 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sleeping and eating my days away.
Het is top hier.
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:43 schreef Insomnia_ het volgende: [..] Niet als je in je eentje drinkt
hij is met zijn vriendin een week bij zijn schoonoudersquote:
We zijn een kwartier weg geweest om drank te halen daarna heb ik even geslapen. Ga ik de rest van dit jaar zo doen denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:45 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom ga je niet met je vriendin wat doen
ben je er met een auto ofzo? gewoon beetje rondrijden misschien?
Ik maandje terug 1. Nu 2 gekocht en morgen nog een paar eten denk ik. Ligt er beetje aan hoe druk het is bij de oliebollenkraam.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen oliebollen gehad deze winter
ga je niet naar een feest ofzo?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:00 schreef Mortaxx het volgende:
Oh m'n ouders hebben vast oliebollen morgen
Is hij wel door de AD oliebollentest gekomen?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maandje terug 1. Nu 2 gekocht en morgen nog een paar eten denk ik. Ligt er beetje aan hoe druk het is bij de oliebollenkraam.
Nee. Staan er niet in. Deze bij de Jumbo gekocht, stonden buiten de winkel te verkopen.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is hij wel door de AD oliebollentest gekomen?
hotdogs etenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:05 schreef Etsu het volgende:
Bed en vriendin zijn thuis aangekomen
Was echt vies druk bij de Ikea. Wat doen al die mensen daar
mooie zinquote:Op woensdag 30 december 2015 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Is Bella bang Etsu voor het vuurwerk?
leuk dagje uit met ria en de kidsquote:Op woensdag 30 december 2015 16:05 schreef Etsu het volgende:
Bed en vriendin zijn thuis aangekomen
Was echt vies druk bij de Ikea. Wat doen al die mensen daar
zieligquote:Op woensdag 30 december 2015 16:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
mooie zin
geen idee, ben ook niet thuis dus zal t ook nooit weten
oh jaaaa, die ga ik halen nuquote:Op woensdag 30 december 2015 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
was wel een tegenvaller hoor
verlept broodje en dunne hotdog
HEMA
die van ons kruipt helemaal weg bij mijn moederquote:Op woensdag 30 december 2015 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
onze hond geeft echt niets om vuurwerk.
halve meter van dr vandaan flinke knal en ze kijkt alleen wat verstoord op
is goedquote:
nee joh, hotdogsausquote:
onze ookquote:Op woensdag 30 december 2015 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
witje ligt op mijn bed en als er een knal is kijkt ze op en gaat ze weer verder pitten
witjequote:Op woensdag 30 december 2015 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
witje ligt op mijn bed en als er een knal is kijkt ze op en gaat ze weer verder pitten
die heet ook bella tochquote:Op woensdag 30 december 2015 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
onze hond geeft echt niets om vuurwerk.
halve meter van dr vandaan flinke knal en ze kijkt alleen wat verstoord op
onze hond heet pippaquote:
pippaquote:Op woensdag 30 december 2015 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
onze hond heet pippa
(net zoals de hond van mcgrath)
jaquote:
zonder sesamzaadjesquote:Op woensdag 30 december 2015 16:15 schreef Amarantha het volgende:
Liever hotdog op een zacht broodje.
[ afbeelding ]
nee mijn zusje toen ze 5-7 was ofzoquote:
Die van de hema zijn het beste, ze verkopen ze ook in 4-packs zodat je ze thuis kan makenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:15 schreef Amarantha het volgende:
Liever hotdog op een zacht broodje.
[ afbeelding ]
neem je wat warm water bij om t te compenseren?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die van de hema zijn het beste, ze verkopen ze ook in 4-packs zodat je ze thuis kan maken
heb ik natuurlijk van horen zeggen
arme katquote:Op woensdag 30 december 2015 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee mijn zusje toen ze 5 7 was ofzo
is racismequote:Op woensdag 30 december 2015 16:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom mag je als blanke geen nigger zeggen dan
nee ben nu genoeg afgevallenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
neem je wat warm water bij om t te compenseren?
Ik vind die van de Hema niet geweldig, eet ze wel eens maar ze zijn er beter. Daarbij heb ik altijd een grote hap brood met saus nog over op het laatstquote:Op woensdag 30 december 2015 16:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die van de hema zijn het beste, ze verkopen ze ook in 4-packs zodat je ze thuis kan maken
heb ik natuurlijk van horen zeggen
zwarte piet ookquote:
hoezo als ze nog op de boerderij waar ze vandaan komt had geleefd was ze nu waarschijnlijk wel doodquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind die van de Hema niet geweldig, eet ze wel eens maar ze zijn er beter. Daarbij heb ik altijd een grote hap brood met saus nog over op het laatstLiever een zacht broodje en dan idd ketchup ofzo.
maar dan had ze niet met de naam witje door het leven gehoevenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo als ze nog op de boerderij waar ze vandaan komt had geleefd was ze nu waarschijnlijk wel dood
ik vind het een schattige naamquote:Op woensdag 30 december 2015 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee mijn zusje toen ze 5-7 was ofzo
Nee, wel voor een klef hema broodje.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Hier in Emmen krijg je momenteel de hotdog zonder broodje wegens leveringsfout. Hahahaha. Je gaat toch geen 2 euro betalen voor een simpel worstje zonder iets.
past ook wel bij haarquote:
dan had ze helemaal geen naam gehadquote:Op woensdag 30 december 2015 16:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar dan had ze niet met de naam witje door het leven gehoeven
wat een gekkenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Hier in Emmen krijg je momenteel de hotdog zonder broodje wegens leveringsfout. Hahahaha. Je gaat toch geen 2 euro betalen voor een simpel worstje zonder iets.
Ik probeer bij katten altijd de essentie te rakenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
past ook wel bij haar
witje is (volledig) wit en klein dus witje
[..]
dan had ze helemaal geen naam gehad
denk ook niet dat ze er veel last van heeft eerlijk gezegd
katten communiceren sowieso niet op hetzelfde niveau als wij doen
gaat je moeder niet flippen daarom?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
als ze lang op mijn kamer heeft gelegen is ze wel geel
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
Het zou wel grappig zijn om een witte kat neger te noemen. Dan vraagt iedereen stomverbaasd van waarom noem je een witte kat neger 😱😱 Nou omdat hij kaolo lui is ghehehe
was een grapjequote:Op woensdag 30 december 2015 16:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gaat je moeder niet flippen daarom?
naaktkatten vind ik nooit schattigquote:Op woensdag 30 december 2015 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gister een naaktkat geaaid.
Voelde wel raar.
Ik vind deze erg leuk.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
naaktkatten vind ik nooit schattig
ohja kaneel is allergisch voor katten met haar toch?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind deze erg leuk.
Maar helaas, het ziet ernaar uit dat wij geen naaktkat zullen nemen.
Krijg jij ook altijd dm`s over de Macdonalds ?quote:
ben nog nooit in filmhuis geweestquote:
Neequote:Op woensdag 30 december 2015 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg jij ook altijd dm`s over de Macdonalds ?
Jaquote:Op woensdag 30 december 2015 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja kaneel is allergisch voor katten met haar toch?
Hij had wel wat, maar het was meer een vleermuis dan een kat.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
naaktkatten vind ik nooit schattig
Naaktkatten zijn ook harig hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja kaneel is allergisch voor katten met haar toch?
trap niet in deze valquote:Op woensdag 30 december 2015 16:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ging om ghb
En nu iemand voor ketamine
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had wel wat, maar het was meer een vleermuis dan een kat.
Oud publiekquote:Op woensdag 30 december 2015 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ben nog nooit in filmhuis geweest
hoe was het?
quote:
echt?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naaktkatten zijn ook harig hoor
Oh echt, was ie zo heftig?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oud publiek![]()
En een vent zat sommige scenes met zn mobiel op te nemen![]()
Had blijkbaar niet door dat hij z`n aow had moeten inleveren als politie ingeschakeld zou worden
Maar indrukwekkende film wel. Snap wel dat sommige oudere mensen uit de zaal zijn gelopen
er moest net wel iemand om mij lachen en niet om jou.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Iets wat jij niet bent, bijvoorbeeld.
Ik had hem heftiger verwacht, maar snap wel als je de oorlog hebt meegemaakt dat hij best heftig is ja.quote:
straks word je nog geriptquote:Op woensdag 30 december 2015 16:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof ik drugs verkoop aan vreemden
waarom nietquote:Op woensdag 30 december 2015 16:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, geen moment last gehad.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar mensen met allergie hebben dan geen last toch
Zo wat een prestatie!quote:Op woensdag 30 december 2015 16:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
er moest net wel iemand om mij lachen en niet om jou.
Geen idee tbhquote:Op woensdag 30 december 2015 16:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar mensen met allergie hebben dan geen last toch
Ik vind jou ook wel grappig hoor.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo wat een prestatie!
[..]
Geen idee tbh
Stfu gewoonquote:Op woensdag 30 december 2015 16:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel grappig hoor.
maar voelde raarquote:Op woensdag 30 december 2015 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, geen moment last gehad.
En hij was wel actief en aanhankelijk, wat ik wel leuk vind.
Zo vreemd ben ik nietquote:Op woensdag 30 december 2015 16:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beide.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar voelde raar
of vond je hem lelijk
Voor een paar pillen of wat keta ga je echt niet het gevang in hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 16:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zou je maar gebeuren. Het gevang in voor die paar euro
nou ja lijkt me geen leuke ervaring om opgepakt te wordenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Voor een paar pillen of wat keta ga je echt niet het gevang in hoor
Maar je zal er wel met een geldboete vanaf komen denk ikquote:Op woensdag 30 december 2015 16:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja lijkt me geen leuke ervaring om opgepakt te worden
nee dat nietquote:Op woensdag 30 december 2015 16:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja lijkt me geen leuke ervaring om opgepakt te worden
Klopt. Wiet overigens ook al gewoon doodstrafquote:Op woensdag 30 december 2015 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee dat niet
maar valt allemaal wel mee in nederland
in aziatische landen kun je volgens mij doodstraf krijgen voor bezit van pillen
Ja zal wel loslopen maar wel gedoequote:Op woensdag 30 december 2015 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je zal er wel met een geldboete vanaf komen denk ik
moet je nagaan hoe goed je het dan hebt hierquote:Op woensdag 30 december 2015 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Wiet overigens ook al gewoon doodstraf
Koop je je gewoon vrij.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:35 schreef Fok-it het volgende:
Boeit ze geen neuk of je een toerist bent
Bij corrupte agenten wel ja, maar je zal er mar net 1 hebben die zich wel aan de regeltjes houdtquote:
In Azie is elke straatagent corrupt.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij corrupte agenten wel ja, maar je zal er mar net 1 hebben die zich wel aan de regeltjes houdt
Nietquote:Op woensdag 30 december 2015 16:35 schreef Fok-it het volgende:
Boeit ze geen neuk of je een toerist bent
voor de juiste prijs is iedereen te koopquote:Op woensdag 30 december 2015 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij corrupte agenten wel ja, maar je zal er mar net 1 hebben die zich wel aan de regeltjes houdt
Gewoon een paar weken geen wiet roken lukt je niet?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet?
Dan ga ik maar nooit naar Azië
In Thailand is dat verder ook geen probleemquote:Op woensdag 30 december 2015 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon een paar weken geen wiet roken lukt je niet?
Ik houd sowieso niet zo van wiet. Maar LSD moet toch kunnen.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon een paar weken geen wiet roken lukt je niet?
In Singapore krijg je 50k boete als je kauwgum uitspuugt op straat koekoekquote:Op woensdag 30 december 2015 16:37 schreef Spatieloos het volgende:
Daar gaat mijn droom om naar Singapore te gaan
Daar hangen ze je idd gewoon op.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:37 schreef Spatieloos het volgende:
je kan je toch ook vermaken zonder drugsquote:Op woensdag 30 december 2015 16:37 schreef Spatieloos het volgende:
In de praktijk niet, maar ik zou er toch voorzihtig mee zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Thailand is dat verder ook geen probleem
Waarom zou je dan ook kauwgom uitspugen? Gewoon uit je mond pakken en op straat gooien..quote:Op woensdag 30 december 2015 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Singapore krijg je 50k boete als je kauwgum uitspuugt op straat koekoek
Op die eiland echt geen probleem gehad.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de praktijk niet, maar ik zou er toch voorzihtig mee zijn
Af en toe wel ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan je toch ook vermaken zonder drugs
Moeten ze hier ook doen, is het gelijk schoonquote:Op woensdag 30 december 2015 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Singapore krijg je 50k boete als je kauwgum uitspuugt op straat koekoek
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zou je dan ook kauwgom uitspugen? Gewoon uit je mond pakken en op straat gooien..
In OV moet je gewoon FOK!en, wat moet je anders doen?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:39 schreef FrauMilena het volgende:
Ik dacht goed te doen met m'n voornemen niet meer te Fokken, maar nu ik eenzaam in het ov zit twijfel ik aan m'n levenskeuzes.
wees sterk weg die telefoonquote:Op woensdag 30 december 2015 16:39 schreef FrauMilena het volgende:
Ik dacht goed te doen met m'n voornemen niet meer te Fokken, maar nu ik eenzaam in het ov zit twijfel ik aan m'n levenskeuzes.
een praatje beginnen met diegene naast je??quote:Op woensdag 30 december 2015 16:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
In OV moet je gewoon FOK!en, wat moet je anders doen?
Dat heb ik nog nooit iemand in het OV zien doen behalve toen er iemand voor de trein sprong en als ze elkaar al kennen.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een praatje beginnen met diegene naast je??
Dat zegt iedereen altijd, je ziet maar bijzonder weinig mensen in het OV die daadwerkelijk een praatje maken tegen een vreemdequote:Op woensdag 30 december 2015 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een praatje beginnen met diegene naast je??
Dat filmpje jaquote:Op woensdag 30 december 2015 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Singapore hun anti gok campagne.
"My dad bet all my savings on Germany to win the world cup"
Dat was echt mooi.
Doe ik vaak genoeg met oude mensenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen altijd, je ziet maar bijzonder weinig mensen in het OV die daadwerkelijk een praatje maken tegen een vreemde
oh heb er meestal geen probleem mee als er een aanleg voor isquote:Op woensdag 30 december 2015 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen altijd, je ziet maar bijzonder weinig mensen in het OV die daadwerkelijk een praatje maken tegen een vreemde
Ik heb er ook geen probleem mee hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh heb er meestal geen probleem mee als er een aanleg voor is
of als ik een bekende tegenkom ook altijd wel even oortjes uit en praatje maken
dat heb ik ook wel eens jaquote:Op woensdag 30 december 2015 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen probleem mee hoorVooral oudere mensen lullen af en toe weleens lekker tegen je aan
Boekje lezen lukt mij vrijweil nooit in de trein. Teveel prikkels.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:44 schreef supersof het volgende:
Je kunt ook gewoon boekje lezen, Facebook kijken, tijdschrift lezen, whatsappen, filmpjes kijken (als je veel internet of goede wifi hebt), krantje lezen, muziek luisteren, eten, bellen, naar buiten kijken.
Jij denkt dat ik een halve kiosk bij me heb.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:44 schreef supersof het volgende:
Je kunt ook gewoon boekje lezen, Facebook kijken, tijdschrift lezen, whatsappen, filmpjes kijken (als je veel internet of goede wifi hebt), krantje lezen, muziek luisteren, eten, bellen, naar buiten kijken.
Dit kan tegenwooridg allemaal met een telefoonquote:Op woensdag 30 december 2015 16:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een halve kiosk bij me heb.
Je hoeft het toch niet allemaal te doenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
1928 belde.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh ja als het echt druk is dan lukt het mij ook niet, maar zat maandag uurtje in de stiltecoupe, kon toen wel lekker lezenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boekje lezen lukt mij vrijweil nooit in de trein. Teveel prikkels.
Of het moet stil zijn in de stiltecoupe
Dat gaat ook nooit werken als treinen druk zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 16:47 schreef Opsonisatie het volgende:
9 vd 10 x is het nooit stil in de stiltecoupe
Klopt. Slechte zaakquote:Op woensdag 30 december 2015 16:47 schreef Opsonisatie het volgende:
ik heb dat elke week wel een paar keerquote:Op woensdag 30 december 2015 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Of dat we een keer als een blik sardientjes op elkaar zaten zowat. Ik had geen houvast en toen ging een jongen bij elke bocht/drempel mij vastpakken omdat ik anders bijna vielawkward was het wel
En dit jaquote:Op woensdag 30 december 2015 16:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gaat ook nooit werken als treinen druk zijn
Vorige week werd een vrouw boos op me omdat ik iets tegen Johannes zei in de stiltecoupequote:Op woensdag 30 december 2015 16:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Echt een achterlijke uitvinding in treinen op drukke trajectenquote:
Klopt. Alsnog zure Hetty's die het duidelijk willen maken dat men zich in een stilte coupe bevindt:" DIT IS EEN STILTUH COUPEH!"quote:Op woensdag 30 december 2015 16:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat gaat ook nooit werken als treinen druk zijn
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorige week werd een vrouw boos op me omdat ik iets tegen Johannes zei in de stiltecoupe
Gewoon zeggen dat ze dr muil moet houdenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorige week werd een vrouw boos op me omdat ik iets tegen Johannes zei in de stiltecoupe
Is opzich niks raars aan hoor. Als je een stiltecoupe hebt dan verwacht je toch dat het stiller is dan in een gewone coupe?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso met het openbaar vervoer gaan en stilte verwachten.![]()
Stiltecoupe is daarom ook een extreem achterlijk ietsquote:Op woensdag 30 december 2015 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is opzich niks raars aan hoor. Als je een stiltecoupe hebt dan verwacht je toch dat het stiller is dan in een gewone coupe?
Of neem je een auto of fiets.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
als je stilte wil blijf je maar lekker thuis
Ik zei: 'sorry hoor'quote:Op woensdag 30 december 2015 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze dr muil moet houden
Lukt ook niet.Zijn al maanden aan het bouwen hier.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
als je stilte wil blijf je maar lekker thuis
Was het te druk om naar een andere coupe te gaan?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zei: 'sorry hoor'
Zij zo: 'dankjewel'
Ik zo: 'nu praat u ook hè?'
Toen 2 uur naar buiten gekeken en Johannes zat te dichten want we mochten niet praten
Haha dichten.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zei: 'sorry hoor'
Zij zo: 'dankjewel'
Ik zo: 'nu praat u ook hè?'
Toen 2 uur naar buiten gekeken en Johannes zat te dichten want we mochten niet praten
jaquote:Op woensdag 30 december 2015 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Was het te druk om naar een andere coupe te gaan?
kom hier wonenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lukt ook niet.Zijn al maanden aan het bouwen hier.
Bibliotheek is ook net concerthal tegenwoordig
Ik moet maar in het bos gaan wonen
Gewoon loterij winnen, huisje in Drenthe kopen en chillen in het bos.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus in een stiltecoupe zou je ook bellen?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
In een stiltecoupe doe ik gewoon net zo als in andere coupe.
Gewoon je normaal gedragen
Bibliotheek is inderdaad niet stil hierquote:Op woensdag 30 december 2015 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja tochquote:Op woensdag 30 december 2015 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
In een stiltecoupe doe ik gewoon net zo als in andere coupe.
Gewoon je normaal gedragen
Nee, maar ik zou niet 2 uur mn bek dichthouden als ik met iemand samen reis.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus in een stiltecoupe zou je ook bellen?
straight outta londonquote:Op woensdag 30 december 2015 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
weet nog goed toen ik eerste keer in londen was
constant sirenes enzo
ben dat helemaal niet gewend
Zijn ook niet heel veel die daar probleem mee hebben volgens mij hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 16:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou niet 2 uur mn bek dichthouden als ik met iemand samen reis.
Vaak genoeg meegemaakt.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn ook niet heel veel die daar probleem mee hebben volgens mij hoorMits je gewoon normaal praat en niet hard
Nah, voor even heb ik dat wel nodig maar denk dat ik daarna gek zou worden van de stiltequote:Op woensdag 30 december 2015 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon loterij winnen, huisje in Drenthe kopen en chillen in het bos.
Helaas trekt het OV geen mensen aan die op een normale manier tegen elkaar praten.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als je niet eens tegen kan dat mensen op normaal niveau met elkaar praten moet je echt gewoon weg.
Klopt, is wel paupermagneet.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas trekt het OV geen mensen aan die op een normale manier tegen elkaar praten.
Ik vind het ook wel kut dat ik het heb hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als je niet eens tegen kan dat mensen op normaal niveau met elkaar praten moet je echt gewoon weg.
Lekker paar dagen per week vrijwilligerswerk. Af en toe vrienden die langskomen.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, voor even heb ik dat wel nodig maar denk dat ik daarna gek zou worden van de stilte
nou ja danquote:Op woensdag 30 december 2015 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas trekt het OV geen mensen aan die op een normale manier tegen elkaar praten.
Ja, zeker als je met het OV gaat.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het ook wel kut dat ik het heb hoor
jaquote:Op woensdag 30 december 2015 16:55 schreef Paxcon het volgende:
Marianne Vaatstra stal vlak voordat ze vermoord werd een fiets
is dat karma
Ik las laatst dat mbo'ers ook OV kaart hebben.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:55 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ja dan
bijna elke student die met OV naar school moet kan niet normaal praten tegen elkaar?
God straft onmiddelijkquote:Op woensdag 30 december 2015 16:55 schreef Paxcon het volgende:
Marianne Vaatstra stal vlak voordat ze vermoord werd een fiets
is dat karma
Snap dat echt niet nee, zoveel mensen die zo`n behoefte lijken te hebben zodra ze een trein instappen zich als een idioot te gaan gedragen of opzichtig aandacht te vragen met wat dan ookquote:Op woensdag 30 december 2015 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb je hier weinig last van. Hier zijn ze namelijk wel beleefd.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap dat echt niet nee, zoveel mensen die zo`n behoefte lijken te hebben zodra ze een trein instappen zich als een idioot te gaan gedragen of opzichtig aandacht te vragen met wat dan ook
Gister ook weer zo'n speenvarken dat maar bleef gillen omdat ze door de conducteur even naar buiten moest om in te checken.quote:
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:55 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ja dan
bijna elke student die met OV naar school moet kan niet normaal praten tegen elkaar?
Die heb je overal Opso.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Je hebt soms wel enorme hotties uit het niets @ ov
knappe studentes iddquote:Op woensdag 30 december 2015 16:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Je hebt soms wel enorme hotties uit het niets @ ov
Er zijn nou eenmaal enorm veel mongooltjes op een bevolking van 17 miljoen.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap dat echt niet nee, zoveel mensen die zo`n behoefte lijken te hebben zodra ze een trein instappen zich als een idioot te gaan gedragen of opzichtig aandacht te vragen met wat dan ook
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb je hier weinig last van. Hier zijn ze namelijk wel beleefd.
En paupers kunnen de trein niet betalen.
Dat is lekker hoor.
Die hoeven vaak niet zo ver te reizen toch, roc's heb je overal welquote:Op woensdag 30 december 2015 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las laatst dat mbo'ers ook OV kaart hebben.
Ik ben bang een groot deel niet.
Neejoh, die internationale studenten poehquote:
Dat doe ik alquote:Op woensdag 30 december 2015 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heb je overal Opso.
Misschien moet je je dorp vaker uit
Engelsen zijn over het algemeen erg beleefd in zulke dingen.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:58 schreef Fok-it het volgende:
Zaten paar bij hoor in de ttrein naar London, maar dat waren inderdaad geen Engelsen
Die zullen dan vaak in bussen zitten.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Die hoeven vaak niet zo ver te reizen toch, roc's heb je overal wel
Klopt.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engelsen zijn over het algemeen erg beleefd in zulke dingen.
Hier zijn de wachtrijen ook altijd extreem geordend. En staan mensen aan de goede kant van de roltrap.
Bussen zijn echt kut jaquote:Op woensdag 30 december 2015 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die zullen dan vaak in bussen zitten.
Dat is nog wel een tikkeltje erger dan treinen ja.
Ooohmygod ik kan mij daar zo erg aan irriterenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik baal ook wel altijd van die jengelende en schreeuwende kinderen.
Nederlanders schreeuwen in de metros vooral erg hard vaak.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Waren Schotten trouwens, dat is ook een volk hoor
Dat herinnert me er altijd goed aan dat ik nog geen kinderen wil.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meer van de ouders die claimen dat het gedrag van hun kinderen `schattig' isquote:Op woensdag 30 december 2015 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is zo hufterig jaquote:Op woensdag 30 december 2015 17:00 schreef supersof het volgende:
Of mensen die niet kunnen wachten totdat iedereen de trein is uitgestapt.
gewoon grammetje wiet gevenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
krantenbezorger kwam weer om geld bietsen
goddamnit
dat soort mensenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:00 schreef supersof het volgende:
Of mensen die niet kunnen wachten totdat iedereen de trein is uitgestapt.
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
"oh waar moeten we naartoe hetty"
"ik weet het ook niet annie, wel veel haltes hier he dat heb je in lutjebroek niet hihihi"
nu heb ik zin in koffiequote:Op woensdag 30 december 2015 17:04 schreef Fok-it het volgende:
En altijd hebben ze het over een plek waar je koffie kan halen
Pleurt op met je koffie, is dat het enige waar je aan kan denken
in london drinken we thee!!quote:Op woensdag 30 december 2015 17:04 schreef Fok-it het volgende:
Jukquote:
Kranten en tijdschriften gratis ja? Zover ben ik nog niet. Ik kijk enkel op nu.nl maar na 10 min ben je daar ook wel klaar mee. Facebook, twitter etc interesseert me niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit kan tegenwooridg allemaal met een telefoon
Van die meisjes die beweren dat ze koffie nodig hebben voordat ze kunnen opletten in de lesquote:Op woensdag 30 december 2015 17:04 schreef Fok-it het volgende:
Ik vond de hoeveelheid Nederlanders echt extreem op khao san road.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:06 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon het eerste wat ik in Bangkok hoorde![]()
Joop, ik wil wel een bakkie zo hoor!
Kranten liggen gratis in de trein ja. En tijdschriften zijn deelss gratis. Blendlegodquote:Op woensdag 30 december 2015 17:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kranten en tijdschriften gratis ja? Zover ben ik nog niet. Ik kijk enkel op nu.nl maar na 10 min ben je daar ook wel klaar mee. Facebook, twitter etc interesseert me niet.
Ben al bijna op bestemming gelukkig.
Sowieso mensen dat ze iets nodig hebben of niet zonder kunnenquote:Op woensdag 30 december 2015 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Van die meisjes die beweren dat ze koffie nodig hebben voordat ze kunnen opletten in de lesdoe normaal
Je gaat naar een hete boi?quote:Op woensdag 30 december 2015 17:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kranten en tijdschriften gratis ja? Zover ben ik nog niet. Ik kijk enkel op nu.nl maar na 10 min ben je daar ook wel klaar mee. Facebook, twitter etc interesseert me niet.
Ben al bijna op bestemming gelukkig.
Slaat nergens op inderdaad. En dan alleen maar Ijskoffie aankomen of Starbucks-troep van 8 euroquote:Op woensdag 30 december 2015 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Van die meisjes die beweren dat ze koffie nodig hebben voordat ze kunnen opletten in de lesdoe normaal
Het enige wat ik soms echt nodig heb ik chocolade als ik ongesteld benquote:Op woensdag 30 december 2015 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso mensen dat ze iets nodig hebben of niet zonder kunnen
quote:Op woensdag 30 december 2015 17:08 schreef Insomnia_ het volgende:
"Ik kan niet zonder chocolade/willekeurig ander luxeproduct"
cringe
Oh Blendle, zal ik eens naar kijken. Zit nu in de metro met de metro.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kranten liggen gratis in de trein ja. En tijdschriften zijn deelss gratis. Blendlegod
Ik ga niet richting Leiden.quote:
Opzich ook wel leuk ja, Nederlanders blijven reislustigquote:Op woensdag 30 december 2015 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond de hoeveelheid Nederlanders echt extreem op khao san road.
Echt gewoon meer dan Britten, Duitsers of Fransen.
Wel lachen
Ze gaan vooral graag met z'n allen naar dezelfde plek.quote:
En Chinezen natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Russen concentreren zich ook massaal, scandis ook en britten ook
Verder hebben Nederlanders vooral een gebrek aan reismogelijkheden in eigen land en een extreme welvaart.quote:
japanners ookquote:
of jongensquote:Op woensdag 30 december 2015 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |