SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
waarom ga je niet met je vriendin wat doenquote:Op woensdag 30 december 2015 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sleeping and eating my days away.
Het is top hier.
quote:Op woensdag 30 december 2015 15:43 schreef Insomnia_ het volgende: [..] Niet als je in je eentje drinkt
hij is met zijn vriendin een week bij zijn schoonoudersquote:
We zijn een kwartier weg geweest om drank te halen daarna heb ik even geslapen. Ga ik de rest van dit jaar zo doen denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:45 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom ga je niet met je vriendin wat doen
ben je er met een auto ofzo? gewoon beetje rondrijden misschien?
Ik maandje terug 1. Nu 2 gekocht en morgen nog een paar eten denk ik. Ligt er beetje aan hoe druk het is bij de oliebollenkraam.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen oliebollen gehad deze winter
ga je niet naar een feest ofzo?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:00 schreef Mortaxx het volgende:
Oh m'n ouders hebben vast oliebollen morgen
Is hij wel door de AD oliebollentest gekomen?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maandje terug 1. Nu 2 gekocht en morgen nog een paar eten denk ik. Ligt er beetje aan hoe druk het is bij de oliebollenkraam.
Nee. Staan er niet in. Deze bij de Jumbo gekocht, stonden buiten de winkel te verkopen.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is hij wel door de AD oliebollentest gekomen?
hotdogs etenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:05 schreef Etsu het volgende:
Bed en vriendin zijn thuis aangekomen
Was echt vies druk bij de Ikea. Wat doen al die mensen daar
mooie zinquote:Op woensdag 30 december 2015 16:05 schreef Amarantha het volgende:
Is Bella bang Etsu voor het vuurwerk?
leuk dagje uit met ria en de kidsquote:Op woensdag 30 december 2015 16:05 schreef Etsu het volgende:
Bed en vriendin zijn thuis aangekomen
Was echt vies druk bij de Ikea. Wat doen al die mensen daar
zieligquote:Op woensdag 30 december 2015 16:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
mooie zin
geen idee, ben ook niet thuis dus zal t ook nooit weten
oh jaaaa, die ga ik halen nuquote:Op woensdag 30 december 2015 16:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
was wel een tegenvaller hoor
verlept broodje en dunne hotdog
HEMA
die van ons kruipt helemaal weg bij mijn moederquote:Op woensdag 30 december 2015 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
onze hond geeft echt niets om vuurwerk.
halve meter van dr vandaan flinke knal en ze kijkt alleen wat verstoord op
is goedquote:
nee joh, hotdogsausquote:
onze ookquote:Op woensdag 30 december 2015 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
witje ligt op mijn bed en als er een knal is kijkt ze op en gaat ze weer verder pitten
witjequote:Op woensdag 30 december 2015 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
witje ligt op mijn bed en als er een knal is kijkt ze op en gaat ze weer verder pitten
die heet ook bella tochquote:Op woensdag 30 december 2015 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
onze hond geeft echt niets om vuurwerk.
halve meter van dr vandaan flinke knal en ze kijkt alleen wat verstoord op
onze hond heet pippaquote:
pippaquote:Op woensdag 30 december 2015 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
onze hond heet pippa
(net zoals de hond van mcgrath)
jaquote:
zonder sesamzaadjesquote:Op woensdag 30 december 2015 16:15 schreef Amarantha het volgende:
Liever hotdog op een zacht broodje.
[ afbeelding ]
nee mijn zusje toen ze 5-7 was ofzoquote:
Die van de hema zijn het beste, ze verkopen ze ook in 4-packs zodat je ze thuis kan makenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:15 schreef Amarantha het volgende:
Liever hotdog op een zacht broodje.
[ afbeelding ]
neem je wat warm water bij om t te compenseren?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die van de hema zijn het beste, ze verkopen ze ook in 4-packs zodat je ze thuis kan maken
heb ik natuurlijk van horen zeggen
arme katquote:Op woensdag 30 december 2015 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee mijn zusje toen ze 5 7 was ofzo
is racismequote:Op woensdag 30 december 2015 16:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom mag je als blanke geen nigger zeggen dan
nee ben nu genoeg afgevallenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
neem je wat warm water bij om t te compenseren?
Ik vind die van de Hema niet geweldig, eet ze wel eens maar ze zijn er beter. Daarbij heb ik altijd een grote hap brood met saus nog over op het laatstquote:Op woensdag 30 december 2015 16:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die van de hema zijn het beste, ze verkopen ze ook in 4-packs zodat je ze thuis kan maken
heb ik natuurlijk van horen zeggen
zwarte piet ookquote:
hoezo als ze nog op de boerderij waar ze vandaan komt had geleefd was ze nu waarschijnlijk wel doodquote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind die van de Hema niet geweldig, eet ze wel eens maar ze zijn er beter. Daarbij heb ik altijd een grote hap brood met saus nog over op het laatstLiever een zacht broodje en dan idd ketchup ofzo.
maar dan had ze niet met de naam witje door het leven gehoevenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo als ze nog op de boerderij waar ze vandaan komt had geleefd was ze nu waarschijnlijk wel dood
ik vind het een schattige naamquote:Op woensdag 30 december 2015 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee mijn zusje toen ze 5-7 was ofzo
Nee, wel voor een klef hema broodje.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Hier in Emmen krijg je momenteel de hotdog zonder broodje wegens leveringsfout. Hahahaha. Je gaat toch geen 2 euro betalen voor een simpel worstje zonder iets.
past ook wel bij haarquote:
dan had ze helemaal geen naam gehadquote:Op woensdag 30 december 2015 16:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar dan had ze niet met de naam witje door het leven gehoeven
wat een gekkenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Hier in Emmen krijg je momenteel de hotdog zonder broodje wegens leveringsfout. Hahahaha. Je gaat toch geen 2 euro betalen voor een simpel worstje zonder iets.
Ik probeer bij katten altijd de essentie te rakenquote:Op woensdag 30 december 2015 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
past ook wel bij haar
witje is (volledig) wit en klein dus witje
[..]
dan had ze helemaal geen naam gehad
denk ook niet dat ze er veel last van heeft eerlijk gezegd
katten communiceren sowieso niet op hetzelfde niveau als wij doen
gaat je moeder niet flippen daarom?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
als ze lang op mijn kamer heeft gelegen is ze wel geel
quote:Op woensdag 30 december 2015 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
Het zou wel grappig zijn om een witte kat neger te noemen. Dan vraagt iedereen stomverbaasd van waarom noem je een witte kat neger 😱😱 Nou omdat hij kaolo lui is ghehehe
was een grapjequote:Op woensdag 30 december 2015 16:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gaat je moeder niet flippen daarom?
naaktkatten vind ik nooit schattigquote:Op woensdag 30 december 2015 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gister een naaktkat geaaid.
Voelde wel raar.
Ik vind deze erg leuk.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
naaktkatten vind ik nooit schattig
ohja kaneel is allergisch voor katten met haar toch?quote:Op woensdag 30 december 2015 16:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind deze erg leuk.
Maar helaas, het ziet ernaar uit dat wij geen naaktkat zullen nemen.
Krijg jij ook altijd dm`s over de Macdonalds ?quote:
ben nog nooit in filmhuis geweestquote:
Neequote:Op woensdag 30 december 2015 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg jij ook altijd dm`s over de Macdonalds ?
Jaquote:Op woensdag 30 december 2015 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja kaneel is allergisch voor katten met haar toch?
Hij had wel wat, maar het was meer een vleermuis dan een kat.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
naaktkatten vind ik nooit schattig
Naaktkatten zijn ook harig hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 16:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja kaneel is allergisch voor katten met haar toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |