Natuurlijk lukt terpentine en thinner niet, want watergedragen...quote:Op woensdag 30 december 2015 15:04 schreef GeniusJ het volgende:
Afgelopen week heeft er watergedragen verf gelekt op de achterbank van mijn Renault auto. De bekleding is van dat zwarte synthetische geweven spul (zwart).
Met afwasmiddel, schuurspons en terpentine lukt het niet om de verfvlekken er uit te krijgen.
Heeft iemand nog tips?
Is bijvoorbeeld thinner hiervoor te gebruiken?
Stoomreiniger wel een idee alleen heb nergens stroom vanuit mijn flatje voor de autoquote:Op woensdag 30 december 2015 15:53 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Natuurlijk lukt terpentine en thinner niet, want watergedragen...
Prober het met een stoomreiniger. grote kans dat dat goed werkt. Misschien wel te gebruiken bij de lokale carwash.
De achterbank eruit halen lijkt me ook geen handige klus. Of is dat zo gedaan?quote:Op woensdag 30 december 2015 15:30 schreef bonke het volgende:
ik denk dat die verf nu wel te diep zit om er nog uit te krijgen met rare goedjes
ik denk dat je die helebank eruit moet slopen en schoonspuiten met een hogedrukreiniger
dan word ie wel flink nat ( ook aan de binnenkant) maar dat droogt wel weer
De hele achterbank? Weet niet of dat snel gaat.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:39 schreef Nico987 het volgende:
Ik weet niet hoe dat bij de clip gaat.
Bij mijn oude corsa was de zitting in drie seconden eruit.
Ik zou het op een niet pluizige doek doen en dan wrijven.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:00 schreef GeniusJ het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat het beste aanbrengen? Verf zit in de stof "geweven"....
De stof zal er voor los moeten wil je het goed eruit hebben, erdoor spuiten dus met een verfpistool gevuld met alcohol of wat voor goedje ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 21:00 schreef GeniusJ het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat het beste aanbrengen? Verf zit in de stof "geweven"....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Dat is wel echt de grootste beunhazenmethode ooit.quote:Op donderdag 31 december 2015 15:27 schreef tanteklara het volgende:
Zwarte document-echte viltstift kopen en daarmee de vlekken weg stiften?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |