SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik moest laatst eens snel weg. Dit komt steeds dichterbijquote:Op woensdag 30 december 2015 13:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik rij ook wel eens op een snelweg. Dus bij mij doet het ook een heleboel.![]()
![]()
Maar het was een golf.
Je verwacht het niet. Geen vooroordelen verder.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
als het golft dan golft het goedquote:Op woensdag 30 december 2015 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar het was een golf.
Je verwacht het niet. Geen vooroordelen verder.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Iedereen gaat maar dood en de rest drinkt bier in het café.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik printte net een A4 uit, dat is bijna een A2quote:Op woensdag 30 december 2015 13:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik moest laatst eens snel weg. Dit komt steeds dichterbij
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik wist dat je dit had gepost toen ik een quotemelding kreeg in een ander topicquote:Op woensdag 30 december 2015 13:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
als het golft dan golft het goed
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mijn Van Straat Geredde Roos vind ik toch wel het mooist denk ik
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik hoor wel eens file informatie over de A2
Trotste mama van Ambar
Als Ze Er Niet Is is mijn favoriet.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn Van Straat Geredde Roos vind ik toch wel het mooist denk ikDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Eindelijk, een verklaringquote:Op woensdag 30 december 2015 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dijken zijn ook van levensbelang in Nederland.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Veel sterkte vandaag!quote:Op woensdag 30 december 2015 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoor wel eens file informatie over de A2My friends all drive horses![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
![]()
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Owner of a lonely heart, much better than a broken heart
Trotste mama van Ambar
Hoe kan er niemand in de stad zijn als hij er zelf isLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Oke mooi,
laptop is leeg en ik moet me toch klaarmaken voor werk.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Dan ben je dus een nobuddiequote:Op woensdag 30 december 2015 13:32 schreef Szura het volgende:
Hoe kan er niemand in de stad zijn als hij er zelf isMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Toedeloequote:Op woensdag 30 december 2015 13:32 schreef essnhills het volgende:
Oke mooi,
![]()
![]()
Cee vindt deze leuk van Yes[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Werk zequote:Op woensdag 30 december 2015 13:32 schreef essnhills het volgende:
Oke mooi,
Trotste mama van Ambar
Mijn motto.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Owner of a lonely heart, much better than a broken heartOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Huub is een nobuddyFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
aanhoorbare YesmuziekWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Vice City.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Werk ze!quote:Op woensdag 30 december 2015 13:32 schreef essnhills het volgende:
Oke mooi,
Afscheid nemen bestaat nietquote:Op woensdag 30 december 2015 13:32 schreef essnhills het volgende:
Oke mooi,
laptop is leeg en ik moet me toch klaarmaken voor werk.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Yes....wat heb ik een timing
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
quote:Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Net op tijd voor Marco inderdaad.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
vrijwel hun enige ookquote:Op woensdag 30 december 2015 13:34 schreef PippenScottie het volgende:
Vrij atypisch Yes plaatje.
Geen wonder dat dit hun grootste hit is.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Zonder Steve Howe dat nummer trouwens.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Jeugdsentiment.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De Jeugd komt eraan. Probeer het album 'De Machine' eens
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Zonder Steve Howe dat nummer trouwens.
Trevor Rabin
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Je gaat wel weg, maar verlaat mij niet? John Ewbank is weer naar een poezie cursus geweest hoor.Trotste mama van Ambar
Effe schijt afnemenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Eindelijk thuis
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vind Howe wel oke, want hij heeft dat flamenco gedeelte gespeeld in Innuendo van Queen.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Trevor RabinThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
En dan hiermee binnenkomen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kut dat afscheid nemen niet bestaat voor Marco. Ik gun het ons...Fitter. Happier. More productive
Mooi moment om te piesen.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dit op je begrafenis laten draaien is pure marteling voor je nabestaanden.Trotste mama van Ambar
Ook mijn puntquote:Op woensdag 30 december 2015 13:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik vind Howe wel oke, want hij heeft dat flamenco gedeelte gespeeld in Innuendo van Queen.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Allemaal meezingen jongens![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zou opstaan uit de kist om iemand voor z'n hersens te meppen.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit op je begrafenis laten draaien is pure marteling voor je nabestaanden.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Bedanktquote:Op woensdag 30 december 2015 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit op je begrafenis laten draaien is pure marteling voor je nabestaanden.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
hee pssst..Marco..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Teken van God.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:38 schreef Meike26 het volgende:
Elke keer als ik de top2000 luister komt Marco langs..Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Misschien is het voor iedereen beter als je niet luistert danquote:Op woensdag 30 december 2015 13:38 schreef Meike26 het volgende:
Elke keer als ik de top2000 luister komt Marco langs..
was deze ook door prince geschreven?When I was a child I had a fever.
Stukje gejat van Goodbye Saigon erinWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb weleens sterren gezien, en stof ligt er genoeg in mijn kamer.
Ik heb daardoor veel met het volgende nummer![]()
Nee, wel naakt ingezongen.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:38 schreef Homdeck het volgende:
was deze ook door prince geschreven?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja dat had ik laatst, toen we daarna nog een keer langs de kist moesten lopen heb ik de kist toch stiekem een trap gegeven.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit op je begrafenis laten draaien is pure marteling voor je nabestaanden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 13:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien is het voor iedereen beter als je niet luistert dan
I love music |Ajax forever
Dus als ik Marco roep komt hij langs.. nou ja, laat ik dat dan maar niet doen. Maar mijn broer heet ook Marco dus soms moet het wel.![]()
Ja! Mijn grootste klacht op de top 2000 is de overkill aan zouteloze ballades, waaronder deze van Marco Borsoto.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Wij hebben ook een golf gehad, tien jaar geleden. Ik wil iedereen even duidelijk maken, dat wij voormalig golf-rijders hier enorme afstand van nemen. Het raakt ons zeer.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar het was een golf.
Je verwacht het niet. Geen vooroordelen verder.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
ja dat is wel heel duidelijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stukje gejat van Goodbye Saigon erinI love music |Ajax forever
VROUWENquote:Op woensdag 30 december 2015 13:40 schreef Sfeermaker het volgende:
Ja! Mijn grootste klacht op de top 2000 is de overkill aan zouteloze ballades, waaronder deze van Marco Borsoto.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
kan je nog maar 3 keer gebeuren.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:38 schreef Meike26 het volgende:
Elke keer als ik de top2000 luister komt Marco langs..![]()
![]()
![]()
Een goed begin is het halve werk maar een goed begin is maar de helft
Wat doen deze taalverneukers in de top2000?
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Nog 3 keer?quote:Op woensdag 30 december 2015 13:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kan je nog maar 3 keer gebeuren.![]()
Baasjes met de Nederlandse taal man.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat doen deze taalverneukers in de top2000?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zou je ook nog even namens alle top 2000-luisteraars afstand willen nemen van dat walgelijke liedje van Marco?quote:Op woensdag 30 december 2015 13:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wij hebben ook een golf gehad, tien jaar geleden. Ik wil iedereen even duidelijk maken, dat wij voormalig golf-rijders hier enorme afstand van nemen. Het raakt ons zeer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gisteravond, 2e uur van Haandrikman en 1e uur van Stasse, had ik zoiets van: ze worden nu toch echt mooier.
Het meeste daarna had ook niet in de onderste regionen misstaanWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik wil De Formule in de Top 2000 om dat café te trollen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Niemand gelooft mij ooit als ik beweer dat dit gaat over anale seks.
De wereld is wel plat ja, op je bolle bips na
Een gore flinke afstand, van je hemellichaam (je sterretje)
En die sterrenstof..tja.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik ga volgend jaar 'deze donkere jongen komt zo hard' in de vrije keuzelijst zetten
ik geloof jequote:Op woensdag 30 december 2015 13:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
En die sterrenstof..tja.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ik ken 15 Jeugd-platen die beter zijn...Fitter. Happier. More productive
Dat einde kan ik echt niet hebbenquote:Op woensdag 30 december 2015 13:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil De Formule in de Top 2000 om dat café te trollen.![]()
![]()
Goed verhaalquote:Op woensdag 30 december 2015 13:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
En die sterrenstof..tja.
Ik ken ook een paar vrouwen. Dit komt wel heel dichtbij zo.quote:I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Ik ken alleen mijn moeder. Dat vind ik al erg genoeg.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ken ook een paar vrouwen. Dit komt wel heel dichtbij zo.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat doet de Jeugd van tegenwoordig in de Top 2000?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
95% van de liedjes gaan in essentie over seks of drugs.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
En die sterrenstof..tja.My friends all drive horses![]()
Moeders zijn niet representatief voor vrouwen.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken alleen mijn moeder. Dat vind ik al erg genoeg.Trotste mama van Ambar
Leuke vrouw hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ken alleen mijn moeder. Dat vind ik al erg genoeg.
Van 2 tot 7 a 8 gisteren had ik dat idee wel ja, maar daarna eigenlijk helemaal niet meer. Zeker vandaag maar heel weinig gehoord waarvan ik vind dat het bij de beste 500 hoort.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gisteravond, 2e uur van Haandrikman en 1e uur van Stasse, had ik zoiets van: ze worden nu toch echt mooier.
Het meeste daarna had ook niet in de onderste regionen misstaan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zeg hoe verwijder je al die quote alerte in een keer, heb er 400
Het is vooral het betreden van heel veel platgetreden paden vandaag.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van 2 tot 7 a 8 gisteren had ik dat idee wel ja, maar daarna eigenlijk helemaal niet meer. Zeker vandaag maar heel weinig gehoord waarvan ik vind dat het bij de beste 500 hoort.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Loesoe in de sky met diamonds om mn nek bitch
Stuk met Cloudbusting en Tinseltown enzo was toch wel mooiquote:Op woensdag 30 december 2015 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van 2 tot 7 a 8 gisteren had ik dat idee wel ja, maar daarna eigenlijk helemaal niet meer. Zeker vandaag maar heel weinig gehoord waarvan ik vind dat het bij de beste 500 hoort.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Allemaal even quoten jongensquote:Op woensdag 30 december 2015 13:43 schreef Szura het volgende:
Zeg hoe verwijder je al die quote alerte in een keer, heb er 400Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja klopt, hoewel het in de loop van de dag weer iets beter wordtquote:Op woensdag 30 december 2015 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van 2 tot 7 a 8 gisteren had ik dat idee wel ja, maar daarna eigenlijk helemaal niet meer. Zeker vandaag maar heel weinig gehoord waarvan ik vind dat het bij de beste 500 hoort.![]()
Staat er bij jou niet verwijder en sluit alles?quote:Op woensdag 30 december 2015 13:43 schreef Szura het volgende:
Zeg hoe verwijder je al die quote alerte in een keer, heb er 400![]()
Driving in the fast laneThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dit is vreselijk.
Mogen we Message In A Bottle nog een keer horen?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Er is genoeg op gestemd om in de lijst te komen.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat doet de Jeugd van tegenwoordig in de Top 2000?![]()
Origineel van P. Diddy vind ik beterFitter. Happier. More productive
Oh klik er eens op dan komt het wel tevoorschijnquote:Op woensdag 30 december 2015 13:43 schreef Szura het volgende:
Zometeen komen er een paar voorbij toch:quote:Op woensdag 30 december 2015 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van 2 tot 7 a 8 gisteren had ik dat idee wel ja, maar daarna eigenlijk helemaal niet meer. Zeker vandaag maar heel weinig gehoord waarvan ik vind dat het bij de beste 500 hoort.
- Henk Westbroek - zelfs je naam is mooi - níet zo'n zouteloze ballad
- Muse - Bliss
- Muse - Supermassive black hole
- Massive attack - Unifished Sympathy
- Frank Sinatra - My wayThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
mobiel gaanquote:Op woensdag 30 december 2015 13:43 schreef Szura het volgende:
![]()
Nee dat staat buiten beeld ofzo, komt er pas te staan als je alles op 5 na hebt verwijderdquote:Op woensdag 30 december 2015 13:44 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Staat er bij jou niet verwijder en sluit alles?
Onderaan die alerts kun je ze in één keer wegklikkenquote:Op woensdag 30 december 2015 13:43 schreef Szura het volgende:
Zeg hoe verwijder je al die quote alerte in een keer, heb er 400
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Unifishedquote:Op woensdag 30 december 2015 13:45 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Zometeen komen er een paar voorbij toch:
- Henk Westbroek - zelfs je naam is mooi - níet zo'n zouteloze ballad
- Muse - Bliss
- Muse - Supermassive black hole
- Massive attack - Unifished Sympathy
- Frank Sinatra - My way![]()
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Ja daar heb ik ook weleens last vanquote:Op woensdag 30 december 2015 13:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee dat staat buiten beeld ofzo, komt er pas te staan als je alles op 5 na hebt verwijderd![]()
Heel veel liedjes die 1000 plaatsen lager niet hadden misstaan, gecombineerd met een paar plaatjes die vroeger in de top 100 stonden. Sebastian, Dylan, Eleanor Rigby en OMD horen hier wel, maar verder kan ik sinds 8 uur weinig bedenken.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het is vooral het betreden van heel veel platgetreden paden vandaag.
Ja, dit liedje ook wel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
Na deze versie wil je direct van de brug af.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ja tot aan 8 uur, dat eerste uur van Stasse was echt niet prettigquote:Op woensdag 30 december 2015 13:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Stuk met Cloudbusting en Tinseltown enzo was toch wel mooi
Deze plaat is gezongen namens mijn honden.Trotste mama van Ambar
Heb twee van die bietsersquote:Op woensdag 30 december 2015 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent hondeneigenaar of niet.
Thequote:Op woensdag 30 december 2015 13:47 schreef Max23 het volgende:
Vanavond rond 00:30 alweer de laatste van the ScriptScript
Ik heb zelfs genoten van Melua eigenlijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja tot aan 8 uur, dat eerste uur van Stasse was echt niet prettig
Zeker van Teardrop.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Je had het woord gewoon niet afgemaakt, logiscquote:Fitter. Happier. More productive
Hondenquote:
En om half 4 Vienna--> absoluut top 50 materiaal
Inderdaad, stel dat je zelfmoordneigingen zou krijgenquote:Op woensdag 30 december 2015 13:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Na deze versie wil je direct van de brug af.![]()
.
.
.
.
.
.![]()
![]()
naamloos paard
Wie is No Name eigenlijk?Fitter. Happier. More productive
Past wel goed bij je UIquote:![]()
Je bent de eerst na mij die er positief over is. De rest hier vindt het allemaal helemaal niksquote:![]()
![]()
Ik snap niet Mexi dit zo'n slecht nummer vindt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vind het wel prima. Zou er geen heel album van luisteren ofzo, maar zo af en toe even meepakken is toch heerlijk manquote:Op woensdag 30 december 2015 13:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je bent de eerst na mij die er positief over is. De rest hier vindt het allemaal helemaal niksMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
I've been trough the desert of a whore with no name
quote:Op woensdag 30 december 2015 13:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je bent de eerst na mij die er positief over is. De rest hier vindt het allemaal helemaal niksIk vind misschien niet alles leuk, maar slecht is het zeker niet
Ja Teardrop wel maar veel platen die naar beneden kunnen dat uur, hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb zelfs genoten van Melua eigenlijk.
Zeker van Teardrop.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
America van Simon & Garfunkelquote:Op woensdag 30 december 2015 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vind America van Razorlight toch beter denk ik.
Fitter. Happier. More productive
Leuk country plaatje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Amerika van Rammsteinquote:
Blissquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Supermassive Black Holequote:
-edit-
Eerst nog BlissOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
bedankt Hans.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee Mex, nee.
Dit is geen country.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is een van de beste gitaarintro's ever en Gijs verneukt m compleet.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Bliss is wel prima van Muse[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
The Script is een soort instapabonnement op muziek luisterenThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Lekker Gijs..Fitter. Happier. More productive
DJ's denken volgens mij altijd dat het bij muziek alleen maar op de tekst draait
Trotste mama van Ambar
Pretty Mama
ik vind t maar raar klinkenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik moest vooral heel hard lachenquote:Op woensdag 30 december 2015 13:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Na deze versie wil je direct van de brug af.![]()
![]()
![]()
Terwijl het mij meer om de muziek dan de tekst draaitquote:Op woensdag 30 december 2015 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
DJ's denken volgens mij altijd dat het bij muziek alleen maar op de tekst draaitMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Vanavond 2 keer Pink Floyd na elkaar
When I was a child I had a fever.
quote:Op woensdag 30 december 2015 13:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik moest vooral heel hard lachen![]()
Deze maakt je echt supervrolijkHij is gewoon nog beter dan het origineel zo
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 13:53 schreef Homdeck het volgende:
Hele uur meteen volquote:Op woensdag 30 december 2015 13:53 schreef Homdeck het volgende:
Bahquote:Op woensdag 30 december 2015 13:53 schreef Homdeck het volgende:
Vanavond 2 keer Pink Floyd na elkaarLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 13:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Deze maakt je echt supervrolijkHij is gewoon nog beter dan het origineel zo
![]()
![]()
![]()
pink floit
Het gaat mij ook meer om sfeer ("oh vandaar die username"), dynamiek, opbouw, ritme, samenklank etc. Tekst is in mijn beleving maar een bijzaak.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terwijl het mij meer om de muziek dan de tekst draaitThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Time en Great Gig in the Sky heb ik me laten vertellen, hopelijk laten ze m dan ook in een keer over gaanquote:Op woensdag 30 december 2015 13:53 schreef Homdeck het volgende:
Vanavond 2 keer Pink Floyd na elkaar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh jongens straks Poison van Alice Cooper. Wat wordt dat weer lekker.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nog twee uur tot afkapaidsventquote:Op woensdag 30 december 2015 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Staveraids is bijna weg, doe een dansje, blijd gejuich.
Gijs heeft egwel zn haar geverfdWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
vast niet, het zijn de eersten van het uurquote:Op woensdag 30 december 2015 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Time en Great Gig in the Sky heb ik me laten vertellen, hopelijk laten ze m dan ook in een keer over gaanWhen I was a child I had a fever.
Tekst kan een liedje wel afmaken of iets extra's toevoegen, en uiteraard zijn er ook genre's waarin tekst veel belangrijker is. Maar lang niet altijd is de tekst het belangrijkst inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2015 13:55 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Het gaat mij ook meer om sfeer (oh vandaar die username), dynamiek, opbouw, ritme, samenklank etc. Tekst is in mijn beleving maar een bijzaak.
383 Poison Alice Cooper 1989
382 Geef Mij Je Angst André Hazes 1983
381 I Will Always Love You Whitney Houston 1992
380 Zelfs Je Naam Is Mooi Henk Westbroek 1998
379 Bliss Muse 2002
378 Birds Anouk 2013
377 Supermassive Black Hole Muse 2006
376 Unfinished Sympathy Massive Attack 1991
375 Papa Was A Rolling Stone The Temptations 1972
374 Baker Street Gerry Rafferty 1978
373 My Way Frank Sinatra 1969![]()
Hij heeft in elk geval dat staartje niet meerquote:Op woensdag 30 december 2015 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gijs heeft egwel zn haar geverfdOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Met dat gefakete Oxford-accentquote:Fitter. Happier. More productive
ik weet nog dat paul de leeuw hem afknipte. #oudquote:Op woensdag 30 december 2015 13:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval dat staartje niet meerWhen I was a child I had a fever.
Dit nummerquote:Op woensdag 30 december 2015 13:57 schreef D. het volgende:
380 Zelfs Je Naam Is Mooi Henk Westbroek 1998![]()
![]()
![]()
Loopt ook tegen de 60 inmiddelsquote:Op woensdag 30 december 2015 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gijs heeft egwel zn haar geverfdFitter. Happier. More productive
383 Poison Alice Cooper 1989![]()
382 Geef Mij Je Angst André Hazes 1983![]()
381 I Will Always Love You Whitney Houston 1992![]()
379 Bliss Muse 2002![]()
378 Birds Anouk 2013![]()
377 Supermassive Black Hole Muse 2006![]()
376 Unfinished Sympathy Massive Attack 1991![]()
375 Papa Was A Rolling Stone The Temptations 1972![]()
374 Baker Street Gerry Rafferty 1978![]()
![]()
379 Bliss Muse 2002
378 Birds Anouk 2013
377 Supermassive Black Hole Muse 2006
373 My Way Frank Sinatra 1969
Goed uur, gelukkig heb ik al een halve liter thee staan.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
kunnen ze best een uitzondering voor maken, die 2 sluiten gewoon perfect aan.quote:Op woensdag 30 december 2015 13:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
vast niet, het zijn de eersten van het uur[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel lief dat Rob gisteren Desi liet winnenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 13:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik weet nog dat paul de leeuw hem afknipte. #ouddat was ik helemaal vergeten
379 Bliss Muse 2002![]()
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
ik vind dit in aanmerking komen voor de irritantste reclame van 2015 :$Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Oeh en nog 2 heerlijke nummers van Muse. Topuurtje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
379 Bliss Muse 2002
378 Birds Anouk 2013
[/quote]Trotste mama van Ambar
Spoilersquote:Op woensdag 30 december 2015 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel lief dat Rob gisteren Desi liet winnen![]()
![]()
oh komt die draak ook weer?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bliss is mijn favo Muse nummer
Live ook steengoed.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die liggen all over de A2quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
And IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op woensdag 30 december 2015 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh komt die draak ook weer?Trotste mama van Ambar
jahquote:Op woensdag 30 december 2015 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh komt die draak ook weer?
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
379 Bliss Muse 2002![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zijn de uurtjes!
My friends all drive horses![]()
Je brengt mij op ideeën.quote:Op woensdag 30 december 2015 14:00 schreef D. het volgende:
2015 is nog niet voorbij he, nog 2 dagen om te moordenTrotste mama van Ambar
Pascal (Bluf)?quote:Fitter. Happier. More productive
Jaartal van Bliss moet 2001 zijn trouwens.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dit is nieuws ja?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nog een keer? Teardrops is al geweestquote:Op woensdag 30 december 2015 14:00 schreef Spies het volgende:
Straks twee geweldige nummers van Muse. En ook nog Massive Attack.![]()
![]()
Technisch gezien zelfs 2000, maar dat was een vroege versie.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Deze Kaczynski zat helaas niet in het vliegtuigquote:Op woensdag 30 december 2015 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dolle boel hoor. Ik moest, sla me maar, denken aan de NSDAPLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Unfinished SympaGodquote:Op woensdag 30 december 2015 14:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nog een keer? Teardrops is al geweestFitter. Happier. More productive
Als ik een topic wil openen over ervaringen in de gevangenis. In welk subforum zal ik dan moeten wezen?quote:Trotste mama van Ambar
Waz met al die spookrijders deze dagen?
381 I Will Always Love You Whitney Houston 1992echt verschrikkelijk gewoon
379 Bliss Muse 2002![]()
378 Birds Anouk 2013
Die willen Total eclipse of the heart hoger hebbenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:03 schreef Dven het volgende:
Waz met al die spookrijders deze dagen?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Misschien Fok!ers uit dit topic die al postend verkeerd rijdenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:03 schreef Dven het volgende:
Waz met al die spookrijders deze dagen?Fitter. Happier. More productive
Vorig jaarquote:Op woensdag 30 december 2015 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die willen Total eclipse of the heart hoger hebben![]()
![]()
Uit de hand gelopen borrels?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:03 schreef Dven het volgende:
Waz met al die spookrijders deze dagen?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Stijn vindt dit niet leukquote:Op woensdag 30 december 2015 14:04 schreef Szura het volgende:
Gelukkig komend uur weer Haagse heldenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat is Chris Reaquote:Op woensdag 30 december 2015 14:03 schreef Dven het volgende:
Waz met al die spookrijders deze dagen?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
TRV?quote:Op woensdag 30 december 2015 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik een topic wil openen over ervaringen in de gevangenis. In welk subforum zal ik dan moeten wezen?![]()
![]()
Meurt Mossel?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die van Henk Westbroek staat wel in mijn top 10 van mooiste Nederlandstalige nummers ooit.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
RADIOSPOTS.NL
ga es effe dood
Topuur!"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dat is waar. Ik hoop dat je mij er genadig van af laat komenquote:Op woensdag 30 december 2015 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik heel Den Haag kut vind.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jammer dat dat lied zo hoog moet staan.
VBL. Vol met Hooliesquote:Op woensdag 30 december 2015 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik een topic wil openen over ervaringen in de gevangenis. In welk subforum zal ik dan moeten wezen?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |