oh had me er eigenlijk wel op verheugd om een instagram filter wedstrijd te doen hahaquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:02 schreef Myraela het volgende:
We doen wel donker/geen landschap, dat is wat minder breed.
Klinkt goed, maar kan je het iets duidelijker verwoorden? Ik weet niet zeker of ik het goed begrijp. Hoe ik het nu begrijp is het thema "donker", maar dat landschappen niet mee tellen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 10:02 schreef Myraela het volgende:
We doen wel donker/geen landschap, dat is wat minder breed.
Nouja, precies wat jij zegt inderdaad. Ik ben wel benieuwd naar iedereen interpretatie daarvan. Alleen vind ik het kleinschalige zoals bijvoorbeeld de Bugles, bonbons of banaan van de afgelopen maand dan toffer dan allemaal inzendingen van donkere steegjes, langschappen en snelwegen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:25 schreef very het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar kan je het iets duidelijker verwoorden? Ik weet niet zeker of ik het goed begrijp. Hoe ik het nu begrijp is het thema "donker", maar dat landschappen niet mee tellen.
Ik ben wel blij dat het Instagram thema afvalt haha
Daar doen we Sunchaser eer aan, laten we dat maar niet doen.quote:
Daar kan je je nog raar op verkijken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Een half naakte chick vinden dus
Dit themaquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, precies wat jij zegt inderdaad. Ik ben wel benieuwd naar iedereen interpretatie daarvan. Alleen vind ik het kleinschalige zoals bijvoorbeeld de Bugles, bonbons of banaan van de afgelopen maand dan toffer dan allemaal inzendingen van donkere steegjes, langschappen en snelwegen.
ja jammer. Te laat!quote:
Donker, maar geen landschap lijkt me prima. Als ik portret als onderwerp kies en toevoeg dat het geen zelfportret of full bodyshot mag zijn gaan mensen roepen dat het teveel afgekaderd is en nu is het weer te vaagquote:
Winnaar mag een nieuw deeltje openenquote:Op donderdag 28 januari 2016 11:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, precies wat jij zegt inderdaad. Ik ben wel benieuwd naar iedereen interpretatie daarvan. Alleen vind ik het kleinschalige zoals bijvoorbeeld de Bugles, bonbons of banaan van de afgelopen maand dan toffer dan allemaal inzendingen van donkere steegjes, langschappen en snelwegen.
Vind best dat je een onderwerp iets mag afkaderenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:25 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Donker, maar geen landschap lijkt me prima. Als ik portret als onderwerp kies en toevoeg dat het geen zelfportret of full bodyshot mag zijn gaan mensen roepen dat het teveel afgekaderd is en nu is het weer te vaag
Ik houd van afwasseling, soms strak, soms ruimquote:Op maandag 1 februari 2016 14:27 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Vind best dat je een onderwerp iets mag afkaderen
dat geeft een extra uitdaging vind ik. Plus vrije interpretatie is altijd lastig te beoordelen aan de hand van een thema
lokpost voor nieuw topicquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:49 schreef Myraela het volgende:
Vierkant hoeft niet meer, maar zoek even de inner-hipster in jezelf.
Anders ga ik voor "donker/geen landschap" omdat uit de foto's van afgelopen maand is gebleken dat dat best lastig is. Dus misschien kunnen we daarin iets van elkaar leren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |