96 punten punten voor legwieh! het word zo nog spannendquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:31 schreef SunChaser het volgende:
13 Myraela prachtige productfoto
12 MsMessy geinig gevondne
11 Nappetje mooi
10 very prima foto
09 Mug prima
08 Nalbandian prima
07 nielsgeode prima
96 legwheieh prima
05 Cockwhale - beetje simpel
04 flipmoehoe geinig
03 JeroenLucas. Mooie foto maar wmb geen etenfoto, kan net zo goed een uitnodiging zijn voor een feestje
02 Daywakj de focus ligt wmb helemaal verkeerd
01 banana in the dark
Oepsquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:39 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
96 punten punten voor legwieh! het word zo nog spannend
Echt, je zou kwaliteit nog niet herkennen als het naast je op de bank zit.quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:31 schreef SunChaser het volgende:
03 JeroenLucas. Mooie foto maar wmb geen etenfoto, kan net zo goed een uitnodiging zijn voor een feestje
Dit zijn puur 3 punten omdat je mij niet mag blijkbaar, maar goed.. dat mag je vinden, ik doe niet mee om te winnen, ik doe mee omdat ik het leuk vind om elke maand een foto te kunnen maken die past in een thema, niet een prutser foto om alleen maar te kunnen stemmen. Je noemt jezelf een prof fotograaf, maar je bent niets meer dan een amateur. Adiosquote:Op woensdag 27 januari 2016 12:31 schreef SunChaser het volgende:
13 Myraela prachtige productfoto
12 MsMessy geinig gevondne
11 Nappetje mooi
10 very prima foto
09 Mug prima
08 Nalbandian prima
07 nielsgeode prima
06 legwheieh prima
05 Cockwhale - beetje simpel
04 flipmoehoe geinig
02 Daywakj de focus ligt wmb helemaal verkeerd
01 banana in the dark
quote:Op woensdag 27 januari 2016 12:31 schreef SunChaser het volgende:
03 JeroenLucas. Mooie foto maar wmb geen etenfoto
Kan nog gelijkspel worden. Maar dat zie ik ook zo niet gebeurenquote:Op woensdag 27 januari 2016 13:37 schreef JeroenLucas het volgende:
@Myreala, verdiend gewonnen, gefeliciteerd! Krijgen we nu allemaal zo'n broodje?
Knoflook ja. Ik maakte een fout in LR en toen kwam die er zo uit te zien en vond 'm wel grappig.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:31 schreef nielsgeode het volgende:
13 Nalbandian: jumjum!
12 Flipmoehoe: origineel! :-) Wel jammer van de balk van t huisje, ik had wat meer opgeschoven zoat die niet zo voor t koppie zit.
11 Myraela: mooie foto, maar compositie vind ik net off. Focus zit uit-balans teveel naar rechts en stukje van tissue wat afsnijdt is zonde.
10 Jeroenlucas: mooie manier om veeel lijnen naar je onderwerp te krijgen met een compositie precies in het midden die ook nog werkt :-)
09 Legwieh: er is iets met de kleuren lijkt het, volgens mij is het wat te verzadigd
08 Mug89: Jammer dat de saus zo prominent als out-of-focus-vlek in je foto zit. Een relatief groot stuk zonder lijnen en boeiende dingen.
07 Cockwhale: eenvoudig, maar wel saai
06 MS Messy: wat gezocht, maar wel leuk. Ik kijk ook naar eten-eten en zie deze dingen niet echt lekker gaan samen.
05 Very: grappig, maar ik mis lijnen richting je onderwerp
04 Daywalk3r: Er ligt iets voor je paprika wat compleet is uitgebeten. Knoflook? In ieder geval: RGB zitten op 254 / 254 / 254 tot 255 / 255 / 254, kan je niks mee en ik zie niet wat het is.
03 Sunchaser: jammer, focus-punt mist en beeldverhouding doet het geheel geen goed. Ook al die strepen van je achtergrond zijn niet mooi.
02 KoenV: zwart is mooie, maar dit is wel echt onderbelicht ;-)
01 Nappetje: ziet er niet smakelijk uit, sorry
Spijker. Kop.quote:Op woensdag 27 januari 2016 04:18 schreef JeroenLucas het volgende:
4 punten: very
Ik ben iets betere foto's van je gewend.. veel ruis, en niet echt spannend. Heb het idee dat je niet zoveel zin had in deze maand, en maar gewoon boven de snoeppot bent gaan hangen![]()
Een half naakte chick vinden dusquote:Op donderdag 28 januari 2016 09:39 schreef Myraela het volgende:
Tof.Dit was ook het enige onderwerp dat ik ooit op een foto zet, dus een volgend onderwerp kiezen is wel lastig.
Ik zou het wel tof vinden om "Instagram" als thema te doen. Vinden jullie dat te breed? Een foto die goed zou scoren op Instagram.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |