Niet!quote:Op woensdag 30 december 2015 11:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus de UN, NAVO, G8 geven nu de grootse disclosure met hun 'illuminati'voorzitters
Hoe weten we in hemelsnaam of deze site betrouwbaar is
Het staat toch in de URLquote:Op woensdag 30 december 2015 11:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus de UN, NAVO, G8 geven nu de grootse disclosure met hun 'illuminati'voorzitters
Hoe weten we in hemelsnaam of deze site betrouwbaar is
Ik wil op z'n minst weten wie/wat de illuminati nou eigenlijk isquote:Op woensdag 30 december 2015 12:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Het staat toch in de URL.
Maar die site is gewoon een opzetje naar de discussie van een mogelijk positieve illuminati. Meer niet.
quote:The Illuminati is an elite collective of political leaders, business owners, entertainment celebrities, and other influential members of this planet. By uniting influencers of the world in an unrestrictive, private domain — free of political, religious, and geological boundaries — our organization helps to further the prosperity of the human species as a whole.
Dan ben je niet de enige, het wordt volgens mij gewoon gebruikt als een soort verzamelnaam voor 'de elite'. Zoals je ook anonymous hebt waar iedereen zich aan kan haken, el quaida (ofzo) waar op een gegeven moment elke gek met een bommenvest in werd gedumpt en eventueel een soort versatanisering voor al het slechte in de wereld zodat de schuld buiten onszelf kan worden geplaatst.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil op z'n minst weten wie/wat de illuminati nou eigenlijk is
ondertussen is al-ciada kaart te vaak getrokken. Een op de andere dag was het IS.quote:Op woensdag 30 december 2015 12:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige, het wordt volgens mij gewoon gebruikt als een soort verzamelnaam voor 'de elite'. Zoals je ook anonymous hebt waar iedereen zich aan kan haken, el quaida (ofzo) waar op een gegeven moment elke gek met een bommenvest in werd gedumpt en eventueel een soort versatanisering voor al het slechte in de wereld zodat de schuld buiten onszelf kan worden geplaatst.
O kijk eens V_R... Mark Zuckerberg wil sinds hij vader geworden is graag een New World Order zoals Henry Kissinger voorschreven heeft zodat we allemaal in vrede op aarde kunnen leven.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:13 schreef Villas__Rubin het volgende:
Kijk, zo krijgen die mensen een gezicht. Wat een ontzettend leuke, open mensen
Heb je het boek zelf ook gelezen of is het gewoon een pavlov rage bij het zien van kissinger en world order?quote:Op woensdag 30 december 2015 18:18 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
O kijk eens V_R... Mark Zuckerberg wil sinds hij vader geworden is graag een New World Order zoals Henry Kissinger voorschreven heeft zodat we allemaal in vrede op aarde kunnen leven.
(Zuckerberg en Kissinger... Joodse Zionisten dus)
Meh..quote:Op woensdag 30 december 2015 18:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je het boek zelf ook gelezen of is het gewoon een pavlov rage bij het zien van kissinger en world order?
In ieder geval èèn boekreview geeft al aan dat het een redelijke upbeat positieve lezing is van de toekomst.
http://www.theguardian.co(...)inger-review-account
Ik zet hem ook op mijn lees lijstje. Misschien is die man op zijn oude dag mild geworden.
Asking for forgiveness as he gets nearer his death bed.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je het boek zelf ook gelezen of is het gewoon een pavlov rage bij het zien van kissinger en world order?
In ieder geval èèn boekreview geeft al aan dat het een redelijke upbeat positieve lezing is van de toekomst.
http://www.theguardian.co(...)inger-review-account
Ik zet hem ook op mijn lees lijstje. Misschien is die man op zijn oude dag mild geworden.
Ja ja, het is hier een eensgezinde jodenbash hoor. Ik haal even de fakkels uit de berging voor deze lynchpartij.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ah het is weer het joden-bash-uurtje op BNW.
Vergeet de jodenkoeken niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja ja, het is hier een eensgezinde jodenbash hoor. Ik haal even de fakkels uit de berging voor deze lynchpartij.
Nee hoor. Juist niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zie geen gevoelige posts van je als 't over moslims gaat.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ehm... er is een arrestatiebevel uitgevaardigd door diverse landen tegen Henry Kissinger voor misdaden tegen de mensheid.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:51 schreef Lavenderr het volgende:
En check even deze Joodse Barbara Lerner Spectre, die heel Zweden aan het veranderen is in een multiculturele cesspool waar NIEMAND beter van gaat worden, zowel autochtoon als allochtoon:quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 18:18 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
O kijk eens V_R... Mark Zuckerberg wil sinds hij vader geworden is graag een New World Order zoals Henry Kissinger voorschreven heeft zodat we allemaal in vrede op aarde kunnen leven.
(Zuckerberg en Kissinger... Joodse Zionisten dus)
Inderdaad. Maar hier mogen ze dag in dag uit zwartgemaakt worden onder het mom van zionisme. Alsof alle Joden rijke corrupte bankiers zijn. Het is niet voor niets dan vele joden emigreren momenteel. Nederland voelt niet meer veilig voor ze.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:25 schreef Villas__Rubin het volgende:
Joden... die zijn van oudsher zó opgejaagd. Ik denk dat de meesten Joden haast geen eens meer slechte dingen durven doen om het vooroordeel niet te bevestigen. Zelfs de Rothschild's ervaren/ervoeren nog dat 'outsider' gevoel onder de elites als joodse familie zijnde. Dat zit allemaal zo diep, dat zondebok gebeuren daar.
Je vraagt je toch af waarom je nooit iets hoort over Azië of Australië als het om complotten gaat. Of opkomende machten als India.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar hier mogen ze dag in dag uit zwartgemaakt worden onder het mom van zionisme. Alsof alle Joden rijke corrupte bankiers zijn. Het is niet voor niets dan vele joden emigreren momenteel. Nederland voelt niet meer veilig voor ze.
Henry kissinger is inderdaad een redelijk te bewijzen hufter geweest door de decennia heen. Zuckerberg is gewoon een extreem succesvol persoon omdat zijn sites extreem succesvol gevuld worden door mensen die dit vrijwillig doen. Kan je hem totaal niet kwalijk nemen. Niet elke succesvolle en invloedrijke jood is automatisch een zionistische mason 50ste graad illuminati hoogmeester van de orde van babyeters. Dat is een beetje jouw pavlov. Anders is de afgunst wel extreem en zit er dus een afgunst plafond aan hoe succesvol een jood mag worden voor deze automatisch in het verdomhoekje terecht komt. Niet verder dan 2 winkels want anders gaat het mis en ben je verplicht om mee te doen met de kruistocht voor werelddominantie. Lastig.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:14 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ehm... er is een arrestatiebevel uitgevaardigd door diverse landen tegen Henry Kissinger voor misdaden tegen de mensheid.
En Mark Zuckerberg brengt voor de CIA/NSA iedereens sociale matrix in kaart onder het mom van 'social' media.
Het zijn de dingen waar ook jij last van hebt, of dacht je dat alle Joden lieverdjes waren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |