abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158738071
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

De behoeften die elke maagd, vrijgezel wel heeft. Intimiteit, seks, vriendin, relatie en dat soort dingen. Ik wil sowieso iets doen om mijn eenzaamheid te doorbreken en dan pas te richten op het vinden van een vriendin. Want je wil de anders immers ook wat te bieden hebben he. ;)
Je zou het eerder vanuit het oogpunt van iedere jongvolwassen man moeten bekijken en je richten op zelfstandigheid, sociale vaardigheden, levenservaring etc. Dat zijn de belangrijke zaken waarmee je op zoek kan gaan naar een relatie of wat dan ook.

Eerst je fundament leggen en daarna verder bouwen.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 16:14:58 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158738136
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:12 schreef ElDinosaur het volgende:

Je zou het eerder vanuit het oogpunt van iedere jongvolwassen man moeten bekijken en je richten op zelfstandigheid, sociale vaardigheden, levenservaring etc. Dat zijn de belangrijke zaken waarmee je op zoek kan gaan naar een relatie of wat dan ook.

Dat. Eerst onder dat juk van je veel te vastklampende moeder uit. Dat scheelt al heel veel. Imo is het bijna misdadig, je volwassen kind zijn eigen leven misgunnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158738140
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:11 schreef syndroom het volgende:

[..]

Heb eerst nog wat andere prioriteiten maar 2016 is wel het beslissende jaar als het op seks aankomt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zoveel focussen op seks? Je kan ook gewoon naar een prostituee gaan als je nog nooit seks hebt gehad en het je dermate dwars zit. Wil je duurzame (seksuele) relaties opbouwen, zal je je eerst moeten richten op een eigen woonplek, vrienden en sociale vaardigheden.
pi_158738221
quote:

[..]

Er is van alles mogelijk, wat precies ga ik nog goed over nadenken. Ik wil eerst mijn leven op de rit krijgen. Hopelijk kom ik straks op hetzelfde niveau van Deezer en misschien haal ik hem nog wel in. :P Eerst maar eens uit de put komen.

Heb eerst nog wat andere prioriteiten maar 2016 is wel het beslissende jaar als het op seks aankomt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet perse. Zolang je niet moeilijk in de omgang bent een beetje kunt babbelen en niet wegrent voor meiden als ze naar je lachen moet je op zn minst wel een ONS kunnen regelen. Eerst je dikke carriere en koopwoning en 6pack regelen wat een onzin is dat zeg.
pi_158738257
quote:

[..]

Er is van alles mogelijk, wat precies ga ik nog goed over nadenken. Ik wil eerst mijn leven op de rit krijgen. Hopelijk kom ik straks op hetzelfde niveau van Deezer en misschien haal ik hem nog wel in. :P Eerst maar eens uit de put komen.

SPOILER
Klinkt allemaal heel mooi, maar je moet daar dus wel concrete plannen voor hebben.

Die deadline voor seks ('beslissende jaar') vind ik een beetje gek.
pi_158738266
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:12 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Daarom wil ik me nu ook richten op het verbeteren van zelfstandigheid door uit huis te gaan en sociale vaardigheden door meer zelf contact te leggen met onbekende mensen. Pas daarna komt seks en misschien wel een relatie maar dat is op dit moment nog allemaal ver weg.

Ik weet inmiddels ook wel dat de Deezer aanpak niet werkt en daarom heb ik ook mijn aandacht verplaatst.
pi_158738294
quote:

[..]

SPOILER
Gaat je niet lukken vermoed ik. Werk is wel belangrijk voor je eigen onderhoud. Dat wel dus ga daar wel achterheen. Maar al dat andere idealistische gedoe in een bepaalde volgorde laat dat varen. Zorg wel dat je MEER in contact komt met meiden. Hoe maakt niet uit.
pi_158738313
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat. Eerst onder dat juk van je veel te vastklampende moeder uit. Dat scheelt al heel veel. Imo is het bijna misdadig, je volwassen kind zijn eigen leven misgunnen.
Hij is er ook zelf bij he. Beetje gek om het zelf zo te laten doorgaan. Opvoeding of niet, als je niet al te achterlijk bent kan je ook wel beseffen wat je te doen staat in zo'n situatie.

Of ben ik nu veel te onaardig en hard?
  vrijdag 1 januari 2016 @ 16:25:02 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158738362
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:22 schreef Wimperkruller het volgende:

Hij is er ook zelf bij he. Beetje gek om het zelf zo te laten doorgaan. Opvoeding of niet, als je niet al te achterlijk bent kan je ook wel beseffen wat je te doen staat in zo'n situatie.

Klopt, hij is er zelf bij. Alleen kan ik me heel goed voorstellen dat, als je vanaf je babytijd bent bemoederd en verstikt, je niet echt de ruimte krijgt om tot een sterke, eigen persoonlijkheid uit te groeien. En dat vind ik heel treurig en ook heel laakbaar.
pi_158738404
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:22 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Gaat je niet lukken vermoed ik. Werk is wel belangrijk voor je eigen onderhoud. Dat wel dus ga daar wel achterheen. Maar al dat andere idealistische gedoe in een bepaalde volgorde laat dat varen. Zorg wel dat je MEER in contact komt met meiden. Hoe maakt niet uit.
Beetje zelfstandigheid en iets van sociale vaardigheden mbt het andere geslacht gaan wel helpen met het in contact komen met vrouwen. :') Ik zeg ook nergens dat hij eerst zijn leven op orde moet hebben en daarna pas met vrouwen mag gaan praten, maar zijn focus is momenteel teveel gericht op 'seks seks seks'. Terwijl er veel dringendere zaken zijn om aan te werken.
pi_158738476
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:22 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Dit.
pi_158738500
Wat is er mis met seks. Denk je dat alle meiden vrouwen perse een relatie willen. Pff.ff.f..
pi_158738656
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is moeilijker dan het lijkt! Ze stelt zich altijd erg wanhopig en afhankelijk op van anderen, heeft zelf weinig sociale contacten omdat ze zelf erg angstig en in zichzelf gekeerd is. Doordat ze een neurotische persoonlijkheid heeft is ze gewoon erg angstig en kwetsbaar, bang om haar dierbaren kwijt te raken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:15 schreef FulltimePrutser het volgende:

[..]

Waarom zoveel focussen op seks? Je kan ook gewoon naar een prostituee gaan als je nog nooit seks hebt gehad en het je dermate dwars zit. Wil je duurzame (seksuele) relaties opbouwen, zal je je eerst moeten richten op een eigen woonplek, vrienden en sociale vaardigheden.
Omdat mannen ook seksuele lustgevoelens hebben? Dat is wel een punt dat de basis vormde van mijn seksuele frustratie waardoor ik wat humeur betreft snel aangebrand ben en boos kan reageren. Ik wil zeker seks, maar niet met een prostituee, simpelweg omdat ik daar geen goed gevoel bij heb.

De behoefte naar een relatie, een vriendin heb ik ook wel maar wat minder omdat dat nog veel verder weg staat. Ik wil eerst weleens ervaren hoe het is om lekker seks te hebben.

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klinkt allemaal heel mooi, maar je moet daar dus wel concrete plannen voor hebben.

Die deadline voor seks ('beslissende jaar') vind ik een beetje gek.
2016 wordt het beslissende jaar! Anders vind ik het gewoon te lang duren.

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:22 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ik weet niet wat normaal is? Ze is zelf ook op leeftijd en verwacht dat ik haar tot haar oude dag verzorg. Als zoon voel je je toch verantwoordelijk voor het welzijn van je eigen moeder.

Juist omdat ze zo neurotisch is voel ik me extra verantwoordelijk. Ik zit nu in een loyaliteitsconflict tussen het kiezen voor mezelf of voor haar. Je wilt immers je eigen moeder niet laten stikken.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 16:41:08 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158738673
Je moeder heeft professionele hulp nodig.
pi_158738711
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:40 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat is moeilijker dan het lijkt! Ze stelt zich altijd erg wanhopig en afhankelijk op van anderen, heeft zelf weinig sociale contacten omdat ze zelf erg angstig en in zichzelf gekeerd is. Doordat ze een neurotische persoonlijkheid heeft is ze gewoon erg angstig en kwetsbaar, bang om haar dierbaren kwijt te raken.

[..]

Ik weet niet wat normaal is? Ze is zelf ook op leeftijd en verwacht dat ik haar tot haar oude dag verzorg. Als zoon voel je je toch verantwoordelijk voor het welzijn van je eigen moeder.

Juist omdat ze zo neurotisch is voel ik me extra verantwoordelijk. Ik zit nu in een loyaliteitsconflict tussen het kiezen voor mezelf of voor haar. Je wilt immers je eigen moeder niet laten stikken.
Je laat haar toch ook niet stikken? Je kunt toch gewoon bellen en regelmatig langs gaan? Echt enorm ongezond dit. Je moeder is ziek en de enige weg naar herstel is als ze leert dat jij ruimte en zelfstandigheid nodig hebt, door het af te dwingen.
pi_158738746
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:40 schreef syndroom het volgende:

2016 wordt het beslissende jaar! Anders vind ik het gewoon te lang duren.
En als het niet lukt? Dan stop je met proberen en aan jezelf werken hoe moeten we dit opvatten?
pi_158738784
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:31 schreef Tamabralski het volgende:
Wat is er mis met seks. Denk je dat alle meiden vrouwen perse een relatie willen. Pff.ff.f..
Hé, anders lees je ff de afgelopen 50 topics waar hij in heeft gepost. Dan snap je ook waar het aan ligt.
pi_158738805
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:00 schreef Ludachrist het volgende:
Allemaal dingen niet doen, want tja, school ging voor, en dan direct school opgeven omdat je ergens misschien een baantje krijgt. :') .
Laag pitje, niet stoppen. Kans is ook aanwezig dat het 'baantje' niet doorgaat (er komen meer kandidaten) dus moet ook realistisch blijven. Maar als je vraagt aan mij: wat wil je: nieuwe uitdaging of blijven doormodderen? Kies ik voor een nieuwe uitdaging. En mocht ik daarna nog met dingen uit het verleden blijven zitten.. tja, heb ik toch dat ene jaartje iets leuks gedaan.
pi_158738863
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je laat haar toch ook niet stikken? Je kunt toch gewoon bellen en regelmatig langs gaan? Echt enorm ongezond dit. Je moeder is ziek en de enige weg naar herstel is als ze leert dat jij ruimte en zelfstandigheid nodig hebt, door het af te dwingen.
Het probleem is meer dat ze juist dichtbij bij me wil zijn. Want ook in het contact, ook al ben ik 25 blijft ze ongevraagd dingen voor me doen en namens mij praten alsof ik een 12-jarige ben.

Nu verwacht ze min of meer doordat ze ouder wordt en haar gezondheid op ten duur ook achteruit gaat dat ik thuis blijf wonen en voor mijn ouders ga zorgen. Moeilijk dit, want ook in Nederland wordt van je verwacht dat je voor je ouders gaat zorgen als ze oud en ziek worden. Van professionele hulpverleners wil ze niets weten, ze voelt zich niet op haar gemak bij vreemden. Wil liever door enkel familie geholpen worden.
pi_158738947
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:50 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het probleem is meer dat ze juist dichtbij bij me wil zijn. Want ook in het contact, ook al ben ik 25 blijft ze ongevraagd dingen voor me doen en namens mij praten alsof ik een 12-jarige ben.

Nu verwacht ze min of meer doordat ze ouder wordt en haar gezondheid op ten duur ook achteruit gaat dat ik thuis blijf wonen en voor mijn ouders ga zorgen. Moeilijk dit, want ook in Nederland wordt van je verwacht dat je voor je ouders gaat verzorgen als ze oud en ziek worden. Van professionele hulpverleners wil ze niets weten, ze voelt zich niet op haar gemak bij vreemden. Wil liever door enkel familie geholpen worden.
Je bent natuurlijk je hele leven klein gehouden dus dit is moeilijk, maar: jij bent niet verantwoordelijk voor het geluk van je moeder. Dat is niet jouw taak. Jouw taak is om je vleugels uit te slaan en het nest te verlaten. Dat is normaal.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 16:54:31 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158738968
Je moeder kan nog zoveel willen, normaal is het niet, gezond ook niet, maar het is wel egocentrisch, gemeen en ziekelijk. Als jij echt serieus werk wilt maken van een eigen leven, moet je niet het leven van je moeder blijven leven. Ze bespeelt je met haar zieligheid.
pi_158738992
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:50 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nu verwacht ze min of meer doordat ze ouder wordt en haar gezondheid op ten duur ook achteruit gaat dat ik thuis blijf wonen en voor mijn ouders ga zorgen. Moeilijk dit, want ook in Nederland wordt van je verwacht dat je voor je ouders gaat zorgen als ze oud en ziek worden. Van professionele hulpverleners wil ze niets weten, ze voelt zich niet op haar gemak bij vreemden. Wil liever door enkel familie geholpen worden.
Wat is er mis mee om er iets van te zeggen of er tegenin te gaan dan?
pi_158739032
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Laag pitje, niet stoppen. Kans is ook aanwezig dat het 'baantje' niet doorgaat (er komen meer kandidaten) dus moet ook realistisch blijven. Maar als je vraagt aan mij: wat wil je: nieuwe uitdaging of blijven doormodderen? Kies ik voor een nieuwe uitdaging. En mocht ik daarna nog met dingen uit het verleden blijven zitten.. tja, heb ik toch dat ene jaartje iets leuks gedaan.
Ja, als je het zo formuleert is het makkelijk he. Als ik je vraag "wat wil je: een jaar lang kutwerk doen of een diploma halen en daarna een leuke baan krijgen", dan is de uitkomst weer heel anders.

Maar goed, doe lekker wat je wilt, ik spreek je over een jaar wel weer als je contract niet verlengd is, je geen relevante vaardigheden hebt opgebouwd en je wéér extra tijd aan school kwijt gaat zijn. Tot dan!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_158739061
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, als je het zo formuleert is het makkelijk he. Als ik je vraag "wat wil je: een jaar lang kutwerk doen of een diploma halen en daarna een leuke baan krijgen", dan is de uitkomst weer heel anders.

Maar goed, doe lekker wat je wilt, ik spreek je over een jaar wel weer als je contract niet verlengd is, je geen relevante vaardigheden hebt opgebouwd en je wéér extra tijd aan school kwijt gaat zijn. Tot dan!
Dit baantje is overigens binnen mijn sector, dus heeft wel degelijk waarde straks :) Geen kutbaantje.
pi_158739088
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dit baantje is overigens binnen mijn sector, dus heeft wel degelijk waarde straks :) Geen kutbaantje.
Wees eens een keer specifiek man. Wat voor baan is het?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')