Veel plezier nog!! Ik kan wel even doorgeven wat hier de opzet van dat bevalplan is. Ze hebben er een soort invuloefening van gemaakt geloof ik. Vorige keer heb ik zelf wat op papier gezet.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:49 schreef Lamb29 het volgende:
Iemand voor mij een voorbeeld van zo'n plan? Of waar ik zoiets vinden kan?
Ik zit nu bij Jaya the Cat![]()
Tweede concert voor bro, musicale opvoeding kan niet vroeg genoeg beginnen
En idd zit! De grond is even mijn VIP plaats, ga zo proberen een barkruk te bemachtigen. Buik vooruit
Oh daar ben ik wel benieuwd naar idd! Bij O. Had ik geen beval plan...quote:Op woensdag 30 december 2015 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Veel plezier nog!! Ik kan wel even doorgeven wat hier de opzet van dat bevalplan is. Ze hebben er een soort invuloefening van gemaakt geloof ik. Vorige keer heb ik zelf wat op papier gezet.
Ik vind t niet zo vreselijk nodig maar het kan ook geen kwaad
In Michigan, zij is hertrouwd met iemand die daar woont (mijn vader is overleden).quote:Op donderdag 31 december 2015 09:44 schreef Lamb29 het volgende:
Luna dat klinkt naarsterkte,!!
Miez ik deel met liefde! Lastig hè die onzekere weken. Hopelijk gaat de tijd snel!
En waar in de VS? Mijn ouders zouden ook dolgraag hun spullen pakken en die kant op vertrekken.
Ook herkenbaar. Ik heb 3 jaar in de medische molen gezeten voor deze zwangerschap en dan denken mensen ook dat mij complete euforie zou overvallen. Volg je gevoel. Je hebt weinig keus.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:07 schreef Miezziej het volgende:
[..]
In Michigan, zij is hertrouwd met iemand die daar woont (mijn vader is overleden).
Ik probeer het wel van mij af te zetten, maar soms is het lastig. Vooral omdat de mensen die het wel weten zeggen dat ik moet genieten en vrolijk moet zijn blabla. Dan voelt het alsof ik nu al alles "fout" doe.
Hopelijk gaat alles maandag met de echo gewoon goed!
Ik vond het er echt alleen maar enger door worden want wat als het misgaat ...quote:Op donderdag 31 december 2015 10:25 schreef Arja het volgende:
[..]
en dan denken mensen ook dat mij complete euforie zou overvallen.
Gefeliciteerd met jullie dochter! En wow gewoon jaloers op je bevalling. Was je eerste bevalling ook zo snel? Ik ben momenteel zwanger van de tweede, en de eerste bevalling was een hel.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:09 schreef Sethiwe het volgende:
Vanaf 5 uur wat gerommel. Om 11.30 in bad gegaan tot 13.15 met af en toe een gemene kramp. Toen ik uit bad ging werd het heftiger, om de 2a 3 minuten +/-40 seconden een (voor)wee, hield ik mijzelf voor.weer geappt wat te doen, verloskundige gebeld en die zou even langs komen en dan zou ik daarna kortsluiten met
of hij naar huis moest komen of aan 't werk kon blijven. (Voor)weeën namen toe, ik hield mijzelf voor dat het nog geen echte weeën waren. Toch geappt naar mijn vriend dat hij naar huis moest komen. Verloskundige kwam om 14.20 en om 14.35 braken de vliezen en had ik persdrang. Waarna ze om 15.05 geboren is.
Lengte 54cm en net geen 4kg.
Naam zet ik liever niet online, pm kan ik wel sturen. Foto volgt nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |