abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158693329
*O* gefeliciteerd Sethiwe!

Bevalplan was leuk en aardig, maar viel bij mij vanaf minuut 1 wel weg te gooien :'). Pittiger zal het wel niet worden, het komt maar zoals het komt.
  woensdag 30 december 2015 @ 22:50:31 #52
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158693789
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:49 schreef Lamb29 het volgende:
Iemand voor mij een voorbeeld van zo'n plan? Of waar ik zoiets vinden kan?

Ik zit nu bij Jaya the Cat O+
Tweede concert voor bro, musicale opvoeding kan niet vroeg genoeg beginnen ;)
En idd zit! De grond is even mijn VIP plaats, ga zo proberen een barkruk te bemachtigen. Buik vooruit :Y
Veel plezier nog!! Ik kan wel even doorgeven wat hier de opzet van dat bevalplan is. Ze hebben er een soort invuloefening van gemaakt geloof ik. Vorige keer heb ik zelf wat op papier gezet.

Ik vind t niet zo vreselijk nodig maar het kan ook geen kwaad :)
pi_158693892
Gefeliciteerd Sethiwe!! *O*
pi_158693909
De rondleiding was wel interessant.
Het heeft me vooral doen inzien dan ik blij ben dat het nog ff gaat duren :+
pi_158694032
Gefeliciteerd Seth!
Ik ben ook benieuwd naar de stats
pi_158695049
Wauw Sethiwe dat was vlot ineens dan! Van harte *O*

Uh enne wat doe ik daar op plaats 3 in de openingspost :o Ik ga nog laaaaang niet bevallen hoor, daar heb ik helemaal geen tijd voor :D
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_158699875
Seth gefeliciteerd!! Toch nog 2015!

quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:50 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Veel plezier nog!! Ik kan wel even doorgeven wat hier de opzet van dat bevalplan is. Ze hebben er een soort invuloefening van gemaakt geloof ik. Vorige keer heb ik zelf wat op papier gezet.

Ik vind t niet zo vreselijk nodig maar het kan ook geen kwaad :)
Oh daar ben ik wel benieuwd naar idd! Bij O. Had ik geen beval plan...
En bubbel check, ik ben nu 28wk en nu pas begin ik een beetje te beseffen dat dat er ook bij hoort ;) tot vorige week soort van veronderstelling 'vast weer een ks'

En thanks! Was een top concert ;)
Was met marcek en 2 vrienden en ze hadden een barkruk voor mij geregeld, morgen krijg ik vast de rekening op heup en rug gebied maar gelukkig smiddags al visite dus ik kan ws wel even plat terwijl O geëntertaind wordt.
Nu is buikjongetje nog even aan het na deinen O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  donderdag 31 december 2015 @ 01:08:55 #58
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158700032
Seth wat vlot! Gefeliciteerd O+ *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  Moderator donderdag 31 december 2015 @ 02:15:29 #59
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158701367
Sethiwe gefeliciteerd!! *O* O+ Ben erg benieuwd naar de naam en natuurlijk een foto ;) maar eerst maar eens bijkomen van de turbobevalling :%
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_158701911
Jaaa van harte Sethiwe *O*
pi_158702094
Van harte met jullie dochter Seth, dat heb je snel gedaan *O*
  donderdag 31 december 2015 @ 03:19:01 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158702190
Oe rappe baby! Gefeliciteerd! ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158702769
Sethiwe gefeliciteerd! Ben benieuwd naar je verhaal! ;)
  donderdag 31 december 2015 @ 07:34:46 #64
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158702852
Gefeliciteerd Sethiwe!
Lijkt me zo bijzonder, het jaar afsluiten met een pasgeboren baby!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158702940
Sethiwe gefeliciteerd met jullie dochter *O*
pi_158703169
*O* Sethiwe, van harte gefeliciteerd met jullie dochter O+
pi_158703178
Gefeliciteerd Myrr met je toch nog 2015 jongetje en Sethiwe met je vlugge dochter! Geniet meiden! O+
pi_158703185
Gefeliciteerd Sethiwe!
pi_158703226
Sethiwe gefeliciteerd!
pi_158703263
Sethiwe van harte gefeliciteerd! *O* O+ wat een bijzonder einde van het jaar zo O+ Ben erg benieuwd naar je verhaal en de stats!
  donderdag 31 december 2015 @ 09:02:58 #71
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_158703476
Wauw! Weer twee kindjes op deze wereld!

Myrr, gefeliciteerd met je ongetwijfeld prachtige zoon! *O* *O* *O*

Sethiwe, toch nog in 2015 je kindje, een meisje! *O* *O* *O* ik weet van de foto's hoe mooi je jochie is, dus dit zal ook wel weer een knapperd zijn O+

Geniet ervan, dames!

Xanteh, echt de laatste loodjes voor jou! Doe je nog een eindspurt vandaag of wordt het toch 2016? ;)

Dank voor alle jompels voor mijn verlof! Zeg ik heel leuk dat ik meer tijd heb om te fokken; heb ik het ineens heel druk in mijn vakantie. Oeps... maaarrrrr ik ben er weer hoor O-) en ik hoop dat onze kleine meid voorlopig nog even binnenboord blijft! Wil nog zoveel doen in huis... babywasjes, plinten poetsen, ramen lappen, kastjes opnieuw inruimen, enzovoort.

Oh en nog even een grote jompel voor alle knippers en nieuwe zwangeren van de afgelopen dagen *O* *O* *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door Frummeltje86 op 31-12-2015 09:08:16 ]
pi_158703487
Sethiwe, gefeliciteerd! Je 2015 meisje! *O*
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_158703611
Gefeliciteerd Sethiwe! *O*

Heeft iemand een grote roze wolk die een stukje aan mij kan geven? Ik ben alleen maar verdrietig enzo -O- . Denk dat het komt omdat de echo steeds dichter bij komt en ik stiekem toch wel erg zenuwachtig ben. Verder weet bijna niemand dat ik zwanger ben dus is het soms een beetje een soort "niemandsland" ofzo.
En stiekem vind ik het jammer dat mijn moeder in de VS woont, maar dat probeer ik nog te ontkennen :+
pi_158703615
Gefeliciteerd Sethiwe! *O*
pi_158703711
Sethiwe gefeliciteerd met je dochter! Bijna op je UD nog wel wel!

Hier ging het vannacht iets beter met de kies. Ik had een ander hoofdkussen geprobeerd, want daar kon het ook aan liggen. Toch werd ik om 4 uur weer wakker met pijn, dus weer zitten klemmen. Eigen kussen weer gepakt en een half uur lang mijn kauwspier gemasseerd en toen kon ik weer slapen. En paar uur later werd ik wakker met relatief weinig kiespijn, maar wel spierpijn in die kauwspier. Vannacht ga ik de spier preventief masseren om te kijken of dit helpt. Anders maar eens kijken of we een fysiotherapeut in de buurt hebben die hier iets mee kan.
pi_158703713
Gefeliciteerd Myrre en Sethiwe!!! Geniet lekker van jullie kleintjes!!
pi_158703726
Gefeliciteerd myrr en sethiwe!
E.
pi_158703985
Luna dat klinkt naar :( sterkte,!!

Miez ik deel met liefde! Lastig hè die onzekere weken. Hopelijk gaat de tijd snel!
En waar in de VS? Mijn ouders zouden ook dolgraag hun spullen pakken en die kant op vertrekken.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158704073
Mies ik herken die gevoelens deels wel van het begin. Voor mij heeft het al geholpen die gevoelens toe te staan en te accepteren dat ik niet iedere dag juichend zwanger ben. Die eerste tijd is zo abstract en onwerkelijk en al die hormonen en moeheid en bijna niemand
Nog die het weet.

Het wordt vanzelf beter. Vanaf 12 weken voelde ik me in ieder geval weer mezelf.
pi_158704261
Gefeliciteerd sethiwe!!

Miezziej, hier ook weinig roze wolk hoor, ik voel me vooral heel erg ellendig. Al heb ik het ondertussen best een hoop mensen verteld, hun steun is ook heel erg welkom als het straks toch mis gaat oid. Maandag ga ik het ook vast op mn werk vertellen, is wel vroeg, maarja, kloppend hartje gezien enzo. En ook hier, als het mis zou gaan is het fijn als er ruimte voor begrip is.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_158704281
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 09:44 schreef Lamb29 het volgende:
Luna dat klinkt naar :( sterkte,!!

Miez ik deel met liefde! Lastig hè die onzekere weken. Hopelijk gaat de tijd snel!
En waar in de VS? Mijn ouders zouden ook dolgraag hun spullen pakken en die kant op vertrekken.
In Michigan, zij is hertrouwd met iemand die daar woont (mijn vader is overleden).

Ik probeer het wel van mij af te zetten, maar soms is het lastig. Vooral omdat de mensen die het wel weten zeggen dat ik moet genieten en vrolijk moet zijn blabla. Dan voelt het alsof ik nu al alles "fout" doe.
Hopelijk gaat alles maandag met de echo gewoon goed!
pi_158704658
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 10:07 schreef Miezziej het volgende:

[..]

In Michigan, zij is hertrouwd met iemand die daar woont (mijn vader is overleden).

Ik probeer het wel van mij af te zetten, maar soms is het lastig. Vooral omdat de mensen die het wel weten zeggen dat ik moet genieten en vrolijk moet zijn blabla. Dan voelt het alsof ik nu al alles "fout" doe.
Hopelijk gaat alles maandag met de echo gewoon goed!
Ook herkenbaar. Ik heb 3 jaar in de medische molen gezeten voor deze zwangerschap en dan denken mensen ook dat mij complete euforie zou overvallen. Volg je gevoel. Je hebt weinig keus.
pi_158704797
Sethiwe gefeliciteerd! *O*

quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 10:25 schreef Arja het volgende:

[..]

en dan denken mensen ook dat mij complete euforie zou overvallen.
Ik vond het er echt alleen maar enger door worden want wat als het misgaat ...

Miezziej, je gevoel is echt heel normaal, je moet niets en je doet niets fout.
pi_158705090
Sethiwe gefeliciteerd.

Ik ben me flink grieperig gaan voelen vandaag. Gisteren was het feestje en ik heb me natuurlijk suf gepiekerd wat te doen. Ben uiteindelijk erg blij met de oplossing. Mijn zus even gebeld om te sparren (en het dus verteld, die was helemaal flabbergasted :) ) en mijn ouders gevraagd of ze voor het feestje met ons een hapje wilden eten. Daardoor hebben we het kunnen vertellen en dat was toch wel O+

Voor de rest van het feestgedruis heb ik de schijn opgehouden. Omdat er ook een griepje sluimert heb ik het daarop gegooid. Af en toe met een fluitje in mijn handen gestaan. Twee goede vriendinnen moeten het door hebben gehad, denk ik zo. Maar mijn man heeft zoals altijd weer eens gelijk: "er hangt echt geen neonbord met ZWANGER boven je hoofd, dus maak je niet druk" :+

Aan het eind van de avond was ik trouwens gesloopt. Dat is echt nieuw voor mij. Momenteel als door een truck overreden op de bank :P
pi_158706825
Sethiwe, van harte! *O*
pi_158707030
Miezziej, mijn ouders wonen ook aan de andere kant van de wereld. Weet je, het is soms moeilijk, maar straks als de kleine een beetje groter wordt en via de skype toch een band opbouwt met je moeder, en dan nog een beetje ouder zelf aangeeft te willen skypen, en nog een beetje ouder zelf skypt, dan geeft dat ook hele toffe momenten :Y . Niet om je verdriet of gemis goed te willen praten hoor (want dat mag er ook zijn natuurlijk), maar er komen andere dingen voor in de plaats die ook heel waardevol zijn. Echt. :*

En ik merk nu dat ik pas echt begin te genieten, ook echt nu pas wat vooruit probeer te gaan kijken. Die eerste termijn is gewoon pittig, je voelt je niet lekker (ik niet althans), er is geen zekerheid, je kunt het niet met iedereen delen nog...
pi_158707166
Ik kom net uit het ziekenhuis voor een echo van mijn borsten en alles zag er goed uit. Wel actieve klieren en zo, maar ja mijn borsten zijn ook verdubbeld in formaat en pijnlijk, een soort stuwing of zo dus dat is een logische verklaring.

Ik heb er toch niet van kunnen slapen en nu migraine. Ik hoop snel weer terug op de roze wolk nu

Ophelia: durf je al te genieten?
pi_158707209
Oeh, Arja, begrijpelijk die spanning. Fijn dat alles in orde is. :*
  donderdag 31 december 2015 @ 12:17:07 #89
52229 Chanty
pi_158707805
Goed nieuws Arja :)
pi_158709751
Wat een opluchting Arja!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_158710387
Wat een goed nieuws arja!

Oh mooie plek miez maar idd dubbel zo de afstand! Ik ben vooral bekend met de westkust.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158711562
Vanaf 5 uur wat gerommel. Om 11.30 in bad gegaan tot 13.15 met af en toe een gemene kramp. Toen ik uit bad ging werd het heftiger, om de 2a 3 minuten +/-40 seconden een (voor)wee, hield ik mijzelf voor. (8> weer geappt wat te doen, verloskundige gebeld en die zou even langs komen en dan zou ik daarna kortsluiten met (8> of hij naar huis moest komen of aan 't werk kon blijven. (Voor)weeën namen toe, ik hield mijzelf voor dat het nog geen echte weeën waren. Toch geappt naar mijn vriend dat hij naar huis moest komen. Verloskundige kwam om 14.20 en om 14.35 braken de vliezen en had ik persdrang. Waarna ze om 15.05 geboren is.
Lengte 54cm en net geen 4kg.
Naam zet ik liever niet online, pm kan ik wel sturen. Foto volgt nog.
pi_158712099
Wauw Sethiwe! Gefeliciteerd! Jij met je voorweeën :o en wat een bijzonder dag! *O* ik ben wel benieuwd ;)
Oh wacht, er wordt me nu ingefluisterd dat je gisteren al bevallen bent, ik lees niet zo goed bij :D nouja, nu dus ook een bijzondere datum!

[ Bericht 12% gewijzigd door Suikertante op 31-12-2015 14:43:47 ]
pi_158712761
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:09 schreef Sethiwe het volgende:
Vanaf 5 uur wat gerommel. Om 11.30 in bad gegaan tot 13.15 met af en toe een gemene kramp. Toen ik uit bad ging werd het heftiger, om de 2a 3 minuten +/-40 seconden een (voor)wee, hield ik mijzelf voor. (8> weer geappt wat te doen, verloskundige gebeld en die zou even langs komen en dan zou ik daarna kortsluiten met (8> of hij naar huis moest komen of aan 't werk kon blijven. (Voor)weeën namen toe, ik hield mijzelf voor dat het nog geen echte weeën waren. Toch geappt naar mijn vriend dat hij naar huis moest komen. Verloskundige kwam om 14.20 en om 14.35 braken de vliezen en had ik persdrang. Waarna ze om 15.05 geboren is.
Lengte 54cm en net geen 4kg.
Naam zet ik liever niet online, pm kan ik wel sturen. Foto volgt nog.
Gefeliciteerd met jullie dochter! En wow gewoon jaloers op je bevalling. Was je eerste bevalling ook zo snel? Ik ben momenteel zwanger van de tweede, en de eerste bevalling was een hel.
  donderdag 31 december 2015 @ 15:25:04 #95
52229 Chanty
pi_158714485
Wauw doe mij zo'n bevalling O+
pi_158715710
Gefeliciteerd Sethiwe! *O* wat een snelle bevalling!
Mooi het nieuwe jaar in O+
pi_158716585
Was je vriend wel op tijd thuis Seth?

Ik wil wel een pm met de naam
pi_158717414
Sethiwe, dat klinkt als een hele toffe thuisbevalling!

Arja wat fijn dat alles goed is!

Genieten nog niet, ik ben te moe en te misselijk, maar ik merk dat de angst die ik bij Otje had veel minder is.
pi_158717656
Oh dat klinkt goed Seth! Wat snel ineens!
Ik ben ook heel benieuwd naar de naam!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158718969
Seth! Gefeliciteerd met je meisje, wat is het snel gegaan! En fijn thuis! Ik ben benieuwd naar haar naam. :)

Ik net weer controle, en deze keer kon ze het hartje gelukkig meteen vinden! Zo'n geruststelling! Best een raar jaar zo geweest met de miskramen, maar nu dus echt heel gelukkig 2016 in. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')