abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158678995
Wat goed nazil!

Ik ben vandaag bij de dokter geweest, omdat ik diverse knobbels en onregelmatigheden in mijn borsten heb. Heel waarschijnlijk heeft dit met hormonen te maken en littekenweefsel van mijn borstverkleining ooit, maar de dokter stuurt me toch door voor een echo waarvan ik dan ook meteen de uitslag krijg en als ze het niet vertrouwen meteen een punctie.

Ik ben eigenlijk niet erg bang dat het kanker is, maar al die onderzoeken en onzekerheden vind ik kut. Plus dat mijn borsten al pijnlijk zijn als je er naar kijkt. En ik was juist blij dat ik niet meer medisch ben.
En ik wil terug op mijn roze wolk ;(
pi_158679243
Fijn dat je bevestiging hebt Nazil!

Dat lijkt me inderdaad niet prettig Arja! Sterkte met de onderzoeken!
pi_158680670
Jeetje wat gaat dit topic toch snel, hou het amper bij.. Maar in elk geval welkom Emelisse, hopelijk kan je het nog even verborgen houden. En een knipper voor Crumpette *O* (Ik krijg trouwens honger van je avatar :D). Nazil ook goed nieuws! Fijne geruststelling!

Lunamatic, brr, dat klinkt niet fijn, kiespijn is zo rot. Hopelijk helpt die splint straks! Misschien helpt een afspraak bij de kaakfysio tussendoor om de pijn iets te verlichten (als die eerder kan dan over twee weken natuurlijk)? Mijn man heeft vroeger ook veel geklemd met zijn kaken en massage door de kaakfysio gaf bij hem vrijwel direct verlichting als het echt erg vast zat.. Plus oefeningen waarmee je het minder kan maken/houden :)

Hier staan de laatste meubels klaar om in elkaar gezet te worden, alleen nog een fijne luie stoel en de babykamer is gewoon af :o Wel nog details en kleine dingen, maar het begint allemaal wel echt een kamer te worden nu. Ben zo blij met hoe het tot nu toe is O+
pi_158680739
Jeetje Arja, wat rot die onzekerheid en onderzoeken weer :N Fijn dat je niet heel erg bang bent, maar toch wel een heel nare onzekerheid.. Ik hoop snel uitsluitsel en geruststelling voor je, dat je maar snel die roze wolk weer op kan :*
pi_158681617
Dat klinkt vervelend Arja! Hopelijk een goede uitslag en dan snel terug naar je roze wolk!

Ono: fijn dat het kamertje bijna af is!

Nazil: fijn dat je bevestiging hebt!

Luna: wat vervelend van die kiespijn. En dat je nog zo lang moet wachten voordat je je splint hebt -O-

Wij gaan zo naar een voorlichting en rondleiding in het kraamhotel waar ik wil bevallen, ben benieuwd! En nog 1 nachtje slapen en dan zie ik mini weer O+ En als het goed is weten we dan ook of het een jongen of een meisje is :D
pi_158682260
Oh wat leuk miss. Heb je een voorgevoel?

Een rondleiding bij het kraamhotel. Ik ben echt nog helemaal niet bezig met de bevalling. Ik begrijp nog niet eens helemaal dat ik echt zwanger ben. Maae misschien moet ik me er maar eens in gaan verdiepen, dan wordt het ook wat echter.
pi_158682591
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 19:00 schreef Arja het volgende:
Oh wat leuk miss. Heb je een voorgevoel?

Een rondleiding bij het kraamhotel. Ik ben echt nog helemaal niet bezig met de bevalling. Ik begrijp nog niet eens helemaal dat ik echt zwanger ben. Maae misschien moet ik me er maar eens in gaan verdiepen, dan wordt het ook wat echter.
Dat had ik wel maar inmiddels geen idee meer.. We zullen het zien morgen!

Ik vind zelf bijna 17 weken ook wel wat vroeg voor zo'n rondleiding. Maar het kan alleen op de laatste woensdag van de maand en nu hadden we tijd, dus dan maar meteen nu. De bevalling is verder ook nog steeds een ver-van-mijn-bed show, dus ben benieuwd hoe ik het ervaar vanavond :P
  woensdag 30 december 2015 @ 20:18:09 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158685239
Ik heb tot 30 weken mijn kop in het zand gestoken mbt bevallen, maar inmiddels ben ik 30+6 dus eh... :') Volgende afspraak bij de vk moest ik mijn bevalplan maar eens bekeken hebben :o

Verder goed nieuws voor Emelisse, welkom! En een knipper voor Crump, jeeeej! *O* En een goeie uitslag voor Nazil, dat geeft moed voor de echo ^O^

Arja, verdorie -O- dat volgt wel snel op de euforie van je mooie echo.... kruip maar gauw weer op je wolk hoor, die zit prima! :*
  woensdag 30 december 2015 @ 20:19:18 #34
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158685302
Ohja Luna wat klote van je kies!!! :'( ik werd ook enorm cranky van al die pijn en paracetamol een tijdje terug.... maar hier heeft de 2e wortelkanaalbehandeling gelukkig geholpen dus ik kan inmiddels echt weer normaal eten _O_
pi_158687101
Iemand voor mij een voorbeeld van zo'n plan? Of waar ik zoiets vinden kan?

Ik zit nu bij Jaya the Cat O+
Tweede concert voor bro, musicale opvoeding kan niet vroeg genoeg beginnen ;)
En idd zit! De grond is even mijn VIP plaats, ga zo proberen een barkruk te bemachtigen. Buik vooruit :Y
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158689556
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 20:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb tot 30 weken mijn kop in het zand gestoken mbt bevallen, maar inmiddels ben ik 30+6 dus eh... :') Volgende afspraak bij de vk moest ik mijn bevalplan maar eens bekeken hebben :o

Verder goed nieuws voor Emelisse, welkom! En een knipper voor Crump, jeeeej! *O* En een goeie uitslag voor Nazil, dat geeft moed voor de echo ^O^

Arja, verdorie -O- dat volgt wel snel op de euforie van je mooie echo.... kruip maar gauw weer op je wolk hoor, die zit prima! :*
Echt? Had je nu juist niet al veel eerder de behoefte om je goed voor te bereiden, zeker omdat je het nu graag anders wilt dan vorige keer?

Ik ben er zelf al een tijdje heel bewust mee bezig, vanaf het begin eigenlijk al. Het voelt voor mij juist heel zen en natuurlijk om me heel rustig steeds meer daarop voor te bereiden en voor open te gaan stellen. Zoals mijn lichaam dat ook doet en mijn babytje daar ook naar toe groeit. Ik vind het fijn om van alles te lezen, te visualiseren, op mijn gemakje uit te zoeken en zo O+
  woensdag 30 december 2015 @ 21:37:11 #37
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158689848
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:32 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Echt? Had je nu juist niet al veel eerder de behoefte om je goed voor te bereiden, zeker omdat je het nu graag anders wilt dan vorige keer?
Mja, opzich weet ik wel wat ik anders wil dan de vorige keer ja! Maar tot een week of 30 leef ik in de gelukkige bubbel dat dat nog heeeeeel lang duurt ;)

Maar ik kijk er niet tegenop hoor, heb er op een bepaalde manier best zin in, met de kennis en ervaring die ik nu heb :Y
pi_158689940
:) Het zal toch wel komen, dus waarom het niet omarmen inderdaad!
  woensdag 30 december 2015 @ 21:39:25 #39
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158689996
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:38 schreef elamanilo het volgende:
:) Het zal toch wel komen, dus waarom het niet omarmen inderdaad!
Heb jij nog speciale plannen tov de vorige keer? Want die was heel mooi toch?
pi_158690236
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 21:39 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Heb jij nog speciale plannen tov de vorige keer? Want die was heel mooi toch?
Vorige keer was het eigenlijk al heel sereen inderdaad, mijn plannen zijn daarin weer gelijkend, ik wil weer in bad en ik wil dochter er ook bij en hypnobirthing ook. Maar ik wil me bijvoorbeeld ook nog verder verdiepen in het vlotter geboren laten worden van de placenta en acupressuur tijdens de weeen. En andere voorbereidingen, zoals iemand leren hoe mijn camera werkt :D En nog een heleboel dingen wel!
pi_158691600
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Dat klinkt vervelend Arja! Hopelijk een goede uitslag en dan snel terug naar je roze wolk!

Ono: fijn dat het kamertje bijna af is!

Nazil: fijn dat je bevestiging hebt!

Luna: wat vervelend van die kiespijn. En dat je nog zo lang moet wachten voordat je je splint hebt -O-

Wij gaan zo naar een voorlichting en rondleiding in het kraamhotel waar ik wil bevallen, ben benieuwd! En nog 1 nachtje slapen en dan zie ik mini weer O+ En als het goed is weten we dan ook of het een jongen of een meisje is :D
Was de rondleiding interessant?

Ik doe even een +1, net snel beetje bij gelezen.

Kop in het zand van LB ken ik nog, zei vanochtend nog tegen (8> dat ik nog niet aan bevallen toe was, moest nog een aantal dingen doen. Maar na een turbo bevalling kwam vanmiddag om 15.05 onze dochter thuis te wereld O+.
  woensdag 30 december 2015 @ 22:11:26 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158691748
Oh wow!!!!! Sethiwe toch ook nog in 2015!! :o Gefeliciteerd!! *O*

Gaat alles goed met jullie? Details please O+
pi_158691803
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:09 schreef Sethiwe het volgende:

[..]

Kop in het zand van LB ken ik nog, zei vanochtend nog tegen (8> dat ik nog niet aan bevallen toe was, moest nog een aantal dingen doen. Maar na een turbo bevalling kwam vanmiddag om 15.05 onze dochter thuis te wereld O+.
Gefeliciteerd *O*
S. 2014
J. 2016
pi_158691817
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 22:09 schreef Sethiwe het volgende:

[..]

Wow, das snel! Gefeliciteerd! *O*
pi_158691850
Gefeliciteerd met jullie kleine meisje Sethiwe! *O*
pi_158691942
Gefeliciteerd Sethiwe!
  woensdag 30 december 2015 @ 22:19:09 #47
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_158692205
Gefeliciteerd Sethiwe! *O*
pi_158692390
Gefeliciteerd !!!!!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_158692918
Myrr gefeliciteerd met je jochie, wat een prachtige naam! *G* Hoeveel weegt hij?

Sethiwe, van harte gefeliciteerd met je dochter! *O* Ik ben benieuwd naar de stats en haar naam, ga je die nog delen? :)
pi_158693218
Dat was dan snel ineens! Gefeliciteerd Sethiwe! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')