abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158673393
quote:
9s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik was gisteren in de Ikea Delft uitgescholden voor kankerhoer. Was nog geen eens aan t werk. :'(
Waarom :o
pi_158673398
quote:
10s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:22 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Dat lijkt me een slim idee, al is het maar om te kijken welke zuinig is :D. Dat was mijn enige doel; vijf deuren en goedkoop.
Ja, je wilt toch een beetje de beste waar voor je geld, en ook een beetje zuinig en robuust op de langere termijn.
Waar heb je de jouwe gekocht?
pi_158673400
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ah, dus volume 2?
Heb de eerste paar gelezen, maar was niet mijn ding.

Als je ze tegenkomt, zou ik je wel Kingdom Come, All Star Superman en Red Son aanraden.
Action comics is vol 1
Red son ben ik wel tegengekomen maar was in het Nederlands
heb hem liever in het engels dan
pi_158673407
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:24 schreef supersof het volgende:

[..]

Ik werd een keer in de trein uitgescholden voor kankerhoer terwijl ik gewoon even opkeek toen ze voorbij liep.
Even later spuugde ze bij een mevrouw in het gezicht.
:{ :{ gekke mensen zeg.. zo zonde allemaal
Baby darling doll face honey
pi_158673410
Ik heb ook rijles gehad in een Volkswagen Polo geloof ik
pi_158673432
quote:
9s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:21 schreef Crack_ het volgende:
Ik was gisteren in de Ikea Delft uitgescholden voor kankerhoer. Was nog geen eens aan t werk. :'(
Wat treurig idd :')
  woensdag 30 december 2015 @ 15:25:48 #232
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_158673454
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:25 schreef Paxcon het volgende:
Wat een toeval paxcon
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_158673469
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:25 schreef supersof het volgende:

[..]

Wat een toeval paxcon
ook wit :o
  woensdag 30 december 2015 @ 15:26:21 #234
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_158673482
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:26 schreef Paxcon het volgende:

[..]

wow :o
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  woensdag 30 december 2015 @ 15:26:31 #235
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158673488
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:26 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Voel je de band tussen jullie steviger worden?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_158673518
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Voel je de band tussen jullie steviger worden?
Ik denk dat Sof en ik klaar zijn voor de volgende fase
  woensdag 30 december 2015 @ 15:28:00 #237
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_158673569
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:27 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ik denk dat Sof en ik klaar zijn voor de volgende fase
welke fase?
pi_158673581
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:28 schreef supersof het volgende:

[..]

welke fase?
dat weet ik nog niet
pi_158673586
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:25 schreef supersof het volgende:

[..]

Wat een toeval paxcon
Ik ook. Iis geloof ik ook rijleswagen #1
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_158673591
heb je flashpoint wel eens gelezen trouwens kaneel?
pi_158673626
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:24 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Waarom :o
Het is echt te triest voor woorden.

Was daar gisteren gewoon zelf boodschappen aan het doen, ik zie dat meneer servies op de grond gooit en dat terug zet.. maar het is kapot. Dus ik loop naar meneertje toe en zeg op normale, aardige toon 'Meneer, als iets kapot is volgende keer liever niet terug zetten' en meneer zegt 'sorry hoor, wist niet dat je hiet werkte'. Waar ik niet op heb gereageerd naar hem toe, maar wel tegen LR. Dat ik die reactie debiel vond want het zou niet moeten uitmaken of ik daar wel of niet werk.. maar ik praat nogal hard (altijd :') ) en toen ik heb kapotte servies aan medewerker had gegeven kwam dat meneertje nog naar me toe en zei 'heee bedankt dat je dat hebt afgegeven!' in mijn ogen was dat serieus bedoeld, dus ik zei geen probleem en bedankte hem. Hij draait zich om en zegt op net hard genoeg voor mij om te horen dus 'kankerhoer' toen draaide ik me om en zei weer netjes 'Sorry wat zei je?!' en toen fliptie die gast helemaal dat ik 'm voor lul had gezet door zo hard door die winkel te roepen blablabla en dat ik dat gewoon tegen hem had moeten zeggen blablabla..

Hij vond dat gewoon echt niet netjes van mij. Ik kreeg er geen reactie op toen ik zei dat ik vond dat hij überhaupt niet over netjes hoefde te beginnen bij mij als hij diegene is die iets kapot terug zet en mij dan uitscheld. Overigens kwam hij dus ook niet naar mij om me te vertellen wat hij kut vond wat ik deed, maar schold me meteen uit :D. Overigens was zijn reactie op het kapot terug zetten later 'ja wat boeit het, dat zien ze vanzelf wel'.. euhh, ja dat is hoe je met me medemens omgaat ja :').

Maar was toch wel geschrokken, ja.. waarom nou meteen schelden :(. Maar LR was trots op mij dat ik het voor mijzelf opnam en vooral dat ik netjes en rustig bleef O+.
  woensdag 30 december 2015 @ 15:29:38 #242
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158673634
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:28 schreef wietparkiet het volgende:
heb je flashpoint wel eens gelezen trouwens kaneel?
Nee, ik lees zelden DC.
Eigenlijk alleen stand alone dingen als Kingdom Come. Of Vertigo.

Lijkt me wel leuk om eens te lezen, maar is wel prijzig.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_158673636
quote:
99s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:10 schreef McGrath het volgende:

[..]

wow, ben je in delft?
=
hebben ze daar een Mac naast de KFC?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2015 15:30:29 ]
pi_158673653
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, je wilt toch een beetje de beste waar voor je geld, en ook een beetje zuinig en robuust op de langere termijn.
Waar heb je de jouwe gekocht?
Gewoon garage :P. Via internet autootje gezocht en toen gekocht :).
  woensdag 30 december 2015 @ 15:30:24 #245
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_158673661
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:28 schreef Paxcon het volgende:

[..]

dat weet ik nog niet
spannend
pi_158673688
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:29 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Was daar gisteren gewoon zelf boodschappen aan het doen, ik zie dat meneer servies op de grond gooit en dat terug zet.. maar het is kapot. Dus ik loop naar meneertje toe en zeg op normale, aardige toon 'Meneer, als iets kapot is volgende keer liever niet terug zetten' en meneer zegt 'sorry hoor, wist niet dat je hiet werkte'. Waar ik niet op heb gereageerd naar hem toe, maar wel tegen LR. Dat ik die reactie debiel vond want het zou niet moeten uitmaken of ik daar wel of niet werk.. maar ik praat nogal hard (altijd :') ) en toen ik heb kapotte servies aan medewerker had gegeven kwam dat meneertje nog naar me toe en zei 'heee bedankt dat je dat hebt afgegeven!' in mijn ogen was dat serieus bedoeld, dus ik zei geen probleem en bedankte hem. Hij draait zich om en zegt op net hard genoeg voor mij om te horen dus 'kankerhoer' toen draaide ik me om en zei weer netjes 'Sorry wat zei je?!' en toen fliptie die gast helemaal dat ik 'm voor lul had gezet door zo hard door die winkel te roepen blablabla en dat ik dat gewoon tegen hem had moeten zeggen blablabla..

Hij vond dat gewoon echt niet netjes van mij. Ik kreeg er geen reactie op toen ik zei dat ik vond dat hij überhaupt niet over netjes hoefde te beginnen bij mij als hij diegene is die iets kapot terug zet en mij dan uitscheld. Overigens kwam hij dus ook niet naar mij om me te vertellen wat hij kut vond wat ik deed, maar schold me meteen uit :D. Overigens was zijn reactie op het kapot terug zetten later 'ja wat boeit het, dat zien ze vanzelf wel'.. euhh, ja dat is hoe je met me medemens omgaat ja :').

Maar was toch wel geschrokken, ja.. waarom nou meteen schelden :(. Maar LR was trots op mij dat ik het voor mijzelf opnam en vooral dat ik netjes en rustig bleef O+.
:D

Wat een debiel
pi_158673691
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:25 schreef Paxcon het volgende:
had je ook last van je kont na afloop?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_158673705
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

had je ook last van je kont na afloop?
Ja maar dat kan ook een andere oorzaak hebben gehad

hehehehe
  woensdag 30 december 2015 @ 15:31:56 #249
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_158673718
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:29 schreef Crack_ het volgende:

[..]

_O-
Spatieboos
pi_158673735
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:31 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ja maar dat kan ook een andere oorzaak hebben gehad

hehehehe
Jij zat op de pook ipv de stoel?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties