Wiequote:Op woensdag 30 december 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb verder wel eens FOK!kers meegenomen in gebed. Dus zo raar is het niet.
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
wat liefquote:Op woensdag 30 december 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou mijn slechte smaak wel verklaren ja
quote:
quote:
dat noemen ze nachtmerriesquote:Op woensdag 30 december 2015 01:49 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk droom ik elke nacht over Tjacka maar durf ik niet toe te geven.
Over wie? R?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:49 schreef supersof het volgende:
Ik heb vast wel eens over fokkers gedroomd
zo raar is dat niet toch
over tjackaquote:
Heb ik ook last vanquote:Op woensdag 30 december 2015 01:49 schreef Amarantha het volgende:
Eigenlijk droom ik elke nacht over Tjacka maar durf ik niet toe te geven.
Ik heb regelmatig dromen dat ik ruzie heb met m`n ouders, vooral m`n vader, en ook geweld gebruik. Soms vermoord ik hem zelfs, of andere mensen, dat weet ik nooit zo goed. Best wel bizarquote:Op woensdag 30 december 2015 01:49 schreef supersof het volgende:
Ik heb vast wel eens over fokkers gedroomd
zo raar is dat niet toch
Dromen betekenen niets anders dan dingen die je verwerkt.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig dromen dat ik ruzie heb met m`n ouders, vooral m`n vader, en ook geweld gebruik. Soms vermoord ik hem zelfs, of andere mensen, dat weet ik nooit zo goed. Best wel bizar
Maar die dromen betekenen dan weer juist dat je bang bent om mensen kwijt te raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |